tänne

Miten Suicunen, Entein ja Raikoun saa helpoiten kiinni? Kun yritän seurata niitä Pokedexistä,
kun oon samassa paikassa, kuin esim..Entei ja
häipyy sitten toiseen paikkaan.

11

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UusiNeo

      varo,ettet tapa niitä.Lopulta,kun ne tulevat vastaan,niin niillä on HP aivan lopussa.Ala silloin käyttämään niihin ultra palloja.

      • Palautuuko niillä sitten energiat, kun niitä vastaan hyökkää? Ja tarkoitin, että kun näen pokedexissä Entei on vaikka route 36:ssa. Jaa meen
        siihen samaan paikkaa missä se on. Ja katon taas
        pokedexiä. Niihin törmää aina sattumalta.


      • UusiNeo
        flareon85 kirjoitti:

        Palautuuko niillä sitten energiat, kun niitä vastaan hyökkää? Ja tarkoitin, että kun näen pokedexissä Entei on vaikka route 36:ssa. Jaa meen
        siihen samaan paikkaa missä se on. Ja katon taas
        pokedexiä. Niihin törmää aina sattumalta.

        se on kyllä aika ärsyttävää,kun ne karkaavat koko ajan.Olen itsekin saanut kaikki kolme.Kaikki pitää tehdä mahdollisimman nopeasti.On parempi,jos ne ovat jonkin kaupungin lähellä.Lennät vain äkkiä siihen kaupunkiin ja menet siihen suuntaan missä joku nisstä on.


      • UusiNeo kirjoitti:

        se on kyllä aika ärsyttävää,kun ne karkaavat koko ajan.Olen itsekin saanut kaikki kolme.Kaikki pitää tehdä mahdollisimman nopeasti.On parempi,jos ne ovat jonkin kaupungin lähellä.Lennät vain äkkiä siihen kaupunkiin ja menet siihen suuntaan missä joku nisstä on.

        Miten helposti sä saat ne kiinni?


      • UusiNeo
        flareon85 kirjoitti:

        Miten helposti sä saat ne kiinni?

        En aivan tajunnut kysymystä.


    • Dark-Suicune

      .. käyttää niihin Mean Lookia, sittenpä ei enää karkaa... Ja sitten jos Hypnosis on vielä samalla Pokella, niin homma käy helposti....

    • pompelipom

      gastly ja sen kehittyneemmät muodot on hyviä koska ne oppii mean lookin ja niillä on hypnosis:D

      • askadestus

        mut ne osaa roarin jasillä karkaa vaikka on mean look päällä


      • Dark-Suicune
        askadestus kirjoitti:

        mut ne osaa roarin jasillä karkaa vaikka on mean look päällä

        Se siinä onkin... Ne osaa Roarin... No, minä ainakin tallensin juuri, kun Entei tuli vastaan.. Sitten aina kun se käytti Roaria, niin otin uudestaan sen tallenuksen... Mutta tämä juttu ei toimi Game Boy Colourin pelikonsoleilla... Siis semmoisilla, jotka eivät ole tietokoneella :)


      • Dark-Suicune kirjoitti:

        Se siinä onkin... Ne osaa Roarin... No, minä ainakin tallensin juuri, kun Entei tuli vastaan.. Sitten aina kun se käytti Roaria, niin otin uudestaan sen tallenuksen... Mutta tämä juttu ei toimi Game Boy Colourin pelikonsoleilla... Siis semmoisilla, jotka eivät ole tietokoneella :)

        No on mulla Haunter. Viimeksi, kun näin Raikoun
        käytin siihen Mean lookia, nutta karkasi roarilla.


      • pompelipom
        flareon85 kirjoitti:

        No on mulla Haunter. Viimeksi, kun näin Raikoun
        käytin siihen Mean lookia, nutta karkasi roarilla.

        sitä, että käytät ensin haunterin mean lookia, ettei se fleditä heti, ja sitten heti hypnosisia. se on sitten vain tuurista kiinni ehtiikö koirat käyttää roaria mean look-iskun jälkeen:D
        niin, ja wobbuffet estää myös koirien karkaamisen, eli fledittämisen. kyllä sinä ne kiinni saat, kun itsekkin sain kiinni haunterilla suicinen ja entein.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      75
      1453
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1247
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1207
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1146
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      994
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      80
      801
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      745
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      742
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe