Tämä on sitten viimeinen keino, ennenkuin tyydyn toiseksi parhaaseen.
Tuntomerkit:
-mies 37-50v.
-ei välttämättä ole pitkä, hoikka ja hyvännäköinen
-on ehdottomasti hyvinkasvatettu, kielitaitoinen, maailmaa nähnyt, tyylikäs
-ei missään tapauksessa ole lävistetty, tatuoitu, bodari tai homo
-ei ole lieassa - napanuorakin on jo katkennut
-tulee toimeen omillaan
-on ennakkoluuloton ja huumorintajuinen
-osaa kalastaa ja myös perata ja fileoida fisun
Jos olet tavannut tai tunnet "ihmeen" tai olet itse "ihme", ilmoita ihmeessä - vaikka yhteystietojen kanssa. Jos vastauksia ei rupea kuulumaan, joudun varmaankin ruveta etsimään perinteisiä aarrearkkuja tai jotain....
Etsin
18
1741
Vastaukset
- poitsu
Veikkaampa että etsit tollasta ihmettä ihan väärästä paikasta, ainakin ton fisun käsittelyn osaavat kaverit on varmasti aika harvassa, nykyään kun ton kalafileen voi ostaa niin helposti vaikka kaupan kylmätiskiltä :)
- ihmettä
helpolla - niin. Ok, saahan sen fileen sieltä tiskiltä, mutta olis kiva, jos olis joku ihan oikeesti kalastustaitoinen. Ajattelin ensin etsintäkuulutuksen laittamista tonne metsästys&kalastus osastoon, mutta arvelin ettei siellä oikein täyty noi muut "ihmeen" kriteerit.
- ihime
Valitan syvästi, mutta mainittujen ominaisuuksien
lisäksi olen pitkä, hoikka ja hyvännäköinen.
Parempi onni ensi kerralla.- ihmettä
Tämä juuri on ongelma, että pitkät, hoikat ja hyvännäköiset ovat usein lukihäiriöisiä! Siksi "ihmeen" ei välttämättä täydy noita kriteerejä täyttää.
- tipuin jo käsittelyssä
näin täällä aina käy. En ole edes mikään kalstajakaan:(( Mikä oli se pituus1.65cm vai?
No voi tulisin toimeen vain varastetulla. No ei sitten:(( - oma..
..kuva/tai kuvaus itsestäni, mutta en kyllä ole se sinun, "ihme",
olen vielä norm. aito MIES, ja lupaan olla sitä ainakin toistaiseksi.
Kun tuosta kalastuksesta tuli puhe, niin vene löytyy
ja onget, verkkojakin on, ja filerauspuukkoja , myös kalasakset, yn muuta.:)
No minkälainen itse hakia olis?- ihmettä
Kiitos vastauksista yökyöpelit. Ehkä minun on syytä tarkentaa tätä "ihmeen" etsintää.
Ei siis haittaa vaikka on pitkä, hoikka ja hyvännäköinen. En etsi kalastajaa - toivoisin vaan, että joku irrottaisi pyytämäni kalan koukusta ja opettaisi minulle kalankäsittelyn hienoudet. Omistan veneen ja vinon pinon tarvittavia kalastusvälineitä, mutta harjoitus puuttuu, puhumattakaan siitä, että pelkään satuttavani kaloja. "Ihmeeni" ei missään tapauksessa saa olla lävistetty, tatuoitu bodari - eieiei. Muut kriteerit perustuvat lähinnä ajatukseen, että soisin miehen olevan vähintään veroiseni, mielellään pikkusen parempi kaikessa.
Itse olen pitkä, hoikka ja hyvännäköinen (miesten mielestä). En kaipaa elättäjää, mutta en myöskään elätettävää. Haluaisin veroiseni avecin - en halua naimisiin.
Voisko joku siis vastata alkuperäiseen kysumykseeni vai rupeanko aarteenetsijäksi??? - TheDragonLord
ihmettä kirjoitti:
Kiitos vastauksista yökyöpelit. Ehkä minun on syytä tarkentaa tätä "ihmeen" etsintää.
Ei siis haittaa vaikka on pitkä, hoikka ja hyvännäköinen. En etsi kalastajaa - toivoisin vaan, että joku irrottaisi pyytämäni kalan koukusta ja opettaisi minulle kalankäsittelyn hienoudet. Omistan veneen ja vinon pinon tarvittavia kalastusvälineitä, mutta harjoitus puuttuu, puhumattakaan siitä, että pelkään satuttavani kaloja. "Ihmeeni" ei missään tapauksessa saa olla lävistetty, tatuoitu bodari - eieiei. Muut kriteerit perustuvat lähinnä ajatukseen, että soisin miehen olevan vähintään veroiseni, mielellään pikkusen parempi kaikessa.
Itse olen pitkä, hoikka ja hyvännäköinen (miesten mielestä). En kaipaa elättäjää, mutta en myöskään elätettävää. Haluaisin veroiseni avecin - en halua naimisiin.
Voisko joku siis vastata alkuperäiseen kysumykseeni vai rupeanko aarteenetsijäksi???sillälailla, mitkäs oli ne sinun mitat? Oletko hyvän näköinen, pituus, koulutus, työ vai koulu?
Kyselen muuten vaan en etsi mutta voi se kiinostaakki:)) - Bongailija
TheDragonLord kirjoitti:
sillälailla, mitkäs oli ne sinun mitat? Oletko hyvän näköinen, pituus, koulutus, työ vai koulu?
Kyselen muuten vaan en etsi mutta voi se kiinostaakki:))Hei,
Joskus -80 luvulla pääs ainaki kolmekilonen hauki karkuun. Karppeja piti ottaa kesällä verkoilla, sain yhden ravun! (karppien lisäksi)
Haulikolla ammuimme golfpalloa ilmassa.
Olen kylläkin pitkä ja tumma. Joku nainen voisi muutaman lasin jälkeen sanoa komeaksi.
No, kyllä sen kalan voisin irrottaa koukusta. Eihän Sinussa ole koukkuja, ettei jää kiinni?
Kalastus ei vaan ole mun juttu... paitsi hyvässä seurassa, kaikki menee.
S. - ihmettä
Bongailija kirjoitti:
Hei,
Joskus -80 luvulla pääs ainaki kolmekilonen hauki karkuun. Karppeja piti ottaa kesällä verkoilla, sain yhden ravun! (karppien lisäksi)
Haulikolla ammuimme golfpalloa ilmassa.
Olen kylläkin pitkä ja tumma. Joku nainen voisi muutaman lasin jälkeen sanoa komeaksi.
No, kyllä sen kalan voisin irrottaa koukusta. Eihän Sinussa ole koukkuja, ettei jää kiinni?
Kalastus ei vaan ole mun juttu... paitsi hyvässä seurassa, kaikki menee.
S.on nää vastaukset.
Arvon lordille tiedoksi, että pituuteni on reilut 180cm kymmenen sentin koroilla. Uteliaisuus on hyve, tiettyyn rajaan asti - kaukaista sukua ennakkoluulottomudelle.
S:lle tiedoksi, että kalastus ei ole varsinaisesti munkaan juttu, mutta koska vietän usein aikaa mökillä, joka on meren ympäröimä, niin olis kiva oppia kalan käsittelyä.
Lisäksi - minussa ei ole koukkuja. Toisinaan kyllä piikkejä ja kipinöitä. - Olli Kujassa
ihmettä kirjoitti:
on nää vastaukset.
Arvon lordille tiedoksi, että pituuteni on reilut 180cm kymmenen sentin koroilla. Uteliaisuus on hyve, tiettyyn rajaan asti - kaukaista sukua ennakkoluulottomudelle.
S:lle tiedoksi, että kalastus ei ole varsinaisesti munkaan juttu, mutta koska vietän usein aikaa mökillä, joka on meren ympäröimä, niin olis kiva oppia kalan käsittelyä.
Lisäksi - minussa ei ole koukkuja. Toisinaan kyllä piikkejä ja kipinöitä...ne piikkarit olleet jostus vinossa, kalastus retkillä?
- PussihousuPentti
...ihmeitä nähty, tosin eiväthän nuo Sinun vaatimuksetkaan ole mitenkään liian korkeat.
Itseäni en tällä tarkoita... - Susu,
Miten sopii yhteen ennakkoluuloton ja homous kommentti? Mun mielest ei mitenkään.
- Pusu.
Ai että heterot ovat ennakkoluuloisia?
Pyh, homoushan on vain seksuaalinen suuntautuneisuus
eikä mikään mielipideasia. ...siinä naisen ennakkoluulottomuudesta mittään puhuttukaan. Pitää tosiaankin olla ennakkoluuloton, jotta noin ennakkoluuloista naista pystyy sietämään :D
- minuun
Täytän nuo kaikki normisi ja siksipä minun ei
tarvitse hakea täältä seuraa. Varsinkin kun olen
lisäksi sosiaalinen ja musikaalinenkin.
Onnea kuitenkin!- ihmettä
En minäkään täältä seuraa etsi, vaan vastausta. Seuraa on joskus harmillisesti jopa yli oman tarpeen. En mene päiväkävelylle, F-1-kisoihin tai oopperaankaan seuraa etsimään, mutta jos "ihme" siellä tulee vastaan, niin mikä sen hienompaa!
Taidat olla "ihme", kun ymmärsit vielä lisätä listaani nuo kaksi hyvin positiivista ominaisuutta ja vastauksesi tuntui muutenkin aidolta - kiitos siitä. Toivottavasti joskus kohtaamme.
- meatmaster
Mitäs nyt kun mä täyttäsin noi kaikki "ihmeen toiveesi"?
Mutta kun tässä kattelen vähän jos itsekin löytäisin ihmeen. Aarrearkut olen kokeillu,
tyhjää täynnä tuntuvat olevan loppujen lopuksi.
Hmmmmmmmmmmmmm... pahah paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741