Tänään Ufoa Tv:ssä

Neloseltaha se näkkyy juupe...

Alaston tiede - 10:30 Tänään sunnuntaina.

Kertokaa kommentit. Oliko Hywa ufo ohjelma.
Mikä jäi kiinnostamaan, minkä väitteen haluat kumota. Mikä sinun mielestäsi on oikein ja väärin.

Kattokaa niin tiedätte ^^.

16

2106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mr x

En odota paljoakaan tältä ohjelmalta. Todennäköisesti siinä tarkastellaan asiaa vain hyvin pinnallisesti, esitetään vanhoja luuloja, tietoja ja uskomuksia maailmankaikkeudesta, jotka olemme jo kuulleet miljoonaan kertaan, ja jätetään taas tämä Ufo-ilmiö, joka liittyy asiaan oleellisesti, kokonaan käsittelemättä, koska se on muka kokonaan "huuhaata".

Seti-projekti saanee taas kuvankiillotusta, vaikka se onkin aika naurettavaa hämäystä.

• Melko pinnallista pelottelua tuntui olevan. Eivät käsitellään kovin syvällisesti juuri mitään, vaikka monia asioita yrittikin käsitellä
        Mm. ufoista kyllä puhuttiin mutta siitäkin turhan pinnallisesti. Ei hirveästi käyty läpi eri selityksiä ufoille jne.
        Ohjelma oli kyllä pettymys. Pystyisin itsekin parempaan - tiedänhän näistä asioista itse jotakin.
        Mitenkä niin seti-projekti on naurettavaa hämäystä?

• kuin osittain
        haistakukka kirjoitti:

Melko pinnallista pelottelua tuntui olevan. Eivät käsitellään kovin syvällisesti juuri mitään, vaikka monia asioita yrittikin käsitellä
        Mm. ufoista kyllä puhuttiin mutta siitäkin turhan pinnallisesti. Ei hirveästi käyty läpi eri selityksiä ufoille jne.
        Ohjelma oli kyllä pettymys. Pystyisin itsekin parempaan - tiedänhän näistä asioista itse jotakin.
        Mitenkä niin seti-projekti on naurettavaa hämäystä?

kyseistä ohjelmaa, mutta SETI-projekti todellakin on "naurettavaa hämäystä".

Yhteys maanulkopuolisiin sivilisaatioihin on jo olemassa ja UFOjen läsnäolo on laajassa tiedossa.

• kuin osittain kirjoitti:

kyseistä ohjelmaa, mutta SETI-projekti todellakin on "naurettavaa hämäystä".

Yhteys maanulkopuolisiin sivilisaatioihin on jo olemassa ja UFOjen läsnäolo on laajassa tiedossa.

Missä todisteet yhteydestä maan ulkopuolisiin sivilisaatioihin? Minäkin haluan moisia lähteitä!

• maan sivilisaatiohin
        Owashi kirjoitti:

Missä todisteet yhteydestä maan ulkopuolisiin sivilisaatioihin? Minäkin haluan moisia lähteitä!

olevat kontaktin tyystin täällä. Voisit vähän miettiä noita kommenttejasi, mitä missäkin päästät ulos päästäsi. Todella onnetonta räpiköimistä, näyttää vielläkin jatkuvan tuo parjaaminen.

• maan sivilisaatiohin kirjoitti:

olevat kontaktin tyystin täällä. Voisit vähän miettiä noita kommenttejasi, mitä missäkin päästät ulos päästäsi. Todella onnetonta räpiköimistä, näyttää vielläkin jatkuvan tuo parjaaminen.

Saisiko niitä vai ei? Eipä taida olla sinullakaan yhtään sen enempää?-)

• fuel

kiinnostava dokumentti.

• jäi näkemättä

tarkoitus oli katsoa..pahus.

• menettänyt
        jäi näkemättä kirjoitti:

tarkoitus oli katsoa..pahus.

yhtään mitään.Odotetusti siinä ei ollut mitään,mitä ei jokainen jo tietäisi.Pelkkää kylmää ja tyhmää tiedettä,joka ei nykymenetelmillä tule koskaan saamaan mitään selville muista avaruuden asukeista.Laitetaan suuria summia johonkin radioteleskooppeihin,ihan kuin joku kehittynyt rotu lähettäisi jotain viestiä avaruuteen radioaaltoina.

• ufokanava

Eikö tv:seen voitais järjestää jokin oma ufokanava tai viikottainen ohjelmansa jossa keskusteltaisiin ja pohdittaisiin kaikkea ufoihin liittyvää sekä näytettäisiin niitä lukuisia todisteita ja haastateltaisiin silminnäkijöitä ulkomaita myöten ja siepattuja ja ufoja ja avaruusolentoja nähneitä jne.. ohjelman vetäjäksi voitaisiin laittaa muutama alan asiantuntija. Minulla olisi kovasti ideoita tällaisen ohjelman vetämiseksi. Tällainen ohjelma saisi varmasti oman vankan katsojakuntansa. Joten ehdotuksia vaan tv pomoille tästä asiasta.

• javlar

kansainväliset TV- kanavat, kuten National Geographic Channel ja Discoverin eri kanavat lähettävät ohjelmia jotka on räätälöity jokaiselle maanosalle tai maalle erikseen.Niinpä näiden yhtiöiden ohjelmat esim. Englannissa ja USA: ssa sisältävät erittäin paljon ufo- ohjelmia. Välillä todella paljon ufo- ohjelmia.
        Ne ohjelmat jotka välitetään
        Suomeen on sitten räätälöity niin että ne sisältävät erittäin vähän ufo- ohjelmia.
        Ja ne ufo- ohjelmat jotka noilla kanavilla pyörii täällä Suomessa on ne samat joita on nähty satoja kertoja.
        Jokainen voi itse todeta tämän asian menemällä netissa mainittujen kanavien Englannin ja USA:n sivuille.

• Ongelmana tosin olisi se, että materiaali loppuisi jo ensimmäisen vuorokauden aikana ja asiantuntijoina olisi vain jotain hartaita uskovaisia tai itselleen haamujen olemassaoloa uskottelevia ja näiden kaltaisia hörhelöitä. Lystikästä katsottavaa kyllä, ei monen mielenterveys kestäisi.

• älyvapaita
        Owashi kirjoitti:

Ongelmana tosin olisi se, että materiaali loppuisi jo ensimmäisen vuorokauden aikana ja asiantuntijoina olisi vain jotain hartaita uskovaisia tai itselleen haamujen olemassaoloa uskottelevia ja näiden kaltaisia hörhelöitä. Lystikästä katsottavaa kyllä, ei monen mielenterveys kestäisi.

kommenteja on joka lähtöön ! Voi poika parka, kasva jo mieheksi.

• Muunmaan Muuttaja
        älyvapaita kirjoitti:

kommenteja on joka lähtöön ! Voi poika parka, kasva jo mieheksi.

Aina voi tehdä lisää ufo materiaalia. Siis se ei jää vain vanhoihin materiaaleihin vaan uutta materiaalia showhon tulee lisää jos joku viittii kuvata ja niin.

Eli kaikki perustuu siihen että jaksaako kukaan hankkia lisää materiaalia. On nämä ufo asiat jo niin normaalia että niitä ei enää paljon tutkita. Sitten jotku vielä väittävät että ei ole muukalaisiin kontakteja vaikka jo ne käy täällä vähän bilettämässä ^^. Tai no yleensä ne tutki vanhaan aikaan tätä maapalloo kun täältä löyty jotain kiinnostavaa elämää, mutta sitten ihmiset tuli ja teki tästä paskan paikan, saasteilla ja niillä. Lol.

Eli se joka sanoo ettei oikeasti muukalaisia ole, niin katsokaapas ympärille, olemme muukalaisia toisillemme, ja muulle maailmalle.

Joo, eipä tässä mitään hätää, kaveris on muukalainen ja sinäkin myös. No maailma on täynnä outoja asioita eikä me voida sille mitään.

Miltäkähän ne lähimuukalaiset jotka liikkuu lähistöllä tai asuu niin minkähän näköisiä ne ovat. Onko ne niitä mustasilmäsiä isokallosia nakupellejä.

• Hoddoggi Maggara

Niin elikkä milloin tuosta näytettiin ensimmäinen osa. Miltä kanavalta, minä vuonna jne.

Jos tiedätte niin kertokaa, sekin auttaa asiaa ^^.

• Juupajuu

Jännä ohjelma. Vanha ohjelma kai sen takia kun siinä kerrottiin vielä ettei muukalaisiin ois mitään kontaktii. Jaa-a, nytpä ne käy useammin täälläpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      79
      2545
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1809
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1674
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      371
      1606
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1562
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1417
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      118
      1214
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1156
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1126
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe