Muutto, ikkunoiden pesu?

-O-O-

Osaisitteko neuvoa?

Kuuluuko asunnosta lähtijälle myös ikkunoiden pesu vai kuuluuko se asuntoon muuttaville?

Miten tämä ikkunoiden pesu voidaan edes suorittaa pakkasilla ja talvella? Muutto on jo ensi viikolla.

5

1162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulu

Seuraava asukas pesee jos katsoo tarpeelliseksi.
      Pakkasella veteen lisäämällä sinolia, estää jäätymisen, tosin pesuvesi tulee sinertäväksi, joten käsineet käteen.
      Olen tehnyt useita muutto siivouksia kunnallisista asunoista, ja ainkaan espoossa ei kuulunut kunnan asuntoihin, edes asukkaan pyynnöstä. Jokainen hoitaa asian itsenäisesti parhaaksi katsomallaan tavalla.

• tintede

Niin, enpä tiedä kuuluuko ikkunoiden pesu muuttavalle asukkaalle, mutta itse voi aina miettiä, että mitenkä toisen on mukava muuttaa. Itsellä on tapana siivota kämppä muuttaessa aina tip top kuntoon , silloin tietää että toisen on 100 kertaa helpompi tehdä muutto. myös minun muuttaessa asuntoon olen saanut siistin kämpän vastaan ja kyllä on ollut ilo muuttaa, kun on saanut vain kantaa tavarat paikoilleen..

• on...

..pestä ikkunat poismuuttaessa, joten pese ainakin sisäruutu, jos pakkasen takia ei voi muita ruutuja pestä! Tai sitten lisäät tosiaan lasinpesunestettä mukaan, niin ei ruudut jäädy!

• pesu muuttaessa

Minä asuin ennen muuttoani sellaisessa talossa, jossa oli oikein ohjeet mitä muuttaessa täytyy huomioida. Siinä sanottiin, että ikkunoita ei tarvitse pestä, jos ne eivät ole aivan erityisen likaiset. Ja koska muutin talvella, en niitä ulkopuolelta pessyt. Sisältä kylläkin. Aikoinaan kun olen muuttanut kesällä, pesin aina ikkunat myös ulkopuolelta.

• kiva

muuttaa asuntoon, jossa ikkunat olisi valmiiksi pesty. Käytännössä en oletakaan, että ikkunat olisi pesty;(, joten en sitä tee itsekään. Kunhan huoneisto on edellisen asukkaan jäljilta siivottu siten, ettei tarvitse normaalia siivousta enempää tehdä se riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3077
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      81
      2904
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      190
      2479
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2195
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      20
      1493
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1406
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13