Haluan vain kaikkien tietävän, että Eximian kursseja ei kannata missään nimessä ottaa! Ne ovat täysiä floppeja. Itse olin tässä vastikään Eximian fysiikan valmennuskurssilla, ja pettymys oli suunnaton. Opetus oli sekavaa ja opettaja teki jatkuvasti virheitä, joita me oppilaat saimme korjailla. Materiaali oli puutteellinen, paikoittain pahasti virheellinen sekä muutenkin huolimattomasti tehty. Itse en hyötynyt kurssista YHTÄÄN! Vaikka nyt alkaa olla jo myöhäistä varoitella ketään, niin kertokaa ihmeessä kaikille tutuillenne jotka aikovat kirjoittaa lähiaikoina.
En suosittele Eximian kursseja kenellekkään!
Eximia yhtä tyhjän kanssa!
20
7074
Vastaukset
- kun arvaan
Opettaja oli jokin toisen vuoden opiskelija ja ekaa kertaa opettamassa? Kannattaa ottaa mustaa valkoisella opettajien nimet ja kokemukset ylös ennen kuin kurssille ilmoittautuu.
- anonymous
Opettaja oli täysi noviisi ja materiaali vain helvetin kallis takanlämmike. Ei kunnon valmennustiimi tarjoa tuollaista roskaa.
- IKnowYou
Vai että Eximian fysiikan kurssilla. Jos olit abikurssilla, joka loppui hetki sitten, niin siellä olin minäkin. On se kumma, että pitää tulla itkemään tänne keskustelufoorumille jos ei itse suostu tekemään töitä. Olin samalla kurssilla, ja tykkäsin tosi paljon, ihan kuin ne loput 20 muutakin kurssilaista. Sä taidat olla se aina myöhässä tullut mököttäjä, joka syyttää kurssijärjestäjää omista ongelmistaan. Reilua touhua!
- anonymous
Kunhan varoittelen muita, etteivät lankea samaan huijaukseen. Materiaali oli huonoa. Piste. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Apua tehtäviin opettajalta ei saanut lainkaan ja opetuskin oli mitä oli. Mitä muutakaan olisi voinut odottaa nuorelta opiskelijalta, jolla tuskin oli yhtään aikaisempaa opetus kokemusta.
Nyt kurssin loputtua olen saanut kuulla ystäviltäni saman suuntaisia mielipiteitä, joten ongelma ei ole minun asenteessani (jossa ei muuten ole mitään vikaa). Varmaankin pidit kurssin päätteeksi jonkin gallupin kun olet niin varma, että kaikki muut nauttivat kurssista.
Jos itse nautit kurssista, niin hienoa. Onnitteluni. Mutta minä en ainakaan voisi kuvitella enään ikinä maksavani 2xx euroa nivaskasta turhia A4:sia ja monesta hukkaan heitetystä tunnista.
Niin ja äläkä puhu kuin tuntisit minut, koska et tunne. Tuskin olimme edes samalla kurssilla. - roskavalmennus
Taidatpa itse olla eximian opettaja, ihan relevantteja pointteja hänellä oli. Häpeäisit edes.
- just_ignore_me
Hauskaa että kommentoit 10 vuotta vanhaa ketjua näinkin tunteikkaasti.
Olisikohan firman toimintatavat kokeneet muodonmuutoksen tässä ajassa, mene ja tiedä.
- jjj
Itse olin viime vuonna Eximian psykologian valmennuskurssilla (Jkl). Kurssista oli ainakin mulle tosi paljon hyötyä! Ainoa mikä oli vikana, oli se materiaalivihkonen (jossa tiivistettynä pääsykoekirjojen asiat), siinä todella oli ihan hirveän paljon virheitä, ihan asiavirheitä, ei pelkkiä kirjoitusvirheitä. Onneks en sitä lukenut kuin sen yhden kerran :D.
Mutta sisälle pääsin ja osittain varmasti tuon kurssin ansiosta! Omalla kohdallani katson sen tärkeimmäksi anniksi samassa tilanteessa olevien tuen. - Rahastusta
Miksi ne nyt järjestäisivät sellaisia kursseja, joilta jokainen pääsisi sisään yliopistoon tai tulisi pelkki laudatureja? Ideahan on että pidetään huono kurssi, ja jos opiskelija ei onnistu, niin syytetään omaa laiskuutta. Sitten suositellaan uutta kurssia ja enemmän lukemista. Niinhän ne sitä rahaa saa. Tuohon opiskelijan laiskuuteen on hyvä vedota, jos joku jotain meinaa valittaa.
- juoneen
huono juoni, nimittäin tuolla logiigalla Hentusen kauppatieteellisen kurssien tulisi olla todella surkeita haluttavuuteensa nähden!
- Valtteri
Minäkin olen kuullut Eximiasta lähes pelkästään huonoa, ja erityisesti opettajien taso on herättänyt huomiota. Mielenkiintoista onkin, ettei opettajista kerrota mitään nettisivuilla. Kertoo mielestäni jo jotain niiden tasosta...
Esimerkiksi Valmennusakatemia, josta tuolla aikaisemmassa keskustelussa oli mainos, ilmoitti sivuillaan opettajansa. Samaa toivoisi myös muilta, jotta kurssia valitessa tietäisi, mihin on menossa. Kuitenkin ne opettajat on aika iso osa sitä kurssia, eikö?- Kuulin niin
Myös mun mielestä opiskelijoilla olisi oikeus tietää, kuka kursseja oikeasti vetää. Harvalla kurssittajalla tuntuu olevan se tieto nettisivuillaan. Eximialla opettajaesittelyt on kirjautumista vaativilla sivuilla (Kipparissa). Ja olet oikeassa, opettajilla on tosi iso rooli kurssilla..!
- Minnakkeli
Kuulin niin kirjoitti:
Myös mun mielestä opiskelijoilla olisi oikeus tietää, kuka kursseja oikeasti vetää. Harvalla kurssittajalla tuntuu olevan se tieto nettisivuillaan. Eximialla opettajaesittelyt on kirjautumista vaativilla sivuilla (Kipparissa). Ja olet oikeassa, opettajilla on tosi iso rooli kurssilla..!
En tajua mitä urputusta täällä sivuilla on Eximian opettajista. Olen itse menossa Laki 1 kurssille ja luin opettajista ensin Eximian Kompassi-lehdestä, sitten nettisivuilta ja nyt oppimisympäristöstä, josta löytyy opettajan koulutus ja aiempi työkokemus. Lisäksi kuka tahansa saa tiedon opettajastaan soittamalla Eximiaan ja avaamalla suunsa. Hyvä se on täällä netissä valittaa ja olla tekemättä mitään asialle. Kyllä tässä maailmassa on tietoa tarjolla jos vaan ottaa silmän käteen ja katsoo. Ja täytyy vielä mainita että on harvinaisen lapsellista väittää että kurssijärjestäjät pitävät tahallaan huonoja kursseja. Siinä ei bisneksellä kovin kauaa edetä! Ja jos nyt negatiivisen palautteenmäärää aletaan vertaamaan, niin kyllä minun lukiossani (Norssi) Huippuvalmennus on kaikkein parjatuin kurssijärjestäjä.
- tämäkin
sellaisiakin kokemuksia on, että opettajaan on oltu tyytyväisiä, mutta kurssijärjestelyihin ei.
- onnellisesti sisällä
Olin vuonna 2004 tiedotusopin valmennuskurssilla, ja silloin se oli tosi hyvä. Moni kurssilaisista pääsi. Vuonna 2005 oli ihan päinvastoin, opettaja oli ihan surkea ja teki selkeitä asiavirheitä eikä ees tuntenu termejä. Lisäksi valmennusmatskut oli täysin samat, vaikka muuta oli puhuttu. Siltä valmennuskurssilta ei päässy kukaan muu ku minä, ja ite en tosiaan hyötyny siitä opetuksesta mitään. MI-TÄÄN.
Että se on vähän arpapeliä.- panini
Onhan se selvää, että jos kurssi mainostaa JULKISESTI opettajiaan, ovat he varmasti mainostamisen arvoisia. Jos tiedot piilotetaan jonnekin salasanojen taakse, on se epäilyttävää. Kyllä opettajista pitäisi olla tieto heti ilmoittautuessa ja muutoksia ei pitäisi tulla.
- MEETVUURSTI
panini kirjoitti:
Onhan se selvää, että jos kurssi mainostaa JULKISESTI opettajiaan, ovat he varmasti mainostamisen arvoisia. Jos tiedot piilotetaan jonnekin salasanojen taakse, on se epäilyttävää. Kyllä opettajista pitäisi olla tieto heti ilmoittautuessa ja muutoksia ei pitäisi tulla.
Olen ihmetellyt paljon tätä kirjoitteluketju- miksi hyökätään eximiaa vastaan turhasta asiasta`
? Olen itse saanut tiedon Maajametsätaloustieteen opettajasta mainoksesta ensimmäisen kerran, toisen kerran kuulin opettajan taustasta eximian infossa ja kolmannen kerran soittamalla toimistolle ja vielä törmäsin asiaan Eximian oppimisympäristössä. Sen sijaa pikkuveljeni on nyt yrittänyt 2kk saada tietoonsa erään toisen kurssijärjestäjän opettajasta tietoa, eikä sitä tietoa ole vieläkään saanut. no, tätä kyseistä järjestäjää on haukuttu paljon muutenkin täällä sivuilla, mutta veljelleni tuli yllätyksenä, että opettajan tiedon puuttuminen tarkoitti ettei tällä kurssilla ollut ylipäänsä vielä opettajaa!!!
- Vihainenvihainen
Valmennuskeskus on vielä surkeampi!! Tämän vuoden kurssi ihan itteensä!!!
- AmisSpede
Looool selkeesti just tullut tulokset ja joku luuseri joka ei päässyt sisään tulee tänne haukkumaan eximiaa. Sinulla ei vaan älli riitä korkeakoulutukseen, amis! :))
- Funnycomment
Ja sinulla lukihäiriö? Valmennuskeskusta tuossa ylhäällä arvostellaan :D LOL
- AmiksetVittuun
Funnycomment kirjoitti:
Ja sinulla lukihäiriö? Valmennuskeskusta tuossa ylhäällä arvostellaan :D LOL
Aivan sama ei muuta pointtia, oletko autisti vai amis vai mistä noin juntteja spedejä tulee? Lähe junttiamis meneen kuulikko?!11
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315693
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134012- 1962369
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661760Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791676Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351467Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741345viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241204- 941195