Korvakorujen laittaminen

Niko

Sattuuko se kun laitetaan korvakorut? Onks korvat kipeet sen jälkeen? Voiko laittaa monet korvakorut samalla kertaa? Tunteeko sen kun on ne korvakorut korvissa?

13

1404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shygirl

siis sillon se voi ihan vähän nipistää kun se tulee siihen korvaan...siis ei oikeesti paljookaa...tai riippuu tiätty korvist, mul itel on tosi arat korvat eikä se sattunu ku sen pienen nipistyksen verran...ja ei ne sen jälkee ainakaa sattunu, tuntu vaa hassult kun ne oli korvis...=)
      muuhun mä en osaa vastata...ku ei oo kokemust...=)
      kyll se hyvin menee...jos siis aattelit hankkii...

• Anonyymi

oon jätkä ja on yks korvis..oon ajatellu ottaa johonki muualle viel pari lävärii mut en sit tiä...

kyl se sillai vähän nipisit tai sillee,vaikee selittää, ei varsinaisesti satu...ja kyl se pari tuntii on kipee sen oton jälkeen ja jos se tulehtuu ja mätii ni sit mut jos huolehdit siitä ku omasta lapsesta eli rakkaudella ni ei se sit kauheesti satu...eikä sitä tunne/huomaa...

• ~Siva~

Mulle on laitettu monesti lävistyksiä, esim. napaan ja korviin.... Napaan sattu enemmän ku korviin, eikä korviin sattunut paljon ollenkaan.
      Itse asiassa ei sattunut ollenkaan, olin silloin neljä wee.... Mutta nyt olen 11, ja laitoin viimevuonna napaan.........

• PQ

Siis ootsä ihan tosissas et sulla on napakoru vaikka oot vaan 11v? Ja sait sen viimevuonna, eli olit vielä nuorempi?

• Shygirl
        PQ kirjoitti:

Siis ootsä ihan tosissas et sulla on napakoru vaikka oot vaan 11v? Ja sait sen viimevuonna, eli olit vielä nuorempi?

Siis et sä voi olla tosissas, oot laittanu napakorun 10 vuotiaan....??? no mitä sun vanhemmat siihen sano...luulis et ne viäl vaikuttas siihe jotenki???

• TiiEm

Ei se satu. Eikä myöskään tunnu että olis korvis korvassa. Siis ehkä ihan heti rei'ityksen jälkeen voi tuntua hieman, mutta myöhemmin ei ollenkaan. Paitsi tietenkin jos on jotkut painavat korvikset niin tuntuu. Ja voi laittaa monet reiät samalla.

Itelläni on molemmissa korvissa 4 reikää, toisessa kolme alhaalla ja yksi ylhäällä, joka on jo rustoa (sekään ei sattunnut). Kolme reikää on tehty ite, silloin voi vähän nipistää kun se kestää kauemmin kuin sillä koneella.. Mutta kannattaa todella mennä liikkeeseen ottamaan ne reiät. Nopeeta ja kivutonta.

• Anonyymi

just luin tuolta joltain sivuilta että lävistyksiä, mukaan luettuna korvikset, ei kannata ottaa sil pyssyl...hepatiitti vaara...

• tyyppi.17.v.
        Anonyymi kirjoitti:

just luin tuolta joltain sivuilta että lävistyksiä, mukaan luettuna korvikset, ei kannata ottaa sil pyssyl...hepatiitti vaara...

huomattavasti kivuttomampaa... ja hygieenisempää... ottaavat joka kerta uudet neulat niitä streriileistä pusseista kuten esim. terkeyskeskuksessa...

• -girl-

mä laitoin ekat korvikset 2-3 vuotiaana,no nyt keväällä laitoin 2 reikää lisää oikeeseen korvaan. (eli vasemmal 1 ja oikeel 3)
      Ja laitoin ne 2 samal kerral et kyl se mul ainakin sattu vähän viel illallakin...mut riippuu aina vähän kipukynnyksestä. Ja mä en ainakaan muista joskus et mul ois korvikset,ne ei ainakaan haittaa ollenkaan.

• Niko

Kysyin siks kun haluisin tietää miltä tuntus kun ois sellaset korvakorut kuin yhdellä tytöllä on. Ja kyl se reikien laittaminenki kai kiinnostas...

En vaan tajuu miten tytöt uskaltaa laitttaa korvakorut jo 2-4 vuotiaana.

• korvakorut
    • cuddles__

Sehän riippuu ihan siitä, että millanen kivunsietokyky sulla on. Itselläni se ei tuntunut hyttysenpistoa kummemmalta, mutta mulla onkin erittäin korkea kivunsietokyky :) Itselläni on yhteensä 8 korvista (4 molemmissa korvissa siis) ja ns. lehteen reiän ottaminen ei sattunut juuri lainkaan, mutta rustoon reiän ampuminen oli ilkeen tuntuista, koska se rusto paukahti niin ikävästi rikki ja iho on siellä ohuempaa :D
      melko pian se korva tottuu niihin koruihin ja pian et huomaa/tunne niitä lainkaan, paitsi tietysti silloin, kun katsot peiliin tai tunnustelet niitä :)

• hboy

No joo,aloittaja on jo yli kymmenen vuotta sitten.

Mutta jos tää alotetaan uudeelleen,niin ok.

totuus on se,että ei mitään kipua ees ehdi ajatteleen,kun jo reikä korvaan on tehty.
        Ei tunnu missään.
        Sormen päästä otettu verikoekin sattuu enemmän.
        Eli ei tunnu miltään,klaps vaan ja reikä korvassa,sitten laitetaan se eka koru.
        Parin viikon jälkeen voit sitten hankkiin sen oikean korun.

Ihan helppoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3210
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      157
      1257
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe