seksi vankilassa

vankipoika

Laitan alle muistin virkistykseksi viestiketjun josta kovasti täällä palstalla keskusteliin hetki sitten. Onko todella jokin salaliitto menossa vankiseksin salaamiseksi??? Kysyn vaan!

vankipoika

Romantiikasta
Kirjoittanut: Ex-vanki1975 4.3.2006 klo 10.26

   
   Tämä tarina on jo vastattu erääseen ketjuun, mutta koska aihen on ajankohtainen niin kukaan tuskin pahastuu, että avaan ihan oman otsikon.

Myönnän. Minä rakastelin ja elin suhteessa koko 8 vuoden tuomioni ajan. En ollut kiinni 8 vuotta vaan istuin puolikkaalla. Olin koko tuomioni sellikaveri erään Topin kanssa jolla myös oli huumetuomio. Romanssimme alkoi aika nopeasti. Televisiota oli hankala katsella yläpetiltä, joten annoin Topin tulla viereeni alapetille. Siitä se lähti. Käsi varovaisesti reidelle. Halaus. Suutelu. Ei sitä kukaan ihmetellyt. Heikkojen peseytymisolojen vuoksi suosimme 69-asentoa joka oli suihkun jälkeen raikas. Iltaisin orgasmi tuo mukavasti unen. Päivällä olimme samassa työryhmässä. Illalla kokkasimme kimpassa ja ovien kiinnimenon jälkeen romantiikkaa. Aika kului kuin siivillä. Suosikkisarjamme oli Kova laki joka sopi vankilaoloihin hyvin. Ensimmäisen joulun jälkeen pelasimme pleikkaria ja juttelimme. Kirjoittelimme kotiin. Oma vaimoni tiesi suhteesta heti aluksi. Topi oli varovaisempi. Hänellä oli teini-ikäisia poikia 16 ja 17 vuotiaat ja heille asia tuli esittää varovaisesti. Kaikki talossa tiesivät suhteestamme mutta kukaan ei huomautellut. Viikonloppuisin saunassa meillä oli tapana pitää toisiamme erityisen hyvänä hieromalla niskoja ja jalkapohjia. Topi oli vyöhyketerapeutti. Tuomion jälkeen välimme viilenivät. Tapasimme muutaman kerran, mutta siihen se jäi.

Eli kyllä voimamiespamppu totta puhuu ja taidanpa tunteakin pampun, toinen "ek" menossa jo, vai mitä?

Tällainen tarina.
Ex-vanki1975
   Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille tästä viestistä       

   
Ilmoita asiattomasta viestistä
   
   Rolfin tarina
Kirjoittanut: Rolf Isberg 4.3.2006 klo 10.32

   
   Roffe täällä. Minullakin on nyt rohkeutta kertoa oma tarina. Ensiksi totean, että vankien romantiikan jyrkimmin kieltävät ovat niitä innokkaimpia rakastelunharrastajia vankilassa. Näin on lähes poikkeuksetta. Onhan tietysti myös homofobikkoja, mutta useimmiten seksi maistuu kaikille. Kuten kahvi. Kahvia kuluu muuten mielettömästi vankiloissa.

Jäin kiinni Ruotsin laivalla. Tuomio oli puukotuksesta ja lestin heitosta 3,5 vuotta. Minut sijoitettiin suoraan Keravalle en tiedä miksi. Samassa sellissä oli jopa 5 miestä ja kun ihonvärini on tumma, kiinnitin heti tietysti huomiota. Mustalaisille poikkeuksellisesti olin harrastanut kehonrakennusta joten vatsalihakseni olivat huomion keskipiste. Eräänä aamuna aamukahvia hörpätessäni katseeni osui tulisilmäiseen kundiin joka oli kiinni autorosvouksista. Lävitseni kulki eräänlainen aalto. Ehkä se oli rakkautta ensisilmäyksellä, en tiedä. Illalla kuntosalilla pyysin häntä varmistamaan penkkiä. Värähdin kun hänen kätensä kosketti kättäni. Illalla otimme asian rohkeasti puheeksi. Kerroimme tunteistamme ja sitten se olikin menoa. Nukuimme tuon jälkeen samassa sängyssä muutamaa riitaa lukuunottamatta lähes vuoden ajan. Tämän jälkeen rakkauteni pääsi avotaloon ja tunteemme viilenivät. Sitten tuli onnenpotku ja minäkin pääsin samaan taloon. Hänellä oli kuitenkin uusi romanssi jo menossa joten tunsin itseni petetyksi. Eka vuosi oli upea. Kivat muistot jäi.

Roffe
   Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille tästä viestistä       

   
Ilmoita asiattomasta viestistä
   
   Lars ja minä
Kirjoittanut: Romanssipojat 4.3.2006 klo 10.37

   
   Moikka.Kirjoitamme ruotsista ja olemme pari.Olimme asumassa Riksussa myrkkyjuttua 1990 alussa ja tutustuimme siellä syvällisemmin. Oltiin rikoskumppaneita mutta ei meillä koskaan ollu mitään romanssii ollu. Mulla oli siihen aikaan akka ja muksu. Nyt ollaan Larsin kanssa jo oltu kimpassa 15 vuotta ja hyvin on menny. Tuettu toisiamme pysymään erossa rikoksista. Täällä nämä exvangit yrittää väittää ettei romansseja ole mut ne on matkasellijuttuja. Vankien suhteet on selviö. Me olemme siitä elävä esimerkki.

Muille pareille: Pete Jarmo, Aleksei Late terkkuja. Erityisterkut Samille: Jaksa vaan siellä uskollisena, Erkillä on enää 6 kk jäljellä ja lomat pyörii. Tsemiä Sami!

ARtsi (riksulaiset 1990-vuodelta jos muistatte skrivatkaa)
   Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille tästä viestistä       

   
Ilmoita asiattomasta viestistä
   
   Andren ja Markon tarina
Kirjoittanut: Me vaan 5.3.2006 klo 09.43

   
   Tapasimme aikoinaan Nokalla. Kusimme ja paskansimme samaan paljuämpäriin. Oli kesä 1994 ja juhannus. Palju käyrsi nurkassa ja hikoilutti. Pamput olivat vittumaisia. Molemmat olimme kiinni hashiksen maahantuonnista. Hollannista. Kolmannen viikon jälkeen koitti juhannus ja Nokalla järjestettiin makkaranpaistojuhlat. Minun nakkini oli tummempi. Andren oli hivenen vaaleampi. Naurahdimme ja pruiskautimme sinappia, sitä roiskusi meidän vankipaidoille. Tuo oli vielä ruskeiden asujen aikaa. Ei mitään harmaata tai punaista. Nakkijuhlien jälkeen asetuimme selliimme. Juteltiin. Rakastuttiin. Meiju Suvas lauloi; Mä tahdon sinut kuulut mun vierellein, vie sinä minut vie koko rakkautein.... kun tuot kädet ympärillein, mun purkautua pakko on...

Ensimmäinen rakastelumme oli varovainen, haparoiva, hauras mutta kaunis. Tulimme, koimme, romanssi syttyi. Rakkautemme syveni. Tuomioiden jälkeen muutimme yhteen.

Kesällä 2002 Andre kutsuttiin Jumalan luo.

Rakkaudella
Marko
   Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille tästä viestistä       

   
Ilmoita asiattomasta viestistä
   
   Romantiikkaa alkaen 1999
Kirjoittanut: Jacky & Herman 6.3.2006 klo 03.54

   
   Hei! Mekin haluamme kertoa oman rakkaustarinamme. Jacky 45v suomalainen mies ja Hemran hollantilainen 27v nuori mies. Jacky silloiselta nimeltään Arvo ja Herman tapasivat Turussa Kakolassa. Molemmat olimme ahkeria työssäkävijöitä ja kirkossa sunnuntaina.Teimme yhteisesti päätöksen pois rikoksien poluilta ja loppuelämä yhdessä.1999 suhteemme alkoi Kakolassa.Aluksi meitä osoiteltiin sormella ja kun menimme saunomaan muut lähtivät pois.Väkivaltaa ei meihin kohdistettu ainakaan fyysistä. Rakkautemme kasvoi ja vahvistui ja saimme henkilökunnalta tukea asenteeseemme ja muutenkin. Jacky seurusteli Hermanin kanssa vaikka oli vielä naimisissa tahollaan. Ero astui voimaan 2000 keväällä jolloin Kakolassa valmistettiin uuden ajan kääretorttu ja hörpättiin juhlahumussa kahvit.Henkilökunta ei koskaan suhteemme jälkeen ratsannut esimerkiksi selliämme. Voidaan päätellä että suhde on niin vahva tekijä henkilökunnankin mielestä että he tiesivät ettei meillä ollut mitään laitonta vireillä. Arvon nimi muuttui Jackyksi keväällä eron saamisen jälkeen. Nimen tarina on että eräänä viikonloppuna oli tarjolla ruokalassa Jacky vanukkaita ja siitä se vain lähti. Jacky taipuu mukavammin englanniksi joka on yhteinen kielemme.Vapauduimme peräkkäisinä päivinä eikä meitä armahdettu vaikka anoimme sitä yhdessä kaksi kertaa. Aluksi asuimme Amsterdamissa Hermanin kotona mutta nykyään onnellisesti Harjutorilla Kalliossa. Päätöksemme on pitänyt olemme pysyneet poissa rötöksistä kuin myös rakkautemme.

Kisses & Hugs
Jacky & Herman
   Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille tästä viestistä       

   
Ilmoita asiattomasta viestistä
   
   homoilu rikkoo avioliittoja
Kirjoittanut: Liisuli72 6.3.2006 klo 04.11

   
   Kysykääs vankileskeltä josta mies otti avioeron homoilun takia onko vankiloissa homoilua?! VOIN KERTOA ETTÄ ON! Mies oli ok eikä mitään homoiluun viittaavaa yli 10 vuotta. Kun tuli tuomio veropetoksista niin sen jälkeen muuttui. aluksi meni hyvin, yhtäkkiä loppui kirjeet soitot ja tapaamiset oli kylmiä. Ihmettelin mutta en ihmettele enää. Mies otti avioeron ja viime vuonna rekisteröi suhteensa vankilan sellikaveriin. Minulle jäi 3 alaikäistä lasta. Kiitos vankilan.
Liisuli72

PS: TIEdän etten ole ainoa.
   Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille tästä viestistä       

   
Ilmoita asiattomasta viestistä
   
   Eristysosasto
Kirjoittanut: parannuksen Tehnyt 88 6.3.2006 klo 07.52

   
   Oma romanssi alkoi erikoisella tavalla eristyksissä tai rundissa niinku vankilakielellä sanotaan.
Tässä vaan oli toisena osapuolena nuori kesäpamppu. Kundi oli syötävän näköinen ja rundissa päästiin jutteleen normaali osastoo enemmän. Tuomio oli aika loppusuoralla ja tunnelma oli siksikin Korkeella.
Pamppu teki aloitteen vaikka arvelin ettei hän koskaan uskalla. Sovittiin et soitan kun vapaudun.
Olin matkasellissä vikana yönä ja pamppu tuli sinne
tarkistamaan vieläkö sopimus oli voimassa. :) Olihan se.
Soitin heti siviilistä ennen yhdeksää aamulla.
Pamppu kertoi edellisenä päivänä et oli iltavuoros.
Tavattiin Lappeenrannan puolella aamukahvilla.
Pamppu kertoi lopettavansa työt ja muuttavansa Helsinkiin. Sanoi ettei vankiin ihastuminen
ole hyvien vartijatapojen mukaista.
Ei muuten menny enää pampuksi. Ollaan nyt pyöritetty kahvioo Porvoossa jo monta vuotta.
Elämä hymyilee.
Eli ei aina vain vangit ole romansseissa. Suljetussa laitoksessa saattaa henkilökunnan ja vankien välillä syttyä yhtä hyvin romanssi. Sen menestyminen vain on epätodennäköisempää kuin vanki-vanki parien.

Terkut Konnulle Hämikselle!
   Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille tästä viestistä       

   
Ilmoita asiattomasta viestistä
   
   Jartzan ja Penan tarina
Kirjoittanut: J&P 8.3.2006 klo 02.25

   
   Nyt mekin päätettiin laittaa omaa tarinaa hiukan näkyviin kun ovet on avattu. Olin Nokalla 1995 sellissä ja yhtäkkiä ovi avattiin jaminulle tuotiin sellikaveri. Sisään astui Pena. Aluksi vaikutti ettei tulla toimeen ollenkaan kun Pena veti röökii ja mä en. Lopulta Pena aloitti tupakkalakon ja huomasin kuinka kiva äijä Pena oli. hermo kiristyi lakosta mut sain leppyyn. Penan rosis venyi ja venyi ja tutkaripysyi päällä. Parin kuukauden jälkeen tein aloitteen. Oltiin naurettu just kun sukat tarttu kiinni pikilattiaan. Kysyin Penalta pitikö hän mua haluttavana ja Pena vastas kyllä. Suutelin suoraan suulle ja samalla riisuttiin vaatteet pois. einiitä vaatteita paljoa ollutkaan kun oli kuuma ja kesä. Pamput velmuili tästä meidän jutusta mut ei pahalla. 2 kertaa oltiin vielä tuonkin jälkeen samassa vankilassa samoista jutuista kun tehtiin keikkaa kimpassa. Nykyään pidempään jo kuivilla kaupungilla hommissa molemmat. Hassua muistella näitä vanhoja linnajuttuja tulee lämpimiä aaltoja. Kaipaan nokkaa.
   Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille tästä viestistä       

   
Ilmoita asiattomasta viestistä
   
   kesävartija
Kirjoittanut: v.1990 8.3.2006 klo 23.18

   
   Oli kesävartijana parina kesänä ja fantasioin vangeista panemassa sellissään... oli joitakin komeita vankeja joita fantasioin mutta en uskaltanut tietystikään tehdä mitään... Mutta kiihottava ajatus: miehet paineissa, pullottava etumus... vartijat pistää illalla valot pois ja alkaa tapahtua...

4

3030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eki1932

      Istuin aikoinsaan Sukevalla. Maaseutupitäjä, suovankila. Kesäkuumalla oltiin töissä talleilla ja siinä sitten eräs vanki korjasti traktoria ilman paitaa. Keho oli tiukka kuin mallipojalla. Lihakset kiiltelivät öljystä. Ei siinä voinut luonnolle mitään, viisari värähti. Aloin juttelemaan ja huomattiin olevamme samalla aaltopituudella. Nopeasti siitä sitten ruokalassa samaan pöytään, sama osasto, sama selli, lomat samaan aikaan jne. Romanssi syttyi hyvin nopeasti. Uteliaat tietysti nyt kysyvät kestikö romanssi? Kyllä se kesti. Olen itse syntynty 1932 ja tämä elämäni valo ja rakkaus nimeltä Jallu on syntynyt 1951. Ikäero ei ole haitannut. Olen huomannut, että vankiromanssit ovat kestävää sorttia. Onhan se tietysti selvää, että kun on kovat koettelemukset ja kova ympäristö niin vapauduttua se on kuin olisi paratiisiin päässyt. Yhtä juhlaa.

      Ekisetä

      • PersNetto

        Congratulation Eki, vanha Starbu! Olet sinäkin vanha pieru, siitynyt Internet aikaan!


    • Anonyymi

      Ihan kyynel herahtaa silmään kun lukee vangkien tarinoita. Rakkaus on vahva!

      • Anonyymi

        Herää kysymys kumpaa meni enemmän kahvia vai tummelia ? Voinapithan oli kortilla ja aina ei voinut 69 harrastaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe