Zafiran koko

Mitä mahtuu?

Minkä kokoinen perhe mahtuu uuteen zafiraan?
Meillä kaksi aikuista, kaksi 170cm murkkupoikaa ja yksi 7 vuotias poika. Mitä mieltä olet, onko järkeä mennä edes kokeilemaan zafiraa? Tarkoitus olisi saada pojat istumaan erilleen, mutta onko kolmannen rivin penkkien käyttö vain esim. turvaistuimelle?

14

3536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zafiran

      Jos Zafiran hintaista uutta autoa etsitte niin ei taida siinä hintaluokassa kovin paljoa isompiakaan olla..

    • 1,8 -01

      Sillä se selviää. Meillä 2v on turvaistuimessa takapenkillä, muualle en sitä suosittelekaan, en ainakaan takimmaiselle riville. 12v ja 14v haluaisivat aina istua takimmaisilla paikoilla, on kuulemma mukavaa ja rauhallista siellä.

      • OSmo

        On se tietenkin jumalan tosi että ei sinne 6-7 paikoille mahdu kunnolla miehen kokoinen. Samalla pitää ottaa huomioon että näitä paikkoja käyttämällä tavaratilaa jää enää jotain 115litraa, just kauppakassien verran. Mutta ei mahdu Touraniinkaan... joka ehkä sittenkin on zaffen kaltaisin, suurinpiiretin samassa hintaluokassa tosin Zaffe voittaa tän skaban


    • Mita mahtuu?

      Kävin autokaupoissa ja myös Zafira tuli tsekattua. On se meille aivan liian pieni, ei mahda mitään. Vectra sen sijaan vaikutti potentiaaliselta vaihtoehdolta, joskin keskimm. paikka takapenkillä oli ikävä istua. Noissa tila-autoissa Mitsun Grandis oli tämän päivän paras...
      on se tämän lajin kuume ihmeellinen, ei hellitä, ennenkuin auto vaihtuu.

      • tilaa on

        En oikein ymmärrä, että vectra olisi isompi, kyllä zafiran takapenkille mahtuu taatusti paljon paremmin kolme aikuistakin istumaan verrattuna vectraan ja kontin litrakoko on varmasti isompi kuin vectrassa.


      • mita mahtuu ?
        tilaa on kirjoitti:

        En oikein ymmärrä, että vectra olisi isompi, kyllä zafiran takapenkille mahtuu taatusti paljon paremmin kolme aikuistakin istumaan verrattuna vectraan ja kontin litrakoko on varmasti isompi kuin vectrassa.

        Kun säädin kuskin penkin sopivaksi, Zafirassa takapenkillä polvet meni kiinni penkkiin, Vectrassa jäi hyvin tilaa. Kyllä minulle jäi vaikutelma, että vectran takapenkillä istuu 3 mukavammin. Zafiran kolmas penkkirivi ei vakuuttanut.


      • ?????..
        mita mahtuu ? kirjoitti:

        Kun säädin kuskin penkin sopivaksi, Zafirassa takapenkillä polvet meni kiinni penkkiin, Vectrassa jäi hyvin tilaa. Kyllä minulle jäi vaikutelma, että vectran takapenkillä istuu 3 mukavammin. Zafiran kolmas penkkirivi ei vakuuttanut.

        Mulla -00 zafira. Olen reilu 190cm pitkä ja mun taakse kyllä mahtuu hyvin istumaan isokin mies kun ajan. Luulen että kyseisessä zafirassa ei ollu takapenkki siirretty takimmaiseen asentoon. Se takapenkki liikkuu noin 50cm edes/takas.


      • apla
        mita mahtuu ? kirjoitti:

        Kun säädin kuskin penkin sopivaksi, Zafirassa takapenkillä polvet meni kiinni penkkiin, Vectrassa jäi hyvin tilaa. Kyllä minulle jäi vaikutelma, että vectran takapenkillä istuu 3 mukavammin. Zafiran kolmas penkkirivi ei vakuuttanut.

        Onhan se Vectra ainakin vähän leveempi elikkä takapenkille mahtuu paremmin istumaan.


      • Mitä mahtuu?
        ?????.. kirjoitti:

        Mulla -00 zafira. Olen reilu 190cm pitkä ja mun taakse kyllä mahtuu hyvin istumaan isokin mies kun ajan. Luulen että kyseisessä zafirassa ei ollu takapenkki siirretty takimmaiseen asentoon. Se takapenkki liikkuu noin 50cm edes/takas.

        Itse olen lyhyempi, takapenkki oli taka-asennossa. Se kuskin penkin takana oleva taittuva pöytä otti polviin kiinni, kun istuin takana. Vectrassa jäi polville reilusti tilaa.


      • Salakka
        apla kirjoitti:

        Onhan se Vectra ainakin vähän leveempi elikkä takapenkille mahtuu paremmin istumaan.

        Kävin juuri viime viikonloppuna kokeilemassa kolmen turvaistuimen asettelua sekä Vectraan että Zafiraan (uusi) ja Vectrassa homma oli hankalahkoa kun Zafiraan releet mahtui leikiten. Zafiran takapenkki on selkeästi leveämpi mutta vastaavasti Vectrassa on takapenkillä ruhtinaallisesti jalkatilaa.


      • llkk
        Salakka kirjoitti:

        Kävin juuri viime viikonloppuna kokeilemassa kolmen turvaistuimen asettelua sekä Vectraan että Zafiraan (uusi) ja Vectrassa homma oli hankalahkoa kun Zafiraan releet mahtui leikiten. Zafiran takapenkki on selkeästi leveämpi mutta vastaavasti Vectrassa on takapenkillä ruhtinaallisesti jalkatilaa.

        hyvä juttu


      • mörtti pee

        ollut linja-auto ennen kun zafiraan ei mahdu,meitä

        on 6-henkilöä ja itse 187/100 mittainen mahtuuheittämällä toiseen penkkirivistöön
        jos hankinta noin vaikeaa osta peräkärryt.


      • vm-06

        Meidän Zafiraan mahtuu koko perhe. Etupenkillä matkustaa yli 180 senttiset aikuiset. Taakse mahtuu yli 180 senttinen pitkäjalkainen teinipoika ynnä kaksi pienempää (12 v ja 8 v)ilman että jalat ottavat penkkiin kiinni. Epäilen että kolmannella penkkirivillä tulisi 198 senttiselle veljelleni ahdasta, mutta lapset (lukuunottamatta vanhinta) istuvat siellä kyllä täysin mukavasti kun on tarvis. Niin että näin pahuksen ahdas auto se Zafira on!


      • Vesku
        vm-06 kirjoitti:

        Meidän Zafiraan mahtuu koko perhe. Etupenkillä matkustaa yli 180 senttiset aikuiset. Taakse mahtuu yli 180 senttinen pitkäjalkainen teinipoika ynnä kaksi pienempää (12 v ja 8 v)ilman että jalat ottavat penkkiin kiinni. Epäilen että kolmannella penkkirivillä tulisi 198 senttiselle veljelleni ahdasta, mutta lapset (lukuunottamatta vanhinta) istuvat siellä kyllä täysin mukavasti kun on tarvis. Niin että näin pahuksen ahdas auto se Zafira on!

        Rakentelin autokatokseen suksiboxille vinssivirityksen. Tarpeen vaatiessa voi boxin laskea Zaffen katolle ja sitten on tavaraakin mukana riittävästi 7:lle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe