Volkkarimyyjäni sanoo, että autoni (Golf 1.6 FSI -04) avaimeen on niin mutkikasta vaihtaa paristo, että homma on parempi antaa huollon tehtäväksi. Avaimesta lentää kuulemma jousia ja muita hilavitkuttimia, kun sen avaa. Auton huoltokirjassa ei ole pariston vaihto-ohjeita. Olen vaihtanut aiemmin itse patterit avaimenperiin, mutta voiko tämä avain olla niin vaikea? Kuka neuvoisi?
Avaimen paristo
16
22285
Vastaukset
- joo tuttua
Sama avainmalli ollut varmaan jo yli viis vuotta. Ei sieltä mitään jousia lentele. On noita availtu. Eihän se myyjä voi suositella kun kääntymistä huollon puoleen, kuvitteles niitä katteita, alta euron patteri ja mitä lie maksaa vaihto.
Kun varovasti avaa niin kyllä se siitä.- Toope
Harvemmin patterilla korjaantuu...tyyppi vika takuu juttuja.
- lentää suusta
Toope kirjoitti:
Harvemmin patterilla korjaantuu...tyyppi vika takuu juttuja.
eli patterin vaihto pikahuollossa ei maksanut kuin patterin hinnan, (työstä eivät mitään veloittaneet Laakkosella)
varmistivat samalla ettei ajonestot, lukot ynnämuut menneet sekaisin eli olipa helppo homma vaihtaa
tyyppivika kai kaikissa pattereissa on että aikanaan ne tyhjenee, mutta tojotan omistajathan ei tätä tiedä, kun ginza -corollan keskuslukko lakkaa toimimasta jo kauan ennenkuin paristo tyhjenisi - Ilmaiseksi
lentää suusta kirjoitti:
eli patterin vaihto pikahuollossa ei maksanut kuin patterin hinnan, (työstä eivät mitään veloittaneet Laakkosella)
varmistivat samalla ettei ajonestot, lukot ynnämuut menneet sekaisin eli olipa helppo homma vaihtaa
tyyppivika kai kaikissa pattereissa on että aikanaan ne tyhjenee, mutta tojotan omistajathan ei tätä tiedä, kun ginza -corollan keskuslukko lakkaa toimimasta jo kauan ennenkuin paristo tyhjenisi"eli patterin vaihto pikahuollossa ei maksanut kuin patterin hinnan, (työstä eivät mitään veloittaneet Laakkosella) "
en kyllä aivan usko,
tai sitten olet ennen maksanut niin paljon jo huolloista.
Meillä oli pariston hinta 3,50 €uroa, Vw kaupassa.
Marketista olisi saanut halvemmalla, mutta en tiennyt minkälainen siellä on.
http://workspace2.smilehouse.com/workspace.client_mulletimports/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=2950 - petrisa
Toope kirjoitti:
Harvemmin patterilla korjaantuu...tyyppi vika takuu juttuja.
Jos tässä on kysessä tyyppivika, niin se on kaukosäätimen huonontunut kantomatka.
Toimii vain aivan auton vieressä.
Tämä ei todellakaan johdu pattereista vaan lähettimen viasta kaukosäätimessä.
Tämä onkin sitten takuujuttuja, jos se on vielä voimassa. - Toope
lentää suusta kirjoitti:
eli patterin vaihto pikahuollossa ei maksanut kuin patterin hinnan, (työstä eivät mitään veloittaneet Laakkosella)
varmistivat samalla ettei ajonestot, lukot ynnämuut menneet sekaisin eli olipa helppo homma vaihtaa
tyyppivika kai kaikissa pattereissa on että aikanaan ne tyhjenee, mutta tojotan omistajathan ei tätä tiedä, kun ginza -corollan keskuslukko lakkaa toimimasta jo kauan ennenkuin paristo tyhjenisiAnteeksi jos suututin(kolmas VW vieläkin käytössä).
- fsi 2004
Vika ei ollutkaan avaimen paristossa, vaan avaimen lähettimessä. Nyt auton ovet avautuvat taas kaukaa. Ennen korjausta piti mennä kuskin oven lähellä ennenkuin signaali meni perille.
Korjaus tehtiin takuuna, vaikka takuuaika meni jo kuukausi sitten ohi. Hienoa toimintaa merkkihuollolta.
Kiitos myös ohjeista, jotka sain pariston vaihtoon tältä palstalta. - Jussi7654
Googlaamalla "volkswagen key battery" löytyi http://www.riskin.org/vwkey/
voimaa piti käyttää niin reilusti että meinasi usko loppua. Laitoin talttapää-meisselin kaaren alle ja kaikilla voimilla aukeni. Logopuolella on pieni väkänen, avain voi aueta helpommalla jos siitä hieman veitsen kärjellä avittaa. Vaihto oli todella helppo eikä mitään jousia ole edes mahdollista lentää. CR2032 pattereita saa kaikista marketeista. - pikkuinentäti
mahtaisko joku tietää mikä mättää kun avaimella saa ovet lukittua ,mutta sitten kaukosäädin ei avaa ovia,avaimella sitten aukeaa kyllä.. missä saa jkl:ssä apua vaivaan??
- Nähty on
Anna avain merkkiliikeen huoltopäällikölle, hän vaihtaa pariston 3 minuuutissa.
- vvmän
Mitäs jos huoltopäällikkö on vapaalla ja onko se pakko kellottaa
- WLady
Työnjohto vaihtaa, aikaa kuluu 2min.
- Ihan huikeeta
Kellotin. 1min 21sek. Vaihdon suoritti huoltopäällikkö.
- Entinen asiakas
Delta-autolla pariston vaihto maksaa 30,90 €, eikä siitä huolimatta toimi.
- 13+3
Katsle Jyy tyypistä. Jos oot tumpelo voit rikkoa. Muuten selviät kyllä.
- Das aina ja ikuisest
Kotkassa Lehdolla huoltopäällikkö vaihtoi pariston,aikaa meni 3min ja rahaa 10 €.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236935Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61827Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14746- 43723