Apua! Miksi en pääse käyttämään the sims 2 body shop:ia? kun painan siitä The sims 2 body shop jutusta niin siihen tulee sellanen "varoitus" tai mikä nyt onkaan jossa lukee: Direct3D returned an error: D3DERR_INVALIDCALL The application will now terminate...
mitä toi tarkottaa?!?!?! Kiiiitos tosi paljon joka tietää vastauksen ja vois kertoo sen mulle? :) :)
APUA!LUKEKAA TÄÄ!!
4
327
Vastaukset
- pehmo pyyhe
että asennuksessa on jotain vikaa. voit kokeilla asentaa bodyshopin uudelleen niin se voi ehkä toimia
- LoL*
Niin tietääkö kukaan ,et mistä pystyy lataamaan the sims -pelejä ilmasex netistä? Jos joku tietää nii ,PLIIS voisikko kertoo mulleki.... Ostin muuten tänään Kauppa auki -lisärin ja se on mun mielest *very nice*xD... ¤suosittelen sims -peleistä pitäville¤ xD
- gRrRrRr........
No mul ainaki toimii toi Body Shop aivan mainiosti!Ja hyvä nii ,en pärjäis ilman sitä=D Mä en ees nykyää paljoo pelaa itse pelii ,vaan teen vaatteit,hiusmallei yms. No tsemppii ,eiköhän se vielä joku päivä toimi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683