Mikä se on miehen..

Sanin

mitta.. entäpä naisen ;))
On, on varmasti pohdittu ennenkin, muisti on hyvä mutta lyhyt ;)

19

1683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitat

      ovat 180-95-42!
      Eli 180 ha metsää, 95 vuotta ikää ja 42 astetta kuumetta!
      :))

      • Sani

        ..vastaus, muuten ;))


    • MysNa

      kuules Sani kykene muuta vastaamaan....ku vieläkin valuu kuola... T.Metsäkedon äskeisen TV esiintymisen takia.....Mikä ääni, mikä karisma, mikä, mikä .....ARRRRGHH!!! Miehen mittainen värisyttävä ihanuus :DD

      Ai niin, en ookaan tainnu kertoo sulle, että meidän koira on Sani kutsumanimeltään ;))

      • söpöinen koirahan sulla varmasti, löytyykö kaiman kuva galleriasivusi linkistä? :))

        Asiasta kolmanteen; arvaa, kun mä jouduin ostaan uuden veskipapru -telineen. Niin mitäs siinä lukikaan, kun oikein 'tihrustin'.. no Sanipa, Sani ;)
        -teetti, puuttui lopusta ;))


    • mik

      ne miehen mitat siinä, kunnon luottamus ja hyvät väristykset.

    • UM:)

      on se, että mies on sanansa mittainen:)

      • ..on SE vastaus, jota pikkasen ootinkin.
        Oisko naisella sitten sama, vaiko jokin muu..


    • jpntar

      mitta on se, että mies "seisoo" sanojensa takana!

      • ...ngg

        sillai, niinku: "Ai laav juuu", "sä oot ihana"
        ja kun sitten "väsymys" iskee, niin kielitaito
        katoaa...?

        ;D

        Eipä, silti, harva mies on tosimies, kun sanojensa
        todenperäisyyttä mitataan elämänarvoisissa kysy-
        myksissä.


      • jpntar
        ...ngg kirjoitti:

        sillai, niinku: "Ai laav juuu", "sä oot ihana"
        ja kun sitten "väsymys" iskee, niin kielitaito
        katoaa...?

        ;D

        Eipä, silti, harva mies on tosimies, kun sanojensa
        todenperäisyyttä mitataan elämänarvoisissa kysy-
        myksissä.

        ...ngg..tahallasi tai muuten vain..:(


      • sattuu

        olemaan erektio-ongelmia, paree olla vaiti... ?


      • jpntar
        sattuu kirjoitti:

        olemaan erektio-ongelmia, paree olla vaiti... ?

        se tosimiestä miksikään muuttaa..erektio-ongelmakaan..:)


      • Ja samaa voitaneen toivoa meiltä naisiltakin, vastata sanoistaan..
        Mutta sepä lieneekin jo itsestäänselvyys? ;)
        Leikki leikkinä ;)
        Jokainen ihminen; ainutkertainen itsensä..hyvine ja huonoine puolineen..


      • ...ngg
        jpntar kirjoitti:

        ...ngg..tahallasi tai muuten vain..:(

        vakavat asiathan ovat luonnollisesti perhe, ystä-
        vät, terveys ja työ. Ystäville annetut lupaukset
        ja avunanto, perheen velvoittavat prioriteetit,
        oman ja lähimpien terveyden vaaliminen ja työn
        suorittaminen parhaan kyvyn mukaan rehellisellä
        asenteella muita kanssatyöskenteleviä kohtaan.

        Kun näistä aletaan lipsua, ulospäin annettu us-
        kottavuus murenee, luottamus häviää ja moni suhde
        tulee päätepisteeseensä elämänsisällön kustannuk-
        sella.

        Pelkästään lupausten pitämisellä vaalitaan hyviä
        suhteita, jotka kestävät pienet kolhut. Vaikeissa
        asioissa sanansa pitäminen taas vaatii jo kunnon
        selkärankaa. Silloin ei pidä katsoa ensin omaa
        etua, vaan katsoa ensin, että tarvitsijan elämä
        on hyvässä kurssissa, vaikka se ravistaisi omaa
        yksityisyyttä ja kenties talouttakin. Kun antaa,
        myös saa.

