elikkäs:
Arsenal-Juventus
Inter/PSV-Villarreal
Milan-Lyon
Benfica-Barca
tiukkoja pelejä, toivotaan että Juve, Villarreal, Lyon ja Benfica voittais, mitäs mieltä muut on??
kiinnostavat peliparit
7
433
Vastaukset
- Keown
Muuten samat paitsi Arsenal jatkoon!
- näin poijaat
juventus
inter, jos se etes pääsee puolivälieriin
milan ja
benfica
loppuottelu on juventus-milan
mutta tää nyt on vain veikkaus ainahan veikkaukset menee mönköön ni sama miten veikkaa. - SOINI
näin poijaat kirjoitti:
juventus
inter, jos se etes pääsee puolivälieriin
milan ja
benfica
loppuottelu on juventus-milan
mutta tää nyt on vain veikkaus ainahan veikkaukset menee mönköön ni sama miten veikkaa.Toivottavasti noin ei tuu tapahtumaan..ei mulla italialaisia mitään vastaan ole, mutta se olis tylsää kattoo kun saman maan joukkueet pelaa finaalissa.
Tää on mun veikkaus:
Arsenal yllättää Juven
Milan hoitelee Lyonin
Barca voittaa Benfican
Ajax/Inter-Villareal, tasaväkisin kamppailu, en osaa sanoo mitään
Luulen että Milan pelaa finaalissa ja aikoo varmasti voittaa, niillä on niin paljon hampaankolossa viime vuodesta, toinen finalisti on Barca tai sitten nää kaks pelaa toisiaan vastaan jo välierissä. - se menee
SOINI kirjoitti:
Toivottavasti noin ei tuu tapahtumaan..ei mulla italialaisia mitään vastaan ole, mutta se olis tylsää kattoo kun saman maan joukkueet pelaa finaalissa.
Tää on mun veikkaus:
Arsenal yllättää Juven
Milan hoitelee Lyonin
Barca voittaa Benfican
Ajax/Inter-Villareal, tasaväkisin kamppailu, en osaa sanoo mitään
Luulen että Milan pelaa finaalissa ja aikoo varmasti voittaa, niillä on niin paljon hampaankolossa viime vuodesta, toinen finalisti on Barca tai sitten nää kaks pelaa toisiaan vastaan jo välierissä.niin että juve-arsenal voittaja pelaa inter/ajax-villarreal voittajaa vastaan ja milan-lyon voittaja vastaan barca-benfica voittaja. mutta en ole varma.
- Nimetön
se menee kirjoitti:
niin että juve-arsenal voittaja pelaa inter/ajax-villarreal voittajaa vastaan ja milan-lyon voittaja vastaan barca-benfica voittaja. mutta en ole varma.
Kyllä se noin menee...
Taitaa tulla täys italialainen finaali... - meni juu
se menee kirjoitti:
niin että juve-arsenal voittaja pelaa inter/ajax-villarreal voittajaa vastaan ja milan-lyon voittaja vastaan barca-benfica voittaja. mutta en ole varma.
ja jäi sitten samalla toteutumatta meikäläisen unelmafinaali Lyon-Barca. No semifinaalissa kohtaavat toivottavasti?
- Raid*
Finaali on toivottavasti Juventus - Lyon. Molemmat pelanneet loistavan kauden ja molemmat on suosikkejani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2521188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
- 284880
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10865
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49858