50 tosi Gangsta

BWS

10

3490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jah2

      Siis mitä helvettiä nyky nuoriso yrittää olla? Suomessa ollaaan Gangsta ja mitä vitun muita..siis naurattaa..onko olo kova vai? Tavallisia kadun tallaajia ja maalaisia te ootte niin ku muutkin...helvetti gangsta ....hehehehehehe... suomessa...haaaaaahhhhhaaaaaaaaaa. Helsingissä vai?
      Kärpäsen paska maailman kartalla.

      • Jesse McCartney

        Mä oon aivan samaa mieltä teijän kanssanne!!! Ootteko te nähny uusimman leffan mis 50 cent näyttelee? Siin kansikuvas sil on vauva sylis ja ase housuis!!! Siit tätä menoo kaikista tulee samanlaisii ja joutuu pysyy kotona suojassa niiltä! TULEEKO TEISTÄ SELLASII???? EMPÄ USKO!!!!!Siis yritättekö te olla kovii? Hehhee!! Luulempa että yritätte!!!....... HAHHEHHAHHEHEEHAAAA


      • BWS
        Jesse McCartney kirjoitti:

        Mä oon aivan samaa mieltä teijän kanssanne!!! Ootteko te nähny uusimman leffan mis 50 cent näyttelee? Siin kansikuvas sil on vauva sylis ja ase housuis!!! Siit tätä menoo kaikista tulee samanlaisii ja joutuu pysyy kotona suojassa niiltä! TULEEKO TEISTÄ SELLASII???? EMPÄ USKO!!!!!Siis yritättekö te olla kovii? Hehhee!! Luulempa että yritätte!!!....... HAHHEHHAHHEHEEHAAAA

        Katoiteteko ees ton vitun videon? Se oli parodia ja sitä paitsi kirjoitin g-uNOT enkä G-unit. Enkä muista että olisin itseäni gangstaksi kutsunut. Tunkekaa päänne anus aukoihnne.


      • Sebo17

        Moi!

        Olen suhteellisen uusi täällä ja en malta olla kommentoimatta näitä gansta-löpinöitä...Mun mielestä se on vaan mainio tapa saada itsensä esille ja esim. ranskalaisrappari K'Maron uusi tyyli on jo aika gangstamaista :) Mut hyvä niin, mitä muuten pidätte tyypin musiikista? Siltä tais alkuvuodesta tulla uus levykin...


      • pöhelö
        Sebo17 kirjoitti:

        Moi!

        Olen suhteellisen uusi täällä ja en malta olla kommentoimatta näitä gansta-löpinöitä...Mun mielestä se on vaan mainio tapa saada itsensä esille ja esim. ranskalaisrappari K'Maron uusi tyyli on jo aika gangstamaista :) Mut hyvä niin, mitä muuten pidätte tyypin musiikista? Siltä tais alkuvuodesta tulla uus levykin...

        tänä on 50 cent keskustelu.. Ei K'maro xD


      • Jeesus
        Sebo17 kirjoitti:

        Moi!

        Olen suhteellisen uusi täällä ja en malta olla kommentoimatta näitä gansta-löpinöitä...Mun mielestä se on vaan mainio tapa saada itsensä esille ja esim. ranskalaisrappari K'Maron uusi tyyli on jo aika gangstamaista :) Mut hyvä niin, mitä muuten pidätte tyypin musiikista? Siltä tais alkuvuodesta tulla uus levykin...

        k'maro?! AHAHAHAHAHAHAHAH
        repes perse ihan totaalisesti


      • atatat
        Jeesus kirjoitti:

        k'maro?! AHAHAHAHAHAHAHAH
        repes perse ihan totaalisesti

        toi video ensinnäki kuvaaki kovasti miten gangsta fifty on? pitäskö sen heittää nuorisoo pullol et se ois kovis? tai heittää tuoli päin nassuu? se jätkä on gangsta-rapper ja se vois joutuu enemmä ku vähä kusee sellasesta ja mun mielest ei ees olis kovin gangstaa heittää jotain pullol joten....


      • Gangsta
        atatat kirjoitti:

        toi video ensinnäki kuvaaki kovasti miten gangsta fifty on? pitäskö sen heittää nuorisoo pullol et se ois kovis? tai heittää tuoli päin nassuu? se jätkä on gangsta-rapper ja se vois joutuu enemmä ku vähä kusee sellasesta ja mun mielest ei ees olis kovin gangstaa heittää jotain pullol joten....

        PASKA Saatana jos joku haukkuukii 50 Centii KUKAAN EI VOITA 50 Centii ei ees LORDI Hewy on iha perseest


    • Don shot
      • Ghgbh

        Ei 50 Cent ole gangsta vaan hiphoppari


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe