HSC = Paska paikka

Radat täynnä

Ratamestarit ja kurinalaisuus pilaa koko homman.

23

6973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täynnä se puhuu

      toista.
      Ratamestareilla on vastuu.
      Samantasoisia ja "tuttuja"ampujia voi ammuttaa pienemmällä komentamisella turvallisesti.
      Tietysti riittävä aika suoritukseen pitää olla.
      Eihän ammunta ole nopeuslaji jos kymppiin yrittää.

      • 45 acp:llä vieressä

        kun yrität keskittyä ampumaan.


    • LPE

      Jos HSC on paska paikka, se lienee sitä siksi että on parempiakin. Autas nyt meitä muita ja suosittele niitä parempia pääkaupunkiseudulta?

      • se uimahallin yhteydessä oleva

        Tosin saa ampuu vaan .22: sella. Mutta saa ittelle koko radan. Ei mitään viis ja tauluille. Saa ampuu niin kuin huvittaa.


      • seuraamaan
        se uimahallin yhteydessä oleva kirjoitti:

        Tosin saa ampuu vaan .22: sella. Mutta saa ittelle koko radan. Ei mitään viis ja tauluille. Saa ampuu niin kuin huvittaa.

        jos sunoloinen kaveri varaa sieltä koko radan...ase pois nääs tommosilta..


      • vitun aasi
        seuraamaan kirjoitti:

        jos sunoloinen kaveri varaa sieltä koko radan...ase pois nääs tommosilta..

        Laita ase perseeseesi ja laukaise.


      • tuollaisille
        vitun aasi kirjoitti:

        Laita ase perseeseesi ja laukaise.

        teineille. HSC teki järkiliikkeen kun ajoi sinut pois sieltä. Ampumaharrastajat ei kaipaa moisia pallopäitä joukkoonsa. Ammu ritsalla.


      • ja....
        vitun aasi kirjoitti:

        Laita ase perseeseesi ja laukaise.

        nyt untenmaille unelmiesi kanssa...isi katsoo sitten synttäripäivänä, jos sen nallipyssyn saisit.


      • ammu ittes
        ja.... kirjoitti:

        nyt untenmaille unelmiesi kanssa...isi katsoo sitten synttäripäivänä, jos sen nallipyssyn saisit.

        Niin on yks mulkku vähemmän.


      • ...ai kun
        ammu ittes kirjoitti:

        Niin on yks mulkku vähemmän.

        hölmöä on helppo vedättää...ja tuolle vielä aseen antaneet käteeen, huh :-)


    • mie.

      kuules nyt nuori ihminen,silloin kun leikitään kuoleman välikappaleiden kanssa niin täytyy olla järjestys ja säännöt,mietipä hiljaa tai vaikka lujaa olisikohan tuo lupa-asioista päätävä ihminen teidän kaupungissa antanut sinulle aseenhallussapitoluvan jos olisi tiennyt että olet tuollainen kuuma kalle ja viellä tuo asenne apua.Kyllä nykyään näyttää saavan kuka tahansa aseenhallussapitoluvan täytyy vähän kirota tähän lopuun jos vaikka koko paska poistettaisiin VOIHAN ITKUN VIT¤#5U.

    • jäsen__

      Olen jyrkästi toista mieltä. HSC:llä on mielestäni mukava henkilökunta ja muutenkin hyvät puitteet harrastaa ammuntaa kohtuu järkevään hintaan. Ei siellä mitään aseella heilujia tarvita, on vain hyvä että on tietyt säännöt. Mene jonnekin hiekkakuopalle räiskimään jos säännöt pilaavat ampumisesi.

      • ja men paikkaamaan

        tauluja samassa rytmissä. Sitten viel ratamesri ampuu .357:kalla vieressä. Komennot kuuluvat: SUOJATAAN NÄKÖ JA KUULO. Kokoajan pitää ravata tauluilla. Lipas pitäs saada ampua tyhjäksi.


      • Kertaaja
        ja men paikkaamaan kirjoitti:

        tauluja samassa rytmissä. Sitten viel ratamesri ampuu .357:kalla vieressä. Komennot kuuluvat: SUOJATAAN NÄKÖ JA KUULO. Kokoajan pitää ravata tauluilla. Lipas pitäs saada ampua tyhjäksi.

        tyhjenee joka ampumakerralla kun osaat laskea viiteen myös sitä lipastaessa. Jos pitää päästä ampumaan lipaallinen joka kerta niin mene jonnekkin missä se on mahdollista, HSC:llä olet väärässä paikassa. 25 metriin ammuttaessa ei siihen ole tarvetta. Jos et kestä .357 mukavaa jysäystä viereisellä radalla, olet taas väärässä paikassa. Jos komennotkin haittaavat olet todellakin väärässä paikassa. Ne komennot on sitä varten, että välillä radalla sattuu olemaan sinun kaltaisiasi ampujia ja aloittelevia ampujia (tuohon ryhmään sinäkin varmaan kuulut) silloin komennot on todellakin tarpeen. Asiansa osaavien keskuudessa komentoja harvemmin jaellaan ja jos jaellaan niin ainakin hyvin vähän aikaa.


    • kun ne..

      säännöt oin ihan sinunlaisia untuvikkoja varten laadittu..turvallisuutta nääs. Ja ampumaradalla myös paukkuu, ikävä kyllä.

      • ammattilainen

        Mä oon harrastanut ammuntaa jo 10 vuotta ja HSC än säännöt vituttaa silti. Siksi käyn muilla radoilla.


      • käytöstä..
        ammattilainen kirjoitti:

        Mä oon harrastanut ammuntaa jo 10 vuotta ja HSC än säännöt vituttaa silti. Siksi käyn muilla radoilla.

        Vanhaan aikaan oli yleistä että ase oli mukana, metsästys tai muussa mielessä
        ja ihmiset olivat kohteliaita toisilleen.
        Täällä voi kuka tahansa huutaa kenelle tahansa mitä vaan.
        Vittu sulle ja mulle, sinne ja tänne.
        Hyvät ja toimivat parisuhteet taitaa puuttua: Siitä puhe mistä puute.
        Mutta hokeminen vaikka olisi isokin tarve ei anna hyvää käsitystä kyseisestä ihmisestä.
        Matalaotsaista, lapsellista touhua, ei kunnioiteta toisia eikä myöskään itseään.
        Asiat riitelee; ei miehet.


      • epäävät
        ammattilainen kirjoitti:

        Mä oon harrastanut ammuntaa jo 10 vuotta ja HSC än säännöt vituttaa silti. Siksi käyn muilla radoilla.

        pääsyn sieltä muualtakin. Olet epäkelpo omistamaan asetta tuolla luonteella.


      • ?=?)?=)

        Siis tarvitseeko todellakin pitää tuosta HSC.n paikasta?? Jos haet paikkaa missä ampua on mielestäni ( omalla kokemuksella ) laähes kaikki paikat parempia kuin kyseinen paikka. Siis jos olet niin pro ampuja niin et kai tosellakaan edes viitisisi vastailla näihin topicceihin.

        Joten tullaan taas siihen tulokseen, etää taidat siis olla itse jonkinasteinen inttikundi, joka on päässyt käymään radalla joskus.

        Ajatteleppa hieman, saatat saada kommenttia myös radoilla.


    • Ampuja vaan

      Fabianinkadun eteläpäässä.. vuodesta 98.
      Isompi ja toimintatavaltaan erilainen HSC: hen verrattuna
      Joustavaa ja asiallista touhua. Osa on jopa vaihtanut seuraa, mutta arvioikaa itse mitä teette.

      Ampumaurheilussa on tietyt säännöt joita on hyvä noudattaa.
      Suosittelen turvallisen ampujan kurssia IPSC / SRA.
      Muutkin ampujat tulee ottaa huomioon, eli yhteispeli on tärkeintä.

      Kriittiset konfliktit oman mielen kannalta kannattaa mielummin hoitaa snägärijonossa lauantaiyönä.

      Jos kiinnostaa : www.westshooters.com

    • ...saat

      Osta HSC:lle oma vakiovuoro niin ei harmita valvojat. Tai kerää porukka kasaan jonka kanssa käytte normaalivuoroilla niin voitte käytännössä toimia omaan tahtiin (jos oma porukka täyttää radan tai ei ole sattumalta muita radalla). Päivällä on hyvin tilaa, saa yksin ampua vaikka 10 metristä.

      Tai sitten vaihda rataa.

      • TTom

        Minä vaihtaisin mieluummin radan, mutta mihin? Missä pääkaupunkiseudulla voi ampua pistoolilla? Suosittele? Minullakin on kokemuksia HSC henkilökunnan kanssa...


      • Jaska_A-A
        TTom kirjoitti:

        Minä vaihtaisin mieluummin radan, mutta mihin? Missä pääkaupunkiseudulla voi ampua pistoolilla? Suosittele? Minullakin on kokemuksia HSC henkilökunnan kanssa...

        Joo, mulla on kans kokemuksia ton henkilökunnan kans. Yks tyyppi haukkui päin naamaa aseeni täydeksi paskaksi, otin hieman itseeni. Paitsi löytyy sieltä pari kaveria, jotka todella osaavat asiakaspalvelun. Toi West Shootersin rata lienee ainut vaihtoehto, täytyypä käydä katsomassa. Onko jollain kokemuksia WS:n radasta ja henkilökunnasta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      428
      2993
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      360
      2071
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. 158
      1222
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe