Mahtava Kokemus

Kalawera

Näin suurenmoisen unen hiljattain! Harmikseni se oli unta, mutta aamulla herätessäni toivoin sen olevan totta ja katsoinkin siinä samassa oliko humanoidit tehneet käteeni jälkiä, mutta ei tällä kertaa ollut vielä vuoroni.

Mutta tarina meni näin :

Olin illalla ulkona tutkailemassa outoja tähtikuvioita kirkkaalla tähtitaivaalla. Tähdet rupesivat liikkumaan ja totesimme kaverin kanssa, että onpa iso avaruusalus: se kattoi koko kaupungin keskustan. Siinä samassa otin käteeni digitaalikameran ja rupesin kuvaamaan alusta. Aluksesta reagoitiin pian kamerastani tulleisiin salamavälähdyksiin ja alus siirtyi kaupungin laitamille, missä oltiin kaverin kanssa katselemassa tapahtumaa.

Alus siirtyi hiljalleen meidän yläpuolellemme. Alus tuntui olevan tajuttoman iso ja se piti jonkinoloista matalaa huminaa, joka toistui jatkuvasti riippumatta siitä liikkuiko alus vai ei. Kun alus pysähtyi, sen reunasta avautui kirkas luukku, joka lähetti meidän luoksemme siirtolaitteen alukselle, mutta emme halunneet astua siirtimeen ja yritimme vältellä sitä. Muitakin ihmisiä oli sillä välin tullut seuraamaan tapahtumaa. Muut tosin siirtyivät tapahtumahetkellä kauemmaksi meistä. Siirtolaite hävisi silmistämme ja siinä samassa ylhäältä kohdistui kirkkaan sininen valosäde maahan. Se ikäänkuin skannasi maastoa ja minua ja kaveriani. Valo sammui ja alus lähti ripeämmin liikeelle. Se kaarsi kaupungin keskustaan ja sieltä takaisin selkämme taakse.

Kaverini katsoi minua silmiin ja sanoi, että tämä saattaa olla ainut tilaisuutemme tavata muukalaisia ja sanoi että seuraa minua. Aloin seurata kaveriani, joka kiipesi hyppyrimäen torniin. Siinä samassa alus siirtyi hiljalleen mäkitornin juurelle ja kun olimme päässeet ylös torniin, avaruusalus oli askeleen päässä.

Alus oli aivan musta ja siitä erottui erilaisia valoja ja metalleja. Aluksesta aukesi liukuovi ja kaveri astui sisään, ja minä perässä, ilman että kukaan pakotti. Tunsin ruumiissani energiavirran kasvavan ja hyvyyden tunteen tulevan ruumiiseeni. Nyt olimme tulleet kuin johonkin talon eteiseen, joka oli kyllä suhteellisen iso ja kirkas. Valo tuntui estävän minua näkemästä, mutta astellessamme pidemmälle tulimme huoneeseen, jossa valot eivät häirinneet eikä valonlähdettä näkynyt, mutta silti huone oli valaistu. Yllätykseksemme huoneessa oli lattialla paljon leluja, mutta emme välittäneet niistä vaan istuimme hopeankiiltäviin tuoleihin ja jäimme odottelemaan muukalaisia.

Siinä itsekseni pohdiskelin, että minkä näköisiä muukalaisia mahtaisi tulla edessäni olevasta liukuovesta. Hetken päästä ovi katosi ja sisään astui nainen, jolla oli yhtenäinen asu kaulasta lattiaan. Hänellä oli iso otsa, mutta muuten kyllä ihmisen näköinen. Nainen esitteli itsensä telepaattisesti kommunikoivaksi ja toivotti meidät tervetulleeksi. Nainen kyseli kaveriltani jotain ja sitten minulta. Hän sanoi, että olen kyllä aikaisemminkin yrittännyt ottaa yhteyttä, mutta et ole halunnut tai et ole ollut valmis. Vastasin, että muistan kyllä meditoineeni monesti, mutta en ollut valmis kohtaamaan teitä.

Juteltuaan nainen halusi näyttää oman perheensä ja hänellä olikin mies ja muutama lapsi, jotka olivat älyttömän viisaan olosia. Mies tarjoili meille naposteltavaa lautaselta, joka oli täynnä outoja hedelmiä, mutta söimme kyllä niitä. Itselleni tuli ajatus, että mitäköhän mahtaisi alus muuta sisältää ja nainen ilmoittikin, että elämme täällä niinkuin te Maassanne. Nainen esitteli suurta kuplaa, joka oli aluksen keskellä. Siitä tuli ja meni pieniä aluksia muihin maailmankaikkeuksiin.

Sitten nainen käski siirtymään etäälle eri huoneeseen ja käski antamaan kätemme hänelle. Nainen ilmoitti meille, että hän tekee muutoksia ihossamme, koska hän näki että sairastimme jotain epämääräistä. Hän otti jonkinlaisen instrumentin ja aloitti hoidon, joka vaikutti samalta kuin akupunktio. Naisen kädet kävivät kuin nopeutetussa elokuvassa ja hoidon loputtua hän käski meitä katselemaan käsiimme. Ihossamme vilisi kuin jonkinnäköisiä kirjaimia tai symboleja, jotka loistivat kuin neonvalo, mutta hetken päästä ne hävisivät ja hoito oli ohi. Kaverillani on ihon kanssa ongelmia, mutta ongelmat katosivat. Itselläni en tiennyt mikä oli, eikä nainen sitä kertonut. Sitten alkoi muisti pätkiä ja vajosimme uneen.

Silloin aloin todellisuudessa itse heräämään unestani. Koska se tuntui niin aidolta, katsoin heti käsivarsiini kohtiin, joihin nainen oli antannut hoitoa ja totesin että olipa hyvä uni!

Päivän mittaan soitin kaverilleni ja kysyin huvikseni, että mitä unta näit viime yönä. Kaverini vastasi, että jotain Pankkiasioita, tai en oikeestaan muista mitä näin.

Joo, mutta oli kyllä paras uni, jonka olen kokenut! Huomasin että olin ollu Rem-unessa, joka ei loppunnut kesken niin kuin unet yleensä...;)

13

863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selkeä

uni.Tuntuu jopa siltä,että se todellakin tapahtui,koska siitä herääminen ja unen tarkasti muistaminenhan tarkoittaa sitä,että se oli todella tapahtunut.Sinulle ehkä annettiin täällä kertaa siihen mahdollisuus,onneksi olkoon.

• Mikäpä olisikaan parempi merkki siitä, että uni on todellinen kuin se, että sen muistaa tarkasti.. hetkinen? Taidan omata teräsmieskykyjä vain nukkuessani, kylläpä nyt harmittaa.

• Kalawera

On vaike erotta todellisuutta unesta mutta aineskin se tuntui todelta ja toivossa on kiva elää :)

• Aijai, pelottaa puolestasi jos kerta näet jo tuollaisia unia jatkuvalla syötöllä. Ei ihme vaikka saisit pian selittää pöpilässä psykiatrille kuinka sinua kaapataan :| Pidä huolta itsestäsi, tuo ei tee hyvää mielenterveydelle.

• jali

Eiks sulla ole mitään hyvää sanottavana mihinkään? Pakko olla aina tommonen... kusipää!

• viitsi
        jali kirjoitti:

Eiks sulla ole mitään hyvää sanottavana mihinkään? Pakko olla aina tommonen... kusipää!

owashi olla toisen unille kateelinen.

• Kalawera
        viitsi kirjoitti:

Owashi kuuluu siihen ryhmään missä hän on aina oikeassa oleva ihminen, muut elää kuvitelmissaan. On tainnut pinenä jäädä huomiotta. No annetaan sen nauttia visioistaan ja omasta OIKEASTA TOTUUDEN julkaisemisesta, mitä me uskomme ja ylistämme kuin Uskonnolliset Raamattuunsa.;)

Ps. Owashi kukaan ei halua satuttaa sinua ja kerro meille mihin sinua todella sattuu tai onko joku sinua satuttannut, ehkä voimme auttaa :)

• viitsi kirjoitti:

Totta ja ei. Kykenen hallitsemaan uneni niin täydellisesti että näen juuri sellaista unta kuin itse haluan. Sen vuoksi onkin ikävää etten näe koskaan painajaisia tai odottamattomia unia, vaikka mielikuvituksellisia kyllä näenkin.

• Kalawera kirjoitti:

Owashi kuuluu siihen ryhmään missä hän on aina oikeassa oleva ihminen, muut elää kuvitelmissaan. On tainnut pinenä jäädä huomiotta. No annetaan sen nauttia visioistaan ja omasta OIKEASTA TOTUUDEN julkaisemisesta, mitä me uskomme ja ylistämme kuin Uskonnolliset Raamattuunsa.;)

Ps. Owashi kukaan ei halua satuttaa sinua ja kerro meille mihin sinua todella sattuu tai onko joku sinua satuttannut, ehkä voimme auttaa :)

Oikeastaan olen saanut huomiota kovasti koko ikäni, tämän vuoksi se on toisinaan ikävystyttävääkin. No mutta kuitenkin vakaasti väität, että on parempi uskoa asioihin pelkän uskon pohjalta kuin tieteellisten asioiden?-) Ei tuossa nyt ole oikein järkeä hei.

Tällä hetkellä minua satuttaa ikävystyminen, ikävystyminen johtuu tylsyydestä ja tylsyys sunnuntai-illasta :| Lienee pahimpia ongelmiani. Kiitos tuesta.

• R.T

"Olin illalla ulkona tutkailemassa outoja tähtikuvioita kirkkaalla tähtitaivaalla. Tähdet rupesivat liikkumaan ja totesimme kaverin kanssa, että onpa iso avaruusalus: se kattoi koko kaupungin keskustan."
      -itse näin ennen jatkuvalla syötöllä uniavaltavista,koko taivaan peittävistä rakenteista,jotka lipuivat korkealla tähtitaivaalla,joskus "laivastoja",jotka yhdessä hiljaa lipuen peittivät taivaan kannen,osin tähtiin sekoittuen...
      Näin joskus tätä hiukan uhkaavaa tunnelmaa monena yönä peräkkäin.

• shadezz

Mulla ihan sama homma kuin edellisellä, unissa jättimäiset alukset liikkuu yötaivaalla yleensä ja kotoa ikkunasta niitä katselen. Yleensä ei ole pelottavia nämä unet.
        Kerran unessa tapasin kolme "valopalloa", he sanoivat olevansa jostain muualta kuin maasta, kun kysyin miksi he eivät näyttäydy kokonaan, he vastasivat jotain: koska et ole valmis tai pelkäät liikaa..
        Kummia unia, olen muuten joskus nähnyt enneunia. :)

• Kalawera
        shadezz kirjoitti:

Mulla ihan sama homma kuin edellisellä, unissa jättimäiset alukset liikkuu yötaivaalla yleensä ja kotoa ikkunasta niitä katselen. Yleensä ei ole pelottavia nämä unet.
        Kerran unessa tapasin kolme "valopalloa", he sanoivat olevansa jostain muualta kuin maasta, kun kysyin miksi he eivät näyttäydy kokonaan, he vastasivat jotain: koska et ole valmis tai pelkäät liikaa..
        Kummia unia, olen muuten joskus nähnyt enneunia. :)

Onko ne enneunet pitänny kuin hyvin paikkansa. Sillä Anopillakin oli myös moinen lahja.

• shadezz
        Kalawera kirjoitti:

Onko ne enneunet pitänny kuin hyvin paikkansa. Sillä Anopillakin oli myös moinen lahja.

Jotkin niistä ovat pitäneet, mutta asiat, joita niissä on ovat ainakin tähän saakka olleet aika pieniä ja tuntuvat merkityksettömiltä. Esim. viimeisin oli koearvosana edellisenä yönä, kun seuraavana päivänä sain arvostelut. En tiennyt etukäteen koska arvostelut tulisivat.
        ..voihan ne olla sattumaakin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      65
      2339
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1734
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1574
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1555
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      15
      1518
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1377
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1131
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1074
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      999
    Aihe