Alanya huhtikuu

Maisa

Onko Alanyassa huhtikuun puolenvälin jälkeen jo lämmintä?Tarkeneeko kesähepeneissä??

11

3136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Lähtö ois 20.04 Deturin matkalla...

    • Kiira

      Onko allasalueet käytössä huhtikuussa ja tarkeneeko altaassa uida?

      • tsaukkuli

        Päivällä ok lämmintä, voi tulla satunnaisia sadekuuroja, öisin viileää, huoneissa voi olla kostea ja jopa palella. Allasvesi jääkylmää, ellei lämmitetä, merivesi on kylmää myös. Eipä paras aika matkailla, jos lämmintä hakee..


    • xxx

      Itse olin viime vuonna huhtikuun viimeisestä viikosta toukokuun ensimmäiseen viikkoon Alanyassa, ja lämmintä oli ainakin muutamia asteita yli 20, jopa 27, auringonpaiste oli jokapäiväistä kahden koko sen kahden viikon ajan. Kuulemma kuitenkin vielä edellinen viikko ennen tuloamme oli viileä. Yöllä ja illalla meinasi palella vaikka oli pitkähihaista ja ohutta takkia päällä, arvioisin että ehkä 15 astetta korkeintaan, ja hotellissa oli varsinkin öisin viileää. Kannattaa varata lämmin yöasu ja myös lämmintä iltavaatetusta. Päivällä uskoisin kyllä tarkenevan pikkumekoissa, minulla oli ainakin kuuma.

      Hyvää matkaa!

    • jake

      Pari vuotta sitten Huhtikuussa oltiin Antalyassa. Päivisin sai kulkea ihan farkut jalassa ja pitkähihainen päällä. Vettä satoi välillä runsaasti. Parina päivänä oli yli 20 astetta ja tarkeni t-paidalla myös. Saattaa olla ihan tuurista kiinni millaset kelit sattuu, koska viikko ennen meidän lomaa, oli Antalyassa ollu hellekelit. Mutta meille sattui ainakin melko kurjat ilmat. Eli kannattaa ottaa lämmintäkin vaatetta matkaan.

      • kummallinen

        juttu kun ne hyvät "kelit tuppaa olemaan aina viikkoa ennen,ainakin jos oppailtakysyy.


      • Netta
        kummallinen kirjoitti:

        juttu kun ne hyvät "kelit tuppaa olemaan aina viikkoa ennen,ainakin jos oppailtakysyy.

        Niinpä, itsekkin olen vannoutunut Alanyan kävijä ja onnekseni muutama vuosi sitten olin varannut 2 viikon matkan niin että menimme toukokuun puolella ja paluu kesäkuussa. Nimittäin viikon matkalaiset eivät aurinkoa nähnyt kuin lähtöpäivänä. Ukkosmyrskyjä ja kaatosadetta 6 päivää, sitten ilma muuttui kuin veitsellä leikaten. Tuli niin paahtava kuumuus ettei tiedä kuinkapäin olisi ollut. Kokemuksena ukkosmyrskyt oli todella hienoja, sellaisia ukkosia ei suomessa ole nähtykkään kun oikein jyrisi vuorten kupeessa. Kävi vain todella sääliksi niitä viikon reissulaisia. Hotellissammekin oli paljon lapsiperheitä ja lapset koittivat uida altaalla sadekuurojen välillä. Normaalisti toukokuun lopullakin kun on ihan pirunmoinen helle.


    • alanya kkk

      Olin nyt huhtikuun aivan alussa, ensimmäisellä viikolla Alanyassa 2 viikkoa. Siellä oli todella lämmin, sattui ilmeisesti hyvät säät. N. 20-30 astetta ja aurinko paistoi, mutta oli muutama pilvinenkin päivä. Yöllä ja illalla oli viileampää. Meri vesi oli lämpimämpää kuin uimaaltaan, sellaista ettei tullut kylmä. Säät on tietty vuodesta kiinni, mutta tuolloin oli ainakin hyvä sää. Ja vaikka sää tiedotus lupasikin sadetta, niin se ei sitten todellakaan ollut sellasta :)

      Oli tosi mukavaa nähdä se maa niin vehreänä :)

    • polttelee

      nostellaanpas.. olisin tuossa kk päästä eli 1.3 menossa alanyaan viikoksi. onko sää rintamalla tullut muutoksia eli onko nykyään huhtikuun alku ollut mimmoista jos joku on känyt?

      • polttelee 1

        korjaan maaliskuun 1 olen menossa..


      • jaakko3
        polttelee 1 kirjoitti:

        korjaan maaliskuun 1 olen menossa..

        Arvasin että valehtelet. Onneksi tulit itse katumapäälle ja oikaist, että ei tarvitse sinustakin tehdä ilmiantoa ylläpidolle. Niih, nyyh.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe