Koulussa puhutaan, että yks poika olis syntynyt ilman tiettyjä sukupuoli-juttuja, että sille tehtiin leikkauksessa joskus pienenä penis.
sillä olis ollu siis kuulemma joku tytön ja pojan sukupuoli-juttujen välimuoto.
Voiko tuollainen olla totta?
Sen saman jutun perusteella niiden isä olis halunnut sille lapselleen tytön jutut alapäähän, mutta äiti halus pojan jutut sille.
Ne teki sille pojan jutut sitten, kun se tytöksi leikkaus olis maksanut yli puolet enemmän, kun siinä oli kuitenkin enemmän jo poikaa siellä.
Noin tuolla on puhuttu siitä jo vuosia ja ei ketään ole koskaan nähnyt sitä suihkussakaan liikuntatunnin jälkeen ja se häipyi kuulemma sieltä pukuhuoneesta aina ekana ja opettajat käski muiden vaan mennä aina suihkuun, mut ei sen ja sitten puhuttiin, että se kävis suihkussa jossain opettajille tarkoitussa suihkussa.
Voiko tuollainen olla totta, kaikki ainakin täällä koulussa uskoo enemmän tai vähemmän tohon.
Ei sukupuolta syntyessä?
14
5801
Vastaukset
- ...
Vai haluaisitko, että itsestäsi moista juoruttaisiin?
Oli pojan suihkussa käymättömyyteen mikä syy tahansa, se ei millään lailla kuulu teille. Voi olla totta, toisaalta voi myös olla vain puhetta. En nyt muista millä nimellä tätä kutsutaan, mutta joka tapauksessa siitä on olemassa kolme muotoa:
* Muuten "tavalliset" naisen sukupuolielimet, mutta ei munasarjoja, vaan kivekset suunnilleen niillä paikoilla, missä munasarjojen kuuluisi olla. (Johtuu muistaakseni liian korkeasta testosteronin tuotannosta äidillä raskaudenaikana)
* Sukupuolielimet, joissa on emätin, kivekset ja (ainakin jonkin lainen) penis (joka on kehittynyt klitoriksesta, tai ainakin siihen , missä klitoriksen kuuluisi olla). Tämä johtuu muistaakseni samasta kuin ensimmäinenkin.
Kolmatta muotoa nyt en muista, eivätkä kaksi aikaisempaakaan välttämättä täysin oikein ole. Näin minä asian kuitenkin olen käsittänyt. Tällaisia "sukupuolettomia" syntyy hyvin vähän, eivätkä he aikuisina kykene saamaan lapsia, vaikka sukupuolielimet saadaankin leikattua "normaalin" näköisiksi.
Tuo suihku- juttu ei sinänsä todista mitään, voihan olla, että poikaa on kiusattu ja tämä on sen vuoki saanut opettajalta luvan olla käymättä suihkussa/peseytyä toisissa tiloissa.
Vaikka tässä kyseessä olevalla pojalla olisikin jompikumpi näistä yllä kuvailemistani, tai sitten se kolmas, niin on hänen oma asiansa, jos hän haluaa kertoa siitä jollekkin. Kenestäkään ei ole mukavaa, jos kaikki puhuvat selän takana sinusta, olivat ne puheet sitten totta eli eivät. Parempi on, jos lakkaat vaivaamasta päätäsi tällä asialla ja käsket koulutovereidesikin tehdä samoin.On mahdollista, että syntyneen lapsen sukupuolta ei voida määrittää.
Silloin vanhempien (ainakin Suomessa) pitää päättää, kumpaa sukupuolta lapsi on, henkilötunnus mm. määräytyy sukupuolen mukaan ja hetuhan on jokaisella oltava.
Mikset kysy suoraan tältä pojalta asiasta?
Itse olen puolitoistakätinen, enkä ole koskaan loukkaantunut asiallisista kysymyksistä.- ...
Se näkyy lapsen jostakin (en nyt muista mistä), että kumpi lapsi "oikeasti" on. Menikö se jotenkin niin, että pojalla on ne X-kromosomit ja tytöllä Y:t?
- jo kun setä kertoo
... kirjoitti:
Se näkyy lapsen jostakin (en nyt muista mistä), että kumpi lapsi "oikeasti" on. Menikö se jotenkin niin, että pojalla on ne X-kromosomit ja tytöllä Y:t?
normaalisti tytöllä on XX kromosomit. pojalla on XY, mutta joskus sattuu poikkesami eli poika voi olla XYY XXY YYX jne.. tyttö voi olla XXX.. aiheuttavat joitain poikkeamia ulkomuodossa. sen lisäksi voi olla sattunut niin että on sekä tytön että pojan sukupuolielimiä, laita googleen hakusanaksi "interseksuaalisuus", niin saat tietää enemmän.
- jo kun setä kertoo KORJ!
... kirjoitti:
normaalisti tytöllä on XX kromosomit. pojalla on XY, mutta joskus sattuu poikkeamia, eli poika voi olla XYY XXY YYX jne.. tyttö voi olla XXX.. aiheuttavat joitain poikkeamia ulkomuodossa. sen lisäksi voi olla sattunut niin että on sekä tytön että pojan sukupuolielimiä, laita googleen hakusanaksi "interseksuaalisuus", niin saat tietää enemmän.
älkää sitten välittäkö kirjoitusvirheistä. jo kun setä kertoo KORJ! kirjoitti:
normaalisti tytöllä on XX kromosomit. pojalla on XY, mutta joskus sattuu poikkeamia, eli poika voi olla XYY XXY YYX jne.. tyttö voi olla XXX.. aiheuttavat joitain poikkeamia ulkomuodossa. sen lisäksi voi olla sattunut niin että on sekä tytön että pojan sukupuolielimiä, laita googleen hakusanaksi "interseksuaalisuus", niin saat tietää enemmän.
älkää sitten välittäkö kirjoitusvirheistä.Kirjoitin, että sukupuolta ei voi määrittää.
Tarkoitin heti synnytyksen jälkeen silmillä tehtävää sp-määritystä:)
Mun mielestä niille annetaan hormooni hoitoa vauvasta saakka?
Ja se on tosi harvinaista jos syntyy niin että kätilö ei erota kumpaa sukupuolta on.
en oo silti varma tuosta hormoni hommasta....- vampyrli
täysin totta muuten tuollaiset tapaukset, nimitys heille taisi olla jokin hermadofriitti jos en nyt aivan väärin muista. taisi joskus 4D-dokumenttikin oikein tulla. mutta siis miksette vain anna hänen olla sellainen kuin on, eikä vaan juoruta hänestä netissä, ihminen hänkin on.
- amanda
Tiedän yhen tapauksen.
Jättäkää poika ihan rauhaan. - samankaltainen
On se totta!!Sen todistaa monet ja monet ympäri maailmaa olevat samankaltaiset ihmiset! Katsoppa Oprah Show-pätkä netistä...www.oprah.com(healthy osio)Siinä puhutaan interseksuaaleista! Siinä ei todellakaan ole mitään ihmeellistä. Meitä on..mul itellä ei oo vastakkaisen sukpuol.värkkejä mut aivot on siis...tunnen olevani voimakkaammin toista suk.puolta mitä kehoni on! Olen silti hyväksynyt molemmat sukupuolet itsessäni ja minulla on perhe ja ystävät tukenani ja tietävät tämän jutun. Olen ollut todella onnellinen sen jälkeen kun sain kerrottua tämän muille. Toivoisin et tästä ilmiöstä puhuttaisi enemmän ja avoimemmin, jotta siihen osattaisi suhtautua paremmin. Minuakin on koulukiusattu koko kouluaikani ja kaikkia muita joilla on tämä sama. Mut jos ihmiset tietäisivät siitä enemmän se ei aiheuttaisi niin paljon hämmennystä ympärillä. Kun sain puhua tästä eka kerran ja hyväksyin tämän itessäni, olen pystynyt tuntemaan rakkautta ihastuksen tunnetta, joka on aivan ihanaaa!!!Sitä paitsi kun olen nyt asian kanssa enemmän sinut...muutkin ovat huomanneet sen alkneet huomata minut. Kuulen nykyään aina joskus joltain et se ois kiinnostunut susta yms.....ja vaikka kuinka moni tyttö on ollukki ihastunu muhun iha heterotkin, vaikka ovat tienneet et olen tyttö ruumiiltani!!Puhukaa vaan kaikki avoimesti...Rakkaus on ihana asia ja se on kaikkien oikeus!!!!
- shemale
Sporttiset mimmit ottakee yhteyttä!
- Anonyymi
Nivalan uikko JOISSA TYTÖILLÄ PAKKO JALKOJEN LEVITYS, TYTÖT PAKKO KOSKEE TOSIAAN
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235913- 602037
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411284- 741145
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691138Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531117- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995