Yksin ja vammainen

Kuin autiolla saarella....

Kysyisin mistä tälläinen yksinäinen ja liikuntarajoitteinen kotihiiri saisi
seuraa?? Ihan juttelukaverii yms.

37

5727

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaipaan

      Minkä ikäinen?
      Mistä päin Suomea?
      Miten olet liikuntarajoitteinen?
      Nuo huomioiden löytyy varmasti jotain, mistä saisit seuraa......

      • Kuin autiolla saarella

        komekymppinen ja asun länsisuomessa. Pääsen kulkemaan heikosti.


      • ATDT'2

        Olen tämän aiemmin kertonut. Mutta olen siis reilut 30 vuotta, mies pk-seudulta, liikkuminen (vain) vähän rajoittunutta ja olen pienikokoinen.

        En hae aktiivisesti kumppania ja etenkään vain seksiseuraa, mutta kieltämättä elämänkumppania olisi kiva löytää hiljalleen. Baarielämä ei vain maistu.


      • jospa vielä

        Olen kymenlaaksolainen 47 vuotias nainen.Olen lievästi liikuntarajoitteinen,koen sen kuitenkin vaikuttavan seuranhakuuni.


    • samanlainen

      Olen samallainen 35-vuotias kotihiiri (uros) pääkaupunkiseudulta. En hae s-seuraa. jos kiinnostaa laita s-posti osoittesi niin turistaan. Nimimerkillä ei muutakun aikaa.

    • Ari

      Tsekkaa netin treffipalstoja, vastaa joihinkin mielenkiintoisiin hakuihin. Hyvällä onnella sieltä löytyy joku kirjoitustaitoinen!
      Älä missään tapauksessa kerro vammastasi ennenkuin saat vastapuolen HENKILÖKOHTAISEN sähköpostiositteen, tämä siksi että jotkut palstat eivät salli vammaisten ilmoittelua.
      Nykyisin yleisiä uskisten harrastamia netin lahkosaarnaajia on ehkä syytä välttää...
      Ja kun saat meiliystävän muista kirjoittaa, vastaustasi odotetaan!

      • Ari

        Vammaisvietien esto toimii sulkemalla ns. IP-osoite, eli koneella pystyy menemään palstalle, mutta ei kommunikoimaan siellä.
        Ylläpitoon on turha ottaa yhteyttä, sieltä ei vastata mitään.
        Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta ATK-tukihenkilönä tapaus on tullut muutaman kerran vastaan.


      • Ari kirjoitti:

        Vammaisvietien esto toimii sulkemalla ns. IP-osoite, eli koneella pystyy menemään palstalle, mutta ei kommunikoimaan siellä.
        Ylläpitoon on turha ottaa yhteyttä, sieltä ei vastata mitään.
        Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta ATK-tukihenkilönä tapaus on tullut muutaman kerran vastaan.

        kaikista viesteistä voi ottaa ip-osoitteen talteen. Pitää kokeilla joskus noilla julkisilla tietokoneillaniin niinku kirjaston koneella, että saanko vammaislukon päälle :D


      • Ari
        kanosmn kirjoitti:

        kaikista viesteistä voi ottaa ip-osoitteen talteen. Pitää kokeilla joskus noilla julkisilla tietokoneillaniin niinku kirjaston koneella, että saanko vammaislukon päälle :D

        IP-osoitteen näkee Winkkarista suoraan.
        Kirjaston ja muista koneista palstojen selaaminen onnistuu, yhteydenottokin jollei se pysähdy jonkun sanan pysäyttämänä suotimeen, jolloin sitä ei julkaista tai toimiteta eteenpäin.


      • sensurointia

        Itse huomasin että ilmoitukseni oli "hävinnyt" tai sitä ei vain ollut esillä kun kävin laittamassa semmosen ja kävin vielä pari kertaa sen "päivittämässä" niin joka kerta ei löytynyt. Ajattelin että jotain töpeksin mutta en usko kun yhteys toimi ihan hyvin ja ei koneen kanssa mitään ongelmia. Ilmo on kyllä nyt saanut olla rauhassa vaikka on edelleen lähes samanlainen. Siinä en mitenkään korostuneesti ilmaise olevani erilainen, mutta toivottavasti karsii edes muutaman "lässyttäjän" tms.pois. Tarkoitin tämän sivuston (suomi24) omaa palstaa.
        Jos joillakin sivustoilla karsitaan esim. vammasiten ilmoja niin eikö se ole jo syrjintää.


      • wah

        vammaislukko deittipalstoilla, wtf??? ei varmasti ole!!! mistä näitä pellejä tänne palstoille oikein tulee?


      • Vamuz
        Ari kirjoitti:

        Vammaisvietien esto toimii sulkemalla ns. IP-osoite, eli koneella pystyy menemään palstalle, mutta ei kommunikoimaan siellä.
        Ylläpitoon on turha ottaa yhteyttä, sieltä ei vastata mitään.
        Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta ATK-tukihenkilönä tapaus on tullut muutaman kerran vastaan.

        No kun jotkut kuolavammaiset kirjoittavat niin paskaa tekstiä, että pakkohan ne on sensuroida. Liian kiimaisena on parikytä vuotta oottanu, ni kyllähän ne miehiset halut lopulta sekoittavat pään totaalisesti. Sitten tulee niin sairasta ja irstasta tekstiä jota luulee normaalisti sairaan mielikuvituksen sisällä. Aiheestakin antaavat bannit IP-osoitteille olipa sisäinen tai ulkoinen.


    • ööö

      Hei,

      minä olen löytänyt ainakin seuraa opiskelukavereista. Koita olla sen verran aktiivinen, että liikut päivät ihmisten ilmoilla, niin eiköhän se siitä.

      Netin kirjeenvaihtopalstoilta voi kanssa löytää seuraa. Muista kuitenkin mainita, että etsit vain kaveria etkä vakavampaa suhdetta, ettei kirjekaverisi pety. Tai ainakin niin päättelin tuosta juttelukaverijutusta.

      • nettihörhö

        Miten tuo toimii?


      • tuotakaan vammaiset.com sivustoa enää


    • vammainen vm70m

      Ymmärtääkseni ainakaan ylen nuortenpalsta ei ole jättänyt julkisematta viestiä jossa vammainen hakee ystävää.

      Nettijutuista en tiedä. Mutta kyllä mielestäni olisi varmaa hyvä kertoa siitä vammasta jotain jo siinä silloin kuin hakee siellä jotain. Laittaa jopa ne vaateetkin, mitä siltä mahdolliselta vastaajalta toivoo....

      Jos jotain nii, ehkä kannattaisi laittaa jonnekkin anonymisähköpostiin itselle sellainen oso, jonne sen postin haluaa ja testata sitä ihmistä siellä...

      En tiedä, onko tuo totta, että vammaisten kontaktit otetaan pois jos laittaa tuonne treffeihin... mutta mielestäni sen oman vamman vois kertoa siellä nii ei tule mitää väärinluuloja.

      Mutta mitä muuta... toivoisi tietenkin, että vammaistenkin ihmissuhteet otettaisiin tuonne ns. tavallisten ihmisten ihmissuhdeasioiden ryhmiin, ja tästä tehtäisiin vaikka sellainen vammaiset ja yhteikunta...

      Mutta tiedän, että tuolla kylällä liikkuu 100 tylsän ihmisen joukossa se yksi jolla on ajatus oikeasta elämästä....

      • Ari

        Jos kerrot esim. City-lehden Deitti.net-osioon vammastasi, tai haet vammaista seuraa, ilmoitustasi ei julkaista.
        Lisäksi IP-osoite suljetaan karenssilistalle josta se ei koskaan poistu.
        Kokeilimme neljän henkilön voimin jo lähes kahksi vuotta sitten, osoitteet ovat edelleen suljettuina.
        Oma osoitteeni ei ollut kokeilussa mukana koska se on nimellä varustettu.
        Aika vähän ihmiset piittavat siitä oletko vammainen vai et, keskustelutaito ratkaisee.
        Omat meilituttavat ovat kaikki yli viisi vuotta kirjoiteltuja, tavattukin moneen kertaan.
        Tylsien tuttavuuksien lukumäärään voit lisätä yhden nollan lisää!


      • Ari kirjoitti:

        Jos kerrot esim. City-lehden Deitti.net-osioon vammastasi, tai haet vammaista seuraa, ilmoitustasi ei julkaista.
        Lisäksi IP-osoite suljetaan karenssilistalle josta se ei koskaan poistu.
        Kokeilimme neljän henkilön voimin jo lähes kahksi vuotta sitten, osoitteet ovat edelleen suljettuina.
        Oma osoitteeni ei ollut kokeilussa mukana koska se on nimellä varustettu.
        Aika vähän ihmiset piittavat siitä oletko vammainen vai et, keskustelutaito ratkaisee.
        Omat meilituttavat ovat kaikki yli viisi vuotta kirjoiteltuja, tavattukin moneen kertaan.
        Tylsien tuttavuuksien lukumäärään voit lisätä yhden nollan lisää!

        city deitistä, ja vastasivat seuraavasti:
        "Tarkoitatko siis, että deitti-ilmoituksia jotenkin suodatettaisiin
        niissä olevien sanojen perusteella? Mitään tällaista ei todellakaan
        Deitti.netissä tehdä, eikä palvelumme käyttöä rajoiteta IP-estoilla.
        Deitti.netissä ei myöskään syrjitä ketään, vaan tarjoamme kaikille
        yhteinäisen mahdollisuuden seuranhakuun"


      • Ari
        kanosmn kirjoitti:

        city deitistä, ja vastasivat seuraavasti:
        "Tarkoitatko siis, että deitti-ilmoituksia jotenkin suodatettaisiin
        niissä olevien sanojen perusteella? Mitään tällaista ei todellakaan
        Deitti.netissä tehdä, eikä palvelumme käyttöä rajoiteta IP-estoilla.
        Deitti.netissä ei myöskään syrjitä ketään, vaan tarjoamme kaikille
        yhteinäisen mahdollisuuden seuranhakuun"

        Me ei saatu useista tiedusteluista huolimatta minkäänlaista vastausta.
        Tutkimme asian todennäköisesti ensi viikolla, yksinkertaisella ilmoituksella jossa vammaisuus selkeästi kerrotaan.
        Ehkäpä he ovat muuttaneet suhtautumistaan.
        Palaan palstalla asiaan.
        Kiitos!


      • ainakaan deitti.netissä
        Ari kirjoitti:

        Jos kerrot esim. City-lehden Deitti.net-osioon vammastasi, tai haet vammaista seuraa, ilmoitustasi ei julkaista.
        Lisäksi IP-osoite suljetaan karenssilistalle josta se ei koskaan poistu.
        Kokeilimme neljän henkilön voimin jo lähes kahksi vuotta sitten, osoitteet ovat edelleen suljettuina.
        Oma osoitteeni ei ollut kokeilussa mukana koska se on nimellä varustettu.
        Aika vähän ihmiset piittavat siitä oletko vammainen vai et, keskustelutaito ratkaisee.
        Omat meilituttavat ovat kaikki yli viisi vuotta kirjoiteltuja, tavattukin moneen kertaan.
        Tylsien tuttavuuksien lukumäärään voit lisätä yhden nollan lisää!

        Sinne olen kirjoittanut, vammastanikin kertonut.
        Sieltä kautta löysin ensin mailikaverin, joka on nykyään poikaystäväni. :)


    • deittailusta

      Itse olen ainakin paljon tuolla chateissa, useimmissa eri paikoissa ja juttelen....

      Joskus on sitten keskustelu on sellaista, että voi tai pitää kertoa itsestään... ja aika harva vastakkaisen sukupuolen ihminen on ns. tuominnut minua minun vammani takia.... Päin vastoin....

      siellähän ihmiset ovat ihmisiä keskenään.... ongelma on muussa kuin vammassani.

      Sama se on livepelissäkin, että aivan terve ihminen saattaa tulla jo ensikontaktia tekemään...
      ja on sitten oikesti ystävä, ja sen ystävän sitten tuntee kun se tulee vastaan.... Niissä on se juttu, mitä kaipaan.

      Mutta niinkuin jo olen 1000001 kertaa sanonut, niin haluan jälleen kohdata aivan terveen ja normaalin ihmisen rinnalleni. Mielestäni se on se juttu.... en tuomitse muita vammaisia elämään yksin.

    • Bart.

      siten...että sä yksinkertasesti meet kaupungille/kylälle, missä nyt asutkaan...ja kun saat kaverin/kavereita, niin muista käydä sen/niiden kaverin/kavereidenkin luona, meinaan ne kaikkoaa hyvinkin äkkiä jos yks tyyppi vaan istuskelee kotona ja oottelee "oijoi, tulispa joku käymään" ja eikä itse mene tapaamaan kavereita, äläkä yritä selittää mitään että oot pyörätuolissa tms..entä sitten?? siitä huolimatta sunkin kuuluu käydä kavereiden luona, koska siten sä hoidat kaverisuhteitasi omalta osaltasi

      • entinen syrjäytynyt

        Just noin. HELLUNTAISEURAKUNNASSA OLLESSANI ELIN ELÄMÄNI YKSINÄISINTÄ AIKAA. IHMISET OLIVAT ERITTÄIN SUVAITSEMATTOMIA JA SISÄÄNPÄIN KÄÄNTYNEITÄ.
        OIKEAA YSTÄVYYTTÄ SIELTÄ EI LÖYTYNYT.
        SE ON SISÄÄNLÄMPIÄVÄ YHTEISÖ.
        SIELLÄ EN KOSKAAN TUNTENUT OLEVANI SAMAN ARVOINEN MUIDEN KANSSA.


    • kajssaia

      Hei et sä oo yksin...Jeesus raksataa sua ja haluaa autaa sua! saat ystäviä varmasti jos meet käymään paikallisessa helluntaiseurakunnassa kattomassa...En halua tunkeilla..kokeile jos kiinnostaa.

    • Kyllä seuraa löytyy aina. Ei kaikki ole ahdasmielisiä tai ennakkoluuloisia. Treffipalstat ovat suosittuja mut sinne myös mahtuu monenlaista väkeä..

      • vammaismies

        Ei seuran löytyminen ole aina helppoa. Itselläni on ollut ilmoitus netissä eräällä treffipalstalla kaksi kuukautta, mutta tänä aikana ei ole tullut yhtään yhteydenottoa. Vaan eipä tunnu live-elämässäkään onnistuvan.


    • Yövilkka

      Hei!

      Haluaisin ystävystyä pyörätuolilla liikkuvien ihmisten kanssa niin naisten kuin miesten, jotka ovat suurin piirtein omaa ikäluokkaani. Voitais käydä terassilla, elokuvissa etc. Olen reilu kolmekymppinen ja pääkaupunkiseutu olisi tuo alue, jolta seuraa etsin. Mulle voit meilata osoitteeseen: [email protected]

    • voi kirjoitella

      Itse olen lyhytkasvuinen ja jos kaipailee juttuseuraa ja ajatusten vaihtoa, niin meiliä vain tulemaan: [email protected] :)

    • pepi66

      tonne refipalstale ei erilaisten kanata menä kun sielä pilkataan erilaisia en suositele muakin haukutiin tosi rumasti.

      • vois auttaa asiaa jos opettelisit kirjottamaan


      • S
        onnestasoikeena kirjoitti:

        vois auttaa asiaa jos opettelisit kirjottamaan

        Entäs jos on lukihäiriö? Eikö silloinkin voitaisi kohdella ihmisenä?


      • Anonyymi
        S kirjoitti:

        Entäs jos on lukihäiriö? Eikö silloinkin voitaisi kohdella ihmisenä?

        Tahdosta se on kiinni. Minä sain ihan hyvin selvää pepin tekstistä ja aina voi kysyä jos ei ymmärrä. Se on viisautta. Täytyyhän sitä ymmärtää pienten lasten ilmaisua myös. Siis miksi ei vammaisia haluta ymmärtää vaan kiusataan?


    • min 9

      hei sinä nimimerkki kuin autiolla saarella jos juttelu kaveria haluat niin mistäpäin ja mi
      nkäikäistä etsit kysyy itä-suomesta kotoisin oleva yksinäinen vammainen jos haluat v
      astaa minulle

    • Kyyneleet09

      Täälä On Sulle Tummanruskeet Nappi Silmät Ja ruskeet hiukset omaava 37vuotias Kohtelias,Komea,Mukava,tunteellinen,hellyydenkipee,suudelmienkipee Ja Hyväkroppainen luotettava Todella Yksinäinen Mies Helsingistä Joka Etsii Sinua Nainen kuka haluut olla se maailman onnellisin nainen ja kaipaat hellyyttá,suudelmia ym kuten erotiikkaa eli Seksiá niin ota yhteyttá ja otetaan yhdessá selváá mitá Rakkaus todella on. Niin pidán sua kainalossani kun kaipaat lámpóá annan suudelmia,hellyyttá,Rakkautta ym ja vien sinut taivaisiin kun haluut seká kuivaan kyyneleesi kun itket mutta ota yhteyttá ja teen susta sen maailman onnellisemman naisen [email protected]

    • kumppanit

      Oletteko kokeilleet liikuntarajoitteisille suunnattua treffipalvelua: http://www.kaksinkaunis.fi

      Kaikille meille ihmisille on oma kumppani, joskus sen löytämiseen vain menee aikaa :)

      • kuulaskyy

        Muuten kyl mudda kun tuo taitaa olla vaan liikuntarajoitteisille. Täytyy kirjoittaa avaisivatko joskus kehitysvanmaisile oman osion. Se vois olla mukavaa!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4306
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1714
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1194
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      994
    Aihe