Eximia yhtä tyhjän kanssa!

anonymous

Haluan vain kaikkien tietävän, että Eximian kursseja ei kannata missään nimessä ottaa! Ne ovat täysiä floppeja. Itse olin tässä vastikään Eximian fysiikan valmennuskurssilla, ja pettymys oli suunnaton. Opetus oli sekavaa ja opettaja teki jatkuvasti virheitä, joita me oppilaat saimme korjailla. Materiaali oli puutteellinen, paikoittain pahasti virheellinen sekä muutenkin huolimattomasti tehty. Itse en hyötynyt kurssista YHTÄÄN! Vaikka nyt alkaa olla jo myöhäistä varoitella ketään, niin kertokaa ihmeessä kaikille tutuillenne jotka aikovat kirjoittaa lähiaikoina.

En suosittele Eximian kursseja kenellekkään!

20

6976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun arvaan

      Opettaja oli jokin toisen vuoden opiskelija ja ekaa kertaa opettamassa? Kannattaa ottaa mustaa valkoisella opettajien nimet ja kokemukset ylös ennen kuin kurssille ilmoittautuu.

      • anonymous

        Opettaja oli täysi noviisi ja materiaali vain helvetin kallis takanlämmike. Ei kunnon valmennustiimi tarjoa tuollaista roskaa.


    • IKnowYou

      Vai että Eximian fysiikan kurssilla. Jos olit abikurssilla, joka loppui hetki sitten, niin siellä olin minäkin. On se kumma, että pitää tulla itkemään tänne keskustelufoorumille jos ei itse suostu tekemään töitä. Olin samalla kurssilla, ja tykkäsin tosi paljon, ihan kuin ne loput 20 muutakin kurssilaista. Sä taidat olla se aina myöhässä tullut mököttäjä, joka syyttää kurssijärjestäjää omista ongelmistaan. Reilua touhua!

      • anonymous

        Kunhan varoittelen muita, etteivät lankea samaan huijaukseen. Materiaali oli huonoa. Piste. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Apua tehtäviin opettajalta ei saanut lainkaan ja opetuskin oli mitä oli. Mitä muutakaan olisi voinut odottaa nuorelta opiskelijalta, jolla tuskin oli yhtään aikaisempaa opetus kokemusta.

        Nyt kurssin loputtua olen saanut kuulla ystäviltäni saman suuntaisia mielipiteitä, joten ongelma ei ole minun asenteessani (jossa ei muuten ole mitään vikaa). Varmaankin pidit kurssin päätteeksi jonkin gallupin kun olet niin varma, että kaikki muut nauttivat kurssista.

        Jos itse nautit kurssista, niin hienoa. Onnitteluni. Mutta minä en ainakaan voisi kuvitella enään ikinä maksavani 2xx euroa nivaskasta turhia A4:sia ja monesta hukkaan heitetystä tunnista.

        Niin ja äläkä puhu kuin tuntisit minut, koska et tunne. Tuskin olimme edes samalla kurssilla.


      • roskavalmennus

        Taidatpa itse olla eximian opettaja, ihan relevantteja pointteja hänellä oli. Häpeäisit edes.


      • just_ignore_me

        Hauskaa että kommentoit 10 vuotta vanhaa ketjua näinkin tunteikkaasti.

        Olisikohan firman toimintatavat kokeneet muodonmuutoksen tässä ajassa, mene ja tiedä.


    • jjj

      Itse olin viime vuonna Eximian psykologian valmennuskurssilla (Jkl). Kurssista oli ainakin mulle tosi paljon hyötyä! Ainoa mikä oli vikana, oli se materiaalivihkonen (jossa tiivistettynä pääsykoekirjojen asiat), siinä todella oli ihan hirveän paljon virheitä, ihan asiavirheitä, ei pelkkiä kirjoitusvirheitä. Onneks en sitä lukenut kuin sen yhden kerran :D.
      Mutta sisälle pääsin ja osittain varmasti tuon kurssin ansiosta! Omalla kohdallani katson sen tärkeimmäksi anniksi samassa tilanteessa olevien tuen.

    • Rahastusta

      Miksi ne nyt järjestäisivät sellaisia kursseja, joilta jokainen pääsisi sisään yliopistoon tai tulisi pelkki laudatureja? Ideahan on että pidetään huono kurssi, ja jos opiskelija ei onnistu, niin syytetään omaa laiskuutta. Sitten suositellaan uutta kurssia ja enemmän lukemista. Niinhän ne sitä rahaa saa. Tuohon opiskelijan laiskuuteen on hyvä vedota, jos joku jotain meinaa valittaa.

      • juoneen

        huono juoni, nimittäin tuolla logiigalla Hentusen kauppatieteellisen kurssien tulisi olla todella surkeita haluttavuuteensa nähden!


    • Valtteri

      Minäkin olen kuullut Eximiasta lähes pelkästään huonoa, ja erityisesti opettajien taso on herättänyt huomiota. Mielenkiintoista onkin, ettei opettajista kerrota mitään nettisivuilla. Kertoo mielestäni jo jotain niiden tasosta...

      Esimerkiksi Valmennusakatemia, josta tuolla aikaisemmassa keskustelussa oli mainos, ilmoitti sivuillaan opettajansa. Samaa toivoisi myös muilta, jotta kurssia valitessa tietäisi, mihin on menossa. Kuitenkin ne opettajat on aika iso osa sitä kurssia, eikö?

      • Kuulin niin

        Myös mun mielestä opiskelijoilla olisi oikeus tietää, kuka kursseja oikeasti vetää. Harvalla kurssittajalla tuntuu olevan se tieto nettisivuillaan. Eximialla opettajaesittelyt on kirjautumista vaativilla sivuilla (Kipparissa). Ja olet oikeassa, opettajilla on tosi iso rooli kurssilla..!


      • Minnakkeli
        Kuulin niin kirjoitti:

        Myös mun mielestä opiskelijoilla olisi oikeus tietää, kuka kursseja oikeasti vetää. Harvalla kurssittajalla tuntuu olevan se tieto nettisivuillaan. Eximialla opettajaesittelyt on kirjautumista vaativilla sivuilla (Kipparissa). Ja olet oikeassa, opettajilla on tosi iso rooli kurssilla..!

        En tajua mitä urputusta täällä sivuilla on Eximian opettajista. Olen itse menossa Laki 1 kurssille ja luin opettajista ensin Eximian Kompassi-lehdestä, sitten nettisivuilta ja nyt oppimisympäristöstä, josta löytyy opettajan koulutus ja aiempi työkokemus. Lisäksi kuka tahansa saa tiedon opettajastaan soittamalla Eximiaan ja avaamalla suunsa. Hyvä se on täällä netissä valittaa ja olla tekemättä mitään asialle. Kyllä tässä maailmassa on tietoa tarjolla jos vaan ottaa silmän käteen ja katsoo. Ja täytyy vielä mainita että on harvinaisen lapsellista väittää että kurssijärjestäjät pitävät tahallaan huonoja kursseja. Siinä ei bisneksellä kovin kauaa edetä! Ja jos nyt negatiivisen palautteenmäärää aletaan vertaamaan, niin kyllä minun lukiossani (Norssi) Huippuvalmennus on kaikkein parjatuin kurssijärjestäjä.


    • tämäkin

      sellaisiakin kokemuksia on, että opettajaan on oltu tyytyväisiä, mutta kurssijärjestelyihin ei.

    • onnellisesti sisällä

      Olin vuonna 2004 tiedotusopin valmennuskurssilla, ja silloin se oli tosi hyvä. Moni kurssilaisista pääsi. Vuonna 2005 oli ihan päinvastoin, opettaja oli ihan surkea ja teki selkeitä asiavirheitä eikä ees tuntenu termejä. Lisäksi valmennusmatskut oli täysin samat, vaikka muuta oli puhuttu. Siltä valmennuskurssilta ei päässy kukaan muu ku minä, ja ite en tosiaan hyötyny siitä opetuksesta mitään. MI-TÄÄN.

      Että se on vähän arpapeliä.

      • panini

        Onhan se selvää, että jos kurssi mainostaa JULKISESTI opettajiaan, ovat he varmasti mainostamisen arvoisia. Jos tiedot piilotetaan jonnekin salasanojen taakse, on se epäilyttävää. Kyllä opettajista pitäisi olla tieto heti ilmoittautuessa ja muutoksia ei pitäisi tulla.


      • MEETVUURSTI
        panini kirjoitti:

        Onhan se selvää, että jos kurssi mainostaa JULKISESTI opettajiaan, ovat he varmasti mainostamisen arvoisia. Jos tiedot piilotetaan jonnekin salasanojen taakse, on se epäilyttävää. Kyllä opettajista pitäisi olla tieto heti ilmoittautuessa ja muutoksia ei pitäisi tulla.

        Olen ihmetellyt paljon tätä kirjoitteluketju- miksi hyökätään eximiaa vastaan turhasta asiasta`
        ? Olen itse saanut tiedon Maajametsätaloustieteen opettajasta mainoksesta ensimmäisen kerran, toisen kerran kuulin opettajan taustasta eximian infossa ja kolmannen kerran soittamalla toimistolle ja vielä törmäsin asiaan Eximian oppimisympäristössä. Sen sijaa pikkuveljeni on nyt yrittänyt 2kk saada tietoonsa erään toisen kurssijärjestäjän opettajasta tietoa, eikä sitä tietoa ole vieläkään saanut. no, tätä kyseistä järjestäjää on haukuttu paljon muutenkin täällä sivuilla, mutta veljelleni tuli yllätyksenä, että opettajan tiedon puuttuminen tarkoitti ettei tällä kurssilla ollut ylipäänsä vielä opettajaa!!!


    • Vihainenvihainen

      Valmennuskeskus on vielä surkeampi!! Tämän vuoden kurssi ihan itteensä!!!

      • AmisSpede

        Looool selkeesti just tullut tulokset ja joku luuseri joka ei päässyt sisään tulee tänne haukkumaan eximiaa. Sinulla ei vaan älli riitä korkeakoulutukseen, amis! :))


      • Funnycomment

        Ja sinulla lukihäiriö? Valmennuskeskusta tuossa ylhäällä arvostellaan :D LOL


      • AmiksetVittuun
        Funnycomment kirjoitti:

        Ja sinulla lukihäiriö? Valmennuskeskusta tuossa ylhäällä arvostellaan :D LOL

        Aivan sama ei muuta pointtia, oletko autisti vai amis vai mistä noin juntteja spedejä tulee? Lähe junttiamis meneen kuulikko?!11


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe