Ilmaisia hymiöpaikkoja?

Meseilijä

Niin, multa lähti pari viikkoo sitten kaikki hymiöt mesestä, ja on ne niin hauskoja et on niitä pakko saada. Huomasin sit ainakin tosta Mese.netistä, tai mikä onkaan et sielhän on vaikka mitä hymiöitä.

Miten ne siis saa meseen? Siitä oon vaan niin pihalla.

Ja vaihdan nyt niin paljon aihetta. mut jos joku tietää niin vois selittää mulle miten GIMP ladataan? ;)

- Kiitos jo etukäteen!

16

10939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hymiöt

      saat klikkaamalla valittua hymiötä hiiren oikealla, valitse Tallenna kuva nimellä.. , tallenna vaikka työpöydälle josta poimit ne sitten Meseen.

    • Sakke

      Gimp on hyvä kuvankäsittelyohjelma. Ihan oikeasti. hieman vaikea oppia. Omassa linux systeemissäni gimp asentuu komennolla #emerge gimp
      debian systeemissa #apt-get install gimp
      mandrivassa #urpmi gimp.

      Windowssissa ei oo mitään järkevää asennustapaa. Hae jostain ja sählää aikasi. Ehkä saat sen asennettua.

    • Tuolta...
      • Lololo

        Voitko kertoa lisää niitä osoitteita???


      • Meseilijä

    • Jannukamu

      Elikkäs, meet Suomi24 johonokin chattiin, kopsaat kaikki hymiöt mitkä haluut. Sitten avaa MSN Messenger, käynnistä joku keskustelu, mene ''hymiöt'' ja sieltä sitten luo. Sitten vaan laitat kaikki hymiöt meseen ja alat lähettee niitä kaikille. XD

    • B.Orchid

      Jos haluat meseesi hymiöitä, niin www.mesenet.org tai googlaa... www.google.fi ja sit etit hakusanalla, ilmaiset hymiöt, ja sillä niitä kaikkia ensimmäisii ikkunoita siittä, niin varmasti löydät :) Et itte kun silleen tein, niin nyt mulla on meses ainakin yli 2650 hymiöö :D Oon vähän hymiöriippuvainen, mut ei se haittaa :D Mut sieltä löydät hei varmasti! :)

      • make888

        pitääkö ne hymiöt asentaa yksi kerrallaan vai miten ne sais vaikka kaikki 2000 kerralla ladattua omaan meseen ??


    • qwemghdfj

      mulla on ollu gimp mut en tiiä miten se ladataa kun kaveri latas sen. mutta hymiöt saa meseen kun tallentaa ensin ne hymiöt sieltä sivulta omaan tiedostoon sitten mesestä menee omat hymiöt ja kaikki hymiöt sieltä luo uusi hymiö ja sitte siitä selaa ja etit omista tiedoista sen hymiän ja kaksois klikkaat sitä :)

      • kysymys23

        pitääkö ne hymiöt asentaa yksi kerrallaan vai miten ne sais vaikka kaikki 2000 kerralla ladattua omaan meseen ??

        Kertokaa


    • Mistä saa semmosen hymiön joka juo??? (COCA-COLAA)

    • 4+12

      ihan googlesta voi ettiä

    • Siestaas

      :D :) :s :S :d :( :/ ;) :@ :3 älä kysy. Etsi googlesta :') :'(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      129
      9905
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2891
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      177
      2687
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1508
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe