KUKA ON PARAS PRÄTKÄ HIIRISTÄ

HOGS MASTA 9V

MUN MIELESTÄ MOTO KOSKA SILLÄ ON RAUTAINEN KÄSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18

1079

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikka Vinski oiski aikalailla mun kaltainen.
      Milloin tutustuit Prätkähiiriin? Jos olet 9-v? Saitko DVD:t?

• HOGS MASTA 9V

MÄÄ KATSOIN ÄÄNITETTYJÄ PRÄTKÄ HIIRIÄ.

• HOGS MASTA 9V kirjoitti:

MÄÄ KATSOIN ÄÄNITETTYJÄ PRÄTKÄ HIIRIÄ.

Hyvin vois olla mahdollista.

• A-Kisu

Moto ja Vinski

• Just me

Turbo ehdottomasti.

• Kamacho

Ne on parhaita! PRÄTKÄHIIRET RULAA!

• -N-

Ei ole kukaan hyvä! uskokaa jo! mekin tulemme tänne valittammaan kun te tulette meidän palstoille valittamaan!

• Kamacho

Te vain teette uusia Winx-keskusteluita! Mäntti! Tossakin sodassa tuli tajuttomasti uusia keskusteluja! Raukkamaista teiltä... Me ollaan jo ajateltu lopettaa kaikki sotahommat, sillä se on ihan turhaa, kun ei päästä lopputulokseen, ku yhet vaan: "Luo pysyvän suojan BLÄÄ BLÄÄ!"
        Kukaan ei jaksa sotia teidän kanssanne pitkään ja jos toiset kieltäytyvät sodasta, ei se tarkoita, että te voittaisitte.

• DarkLink

Tulispa ne pian Sub-TV:lle. Siitä onkin jo monta vuotta kun viimeks tuli kattottuu niitä.

• Mutta jotkuthan puhu, että ne ois täysin erit? Hmm.. Jos oikein muistan...

• Leostantorosta
        half-mouse kirjoitti:

Mutta jotkuthan puhu, että ne ois täysin erit? Hmm.. Jos oikein muistan...

Juu, Subille tulee todennäköisesti Syyskuussa se uus Prätkähiiret sarja.

• Leostantorosta kirjoitti:

Juu, Subille tulee todennäköisesti Syyskuussa se uus Prätkähiiret sarja.

... Mä arvostan sitä vanhaa sarjaa. Yleensä uusissa sarjoissa on huonot henkilöt! Oikeesti.
        -_- Miksi kaikki pitää uusia? Miksei niille vanhoille vois tehdä uusia seikkailuja tai jotain?
        Ihan ärsyttävää!

• santtu

Vinski on kaikista paras, koska se on tyylikkäin ja naistennaurattaja! xD

• Mihinköhän ne muut fanit on kadonnu??? V. 2005 meitä oli ylivoimainen armeija...

• tonitj

niin moto on paras

• en edes tiedä kuka on Prätkähiiristä paras tykkään kaikista. Pienenä oli Vinski paras, mutta nykysin jokkainen. Vanhat prätkikset on kyl parempi, kun uudet

• Mehukattikanisterí

Vinski tai Moto. Kuulema aina tapitin näitä silmä kovana niitä. Kaipaan 1990-luvun lastenohjelmia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2205
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      823
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      736
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe