te jotka uskotte ufoihin niin uskotteko jumalaa?
En ota itse kantaa...
jokukysymys
7
466
Vastaukset
En ainakaan raamatulliseen jumalaan.
Mihin ylipäätään jumalaa tarvitaan?- mr x
En usko raamatulliseen jumalaan, mutta mielestäni on kyllä olemassa jokin ylempi voima ja tietoisuus, joka valvoo kaikkea. Voisiko tämän ylemmän voiman määritellä sitten jumalaksi, en osaa sanoa...
- Lady_Nocturna
Uskon ajattomaan ja paikattomaan, Universaaliin luovaan Tietoisuuteen, josta kaikki on peräisin.
eli siis kaikki joilla on tietoisuus, ja kyky ajatella jollain tasolla ovat osa tätä.
Ihminenkin on siis osaksi "Jumala".
En kuitenkaan tunnusta mitään tiettyä uskontoa omakseni, varsinkaan kristinuskoa. Enkä kuulu kirkkoon.
Kun uskontojen pohjimmaisena päämääränä kuitenkin on se ihmisten hallitseminen ja aivopesu. Ja eriävät uskonnot ja uskomukset aiheuttavat turhaa kitkaa ihmisten välillä.
Kuka oikeastaan tietää Totuutta?- KUULUU
ETTEI kukaan!
Siinähän sen ydin juuri onkin.
Mihin kukin uskoo,vai tarviiko uskoo mihinkään??
Itse olen sitä mieltä,että on yksi voima.Tai kuka sitä milläkin nimellä haluaa kutsua,joka on KORKEIN.
ENKELI Mikael,jota on myös Jeesukseksi kutsuttu,on antanut meille enemmän,kuin kykenemme käsittämäänkään.Sitä meidän olisi kyllä mietittävä.Jos Hän ei olisi tehnyt tätä anatautumista,me olisimme nyt jossakin "keskiajassa"ja tappaisimme huvin vuoksi,kuten ennekin jne...
Tämä meidän "Jumalamme"Mikael on tämän maailmankaikkeuden sektorin johtaja nykyisin ja Hän tietää kaiken,siis kaiken.Ainakin itse PYRIN sen mukaan elämään.
Tässä on ufopalstan turmeluksen lähde! Sekoittavat uskontoa ufotieteeseen ja saavat _helppouskoiset_ hölmöt tieteen loogisilta poluilta höynäytettäväksi uskonnon ihmeelliseen maailmaan.
- NNrrDDooPPeo
kyllä sitä vähä tulee uskottua jumalaan.
Mutta en kuulu niihin tosiuskovaisiin. - vaatukka
Uskon Jumalaan, siis taivaan ja maan luojaan.
Ufoihin en usko, eihän kukaan voi uskoa ilmiöön, joka on tunnistamaton.
Sen sijaan uskon, että maailmankaikkeudessa on elämää. Voi olla, että jossakin joskus miljoonia vuosia sitten on ollut niin älykkäitä olijoita, että ovat osanneet lähteä etsimään elämää muualta maailmankaikkeudesta. Voi olla, että osa niistä on tavoittanut maapallon.
Ne saapuessaan ilmakehäämme koetaan ja nähdään "ufoina".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602