Siinä enemmän haastetta. Läväri nenässä ja ties missä. Liekö edes miehiin päin?
Pokaa Henna Raita!!
6
3928
Vastaukset
- AlppiPimu
Miten läväri nenästä liittyy siihen onko hetero?
mietinpähän vaan...- minä
liitykään.
- olla
sellainen, ettei miehenköriläistä piittaa.
- ei rumia mun petiin
Se on ruma ja sillä on nenälävistys. Eipä näy muilla laskijoilla paitsi Hennalla. Huonon merkki?
- AlppiPimu
"Eipä näy muilla laskijoilla paitsi Hennalla. Huonon merkki?"
Ou, come on!
Et voi ees kirjottaa tota vakavalla naamalla!
Ulkonäöllä on laskusuoritukseen yht paljon merkitystä ku viidennen luokan hissan numerolla, eli ei kerrassaan mitään!
- EAV
En ymmärrä Raidan nenään laitettua "koristetta,
joka laitetaan vaan sonneille.
En myöskään hyväksy siitä, että hän on muka asiantuntijana cupin kilpailuissa. Häneltä tulee vain turhaa höpötystä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741