Olisi hyvä tekstikäsittelyyn ja lomakkeiden täyttöön tarkoitettu tekstikäsittelyohjelma? Microsoft Works ja WordPad löytyy,mutta ne eivät osaa lukea Wordilla tehtyä teksitä ja Officekaan ei tominut täysin moitteitta.Saako netistä muita ilmaisia kuin Open Office vai pitää ostaa Word ja mitähän se maksaa uutena
Mikä on hyvä
Tiedusteleva
3
402
Vastaukset
- wordia
ostettua mistään, koko paketti officea pitää hankkii joko suurempana tai typistettynä. Joku small business edition voi olla halvempi kuin standardi.
Word on kyllä ihan hyvä tekstinkäsittely ja lomake- ym. mallien luontiin sopiva ohjelma, mutta mitähän tarkoitat lomakkeiden täytöllä?- Tiedustelelva
Sukutauluja gerbiileille suoraan yhdistyksen sivuilta ja siellä ne word97 muodossa.Ei onnistu Worksilla,hyppii teksti minne sattuu ja tekstin seassa outoja neliöitä.
- Poro1
ilmaista ABIWORDia...??
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837