Vuonna 2000 naapunrin kanssa olimme messuilla.Molemmat rakennetiin kesä 2000. Naapuri mieltyi SKAALA ikkunohin ja minä päädyin DOMUS ikkunoihin.NO JOO naapuri sai ikkunansa ensin asennettua,olihan hänellä pienempi talo ja siten edellä minua.SKAALA HUOM !!! SKAALA oli messuilla tosi siisti ja hyvä lopputulos,mutta naapurilla laatu alaarvoita,sisäpuolella ikkunanpokat vaihteli 3:sta 6:teen milliin erikorkeudella osassa maalipinnassa maalipölyä,osassa tuuletus ikkunan piti käyttää voimaa että saa kiinni.DOMUS-ikkunat jotka asensimme oli tosi siistiä ja hyvän näköisiä,kunnes ensimmäinen sade tuli 2:sta ikkunasta juoksi vesi sisäpuolelle seinää pitkin.DOMUS-tehtaan mestari kävi paikalla kun mä soitin,tuumaili ja katseli ei löytynyt mitään vikaa."poikkeava vesisade"oli vastaus.Meni vuosi tuli jälleen ukkoskuuro vesi tupaan 2:sta ikkunasta,soitin että tapetit kastuu.Tutkimisen tulos"silikooni irti lasi pellistä". Mestari laitto silikoonia ja maalasi lasinkarmia josta vesi on maalin irrottanut.Pari kesää ei ukkonen ole samasta suunnasta tullut,joten odotellaan tulevaa kesää miten käy. PS.mestari sanoi että hän kiertää suomea ristiin rastiin korjaamassa DOMUKSEN-ikkunoita,siitä hänelle maksetaan. Hyvää kesää vain kaikille niille jolla ei ole DOMUS eikä SKAALA-ikkunoita..................
Domus-ikkunat
3
1816
Vastaukset
- Jos on Tiivit
Minä täällä joudun luutu kourassa istumaan ikkunan vieressä jos tulee rankkasade, kuivaan kahden ikkunan välit.Toivoisin kuivaa kesää.
- kari
ollut tiivit jo 6 vuotta eikä vielä ole tarvinnut luututa välitilaa.mulla on puu-alu ikkunat.sateita odotellessa,saa katsella kuinka vesi pysyy ulkona
- mestari
Täällä on keskusteltu paljon ikkunoista ja niiden hinnoista.
Rakentajan tulisi kuitenkin muistaa että ikkunahankinta parhaimmillaan on vähintään 30-50 vuoden pituinen sijoitus, mikäli ostaa laatua.
Mikäli ei retkahda aivan haslvimpaan vaan ostaa myös laatua, on ehkä Alavus-ikkuna testienkin mukaan paras valinta. Selityksiähän häviäjiltä aina on löytynyt. Hintahan on aina vain yksi valintaperuste ja tarjouspyynnöllä sen vaikutus on helppo selvittää. TM-testissä oli vain yksittäiskappaleena tilatun hinta. Jos tilaa yli 5 kpl on asia aivan erilainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1234019Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1853858Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi292606Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs82384100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es322163Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks41746Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481362Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut731300Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241271Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah351009