        Itse olen antanut tärkeille ystävilleni ohjeen
        pyytää apua, kun sitä tarvitsevat. Ja näin olen
        tehnytkin. Olen ollut lupausteni takana.

        Se miehen mitasta...

        ---

        Toisesta mitasta:

        Fyysisen mielihyvän tarkoitushakuisuus ei kestä
        päivänvaloa, vaan on katoavaa. Siihen rakennettu
        suhteen perusta murenee melko varmasti. Yhtä ker-
        taa halutaan parantaa toisella kertaa, toista kol-
        mannella jne., kunnes tulee uusien tuulien aika.

        Useille siitä tulee esineellistetty akti, johon,
        jos kohta, halutaan uusia ulottuvuuksia, kun edel-
        lisistä on stimuloiva vaikutus kadonnut.

        Kun tällaiset kaksijakoiset kysymykset tuodaan
        toistuvasti pöydälle, on kysyjällä takaraivossa
        tämä fyysinenkin puoli, vaikka peittäisikin sen
        "viattomaan" henkiseen arvoasetelmaan.

        Entäs, kun mittariin tulee 60 v.? Vieläkö kysy-
        tään vai katsotaanko parivuoteessa sivuille, onko
        siinä ketään? Entäpä sinkkuvuoteessa silmäilemässä
        tyhjyyteen kadonnutta hekumaa?

        Merkillisen usein sitä kysytään, mutta vice versa
        siitä tulee tungetteleva, tahditon, jopa sopimaton
        ja seksistinen kysymys vähäteltyine vastauksineen.

        Nämä nyt ovat ajatelmia vain tähän ketjuun.


      • jpntar
        ...ngg kirjoitti:

        vakavat asiathan ovat luonnollisesti perhe, ystä-
        vät, terveys ja työ. Ystäville annetut lupaukset
        ja avunanto, perheen velvoittavat prioriteetit,
        oman ja lähimpien terveyden vaaliminen ja työn
        suorittaminen parhaan kyvyn mukaan rehellisellä
        asenteella muita kanssatyöskenteleviä kohtaan.

        Kun näistä aletaan lipsua, ulospäin annettu us-
        kottavuus murenee, luottamus häviää ja moni suhde
        tulee päätepisteeseensä elämänsisällön kustannuk-
        sella.

        Pelkästään lupausten pitämisellä vaalitaan hyviä
        suhteita, jotka kestävät pienet kolhut. Vaikeissa
        asioissa sanansa pitäminen taas vaatii jo kunnon
        selkärankaa. Silloin ei pidä katsoa ensin omaa
        etua, vaan katsoa ensin, että tarvitsijan elämä
        on hyvässä kurssissa, vaikka se ravistaisi omaa
        yksityisyyttä ja kenties talouttakin. Kun antaa,
        myös saa.

        Itse olen antanut tärkeille ystävilleni ohjeen
        pyytää apua, kun sitä tarvitsevat. Ja näin olen
        tehnytkin. Olen ollut lupausteni takana.

        Se miehen mitasta...

        ---

        Toisesta mitasta:

        Fyysisen mielihyvän tarkoitushakuisuus ei kestä
        päivänvaloa, vaan on katoavaa. Siihen rakennettu
        suhteen perusta murenee melko varmasti. Yhtä ker-
        taa halutaan parantaa toisella kertaa, toista kol-
        mannella jne., kunnes tulee uusien tuulien aika.

        Useille siitä tulee esineellistetty akti, johon,
        jos kohta, halutaan uusia ulottuvuuksia, kun edel-
        lisistä on stimuloiva vaikutus kadonnut.

        Kun tällaiset kaksijakoiset kysymykset tuodaan
        toistuvasti pöydälle, on kysyjällä takaraivossa
        tämä fyysinenkin puoli, vaikka peittäisikin sen
        "viattomaan" henkiseen arvoasetelmaan.

        Entäs, kun mittariin tulee 60 v.? Vieläkö kysy-
        tään vai katsotaanko parivuoteessa sivuille, onko
        siinä ketään? Entäpä sinkkuvuoteessa silmäilemässä
        tyhjyyteen kadonnutta hekumaa?

        Merkillisen usein sitä kysytään, mutta vice versa
        siitä tulee tungetteleva, tahditon, jopa sopimaton
        ja seksistinen kysymys vähäteltyine vastauksineen.

        Nämä nyt ovat ajatelmia vain tähän ketjuun.

        käypää....Kiitos. Taas..:)))


      • Sani
        ...ngg kirjoitti:

        vakavat asiathan ovat luonnollisesti perhe, ystä-
        vät, terveys ja työ. Ystäville annetut lupaukset
        ja avunanto, perheen velvoittavat prioriteetit,
        oman ja lähimpien terveyden vaaliminen ja työn
        suorittaminen parhaan kyvyn mukaan rehellisellä
        asenteella muita kanssatyöskenteleviä kohtaan.

        Kun näistä aletaan lipsua, ulospäin annettu us-
        kottavuus murenee, luottamus häviää ja moni suhde
        tulee päätepisteeseensä elämänsisällön kustannuk-
        sella.

        Pelkästään lupausten pitämisellä vaalitaan hyviä
        suhteita, jotka kestävät pienet kolhut. Vaikeissa
        asioissa sanansa pitäminen taas vaatii jo kunnon
        selkärankaa. Silloin ei pidä katsoa ensin omaa
        etua, vaan katsoa ensin, että tarvitsijan elämä
        on hyvässä kurssissa, vaikka se ravistaisi omaa
        yksityisyyttä ja kenties talouttakin. Kun antaa,
        myös saa.

        Itse olen antanut tärkeille ystävilleni ohjeen
        pyytää apua, kun sitä tarvitsevat. Ja näin olen
        tehnytkin. Olen ollut lupausteni takana.

        Se miehen mitasta...

        ---

        Toisesta mitasta:

        Fyysisen mielihyvän tarkoitushakuisuus ei kestä
        päivänvaloa, vaan on katoavaa. Siihen rakennettu
        suhteen perusta murenee melko varmasti. Yhtä ker-
        taa halutaan parantaa toisella kertaa, toista kol-
        mannella jne., kunnes tulee uusien tuulien aika.

        Useille siitä tulee esineellistetty akti, johon,
        jos kohta, halutaan uusia ulottuvuuksia, kun edel-
        lisistä on stimuloiva vaikutus kadonnut.

        Kun tällaiset kaksijakoiset kysymykset tuodaan
        toistuvasti pöydälle, on kysyjällä takaraivossa
        tämä fyysinenkin puoli, vaikka peittäisikin sen
        "viattomaan" henkiseen arvoasetelmaan.

        Entäs, kun mittariin tulee 60 v.? Vieläkö kysy-
        tään vai katsotaanko parivuoteessa sivuille, onko
        siinä ketään? Entäpä sinkkuvuoteessa silmäilemässä
        tyhjyyteen kadonnutta hekumaa?

        Merkillisen usein sitä kysytään, mutta vice versa
        siitä tulee tungetteleva, tahditon, jopa sopimaton
        ja seksistinen kysymys vähäteltyine vastauksineen.

        Nämä nyt ovat ajatelmia vain tähän ketjuun.

        ..aina mee niin; "kun antaa myös saa".
        Ja tän tarkoitan vain tuohon ekaan osioon.
        Oli vähän kuin aikuisten sadusta. Mutta kait se
        antaa toivoa, jos tuollaisiakin ihmisiä vielä
        on..


    • kunhan et..

      mee Turkuun! Miehen mitta on:
      ....

    • ne kuule

      "Kamu" on mun mielestä samat molemmilla... ;)))
      Ja ne on mun mielestä.... Luotettavuuden/ Rehellisyyden nimissä, sanojensa takana oleminen...

      Ja kaikki muu ylimääränen...
      on pelkkää plussaa... ;)))

      • Sanin

        'Kamu', että otit tässä huomioon sekä naisen, että miehen ;))
        Ja ominaisuudet on muutenkin ehdottomat, hyvän parisuhteen onnistumiseksi? :))


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe