Tässä korttitemppu

Pertti

Mitenköhän toimisi seuraava homma. Keksin kortti tempun. Ostat pakan kortteja. Kirjoitat korttien taakse valmiiksi tussilla kortin numeron ja maan. Tyyliin patavitosen taakse pata viisi.

Kun olet löytänyt sopivan uhrin otat tussin ja olet kirjoittavinaan kortin taustalle jotain. Sanot että kirjoitat ennustuksen. Nappaat pakasta puolet pois ja siirrät päällimmäisen pakanpuolikkaan sen alimmaisen pakan puolikkaan alle. Näin korttisi jossa on "ennustus" on suunnilleen pakan keskellä. Selaat kortit läpi siten että katsoja saa poimia mieleisensä kortin.
Kun katsoja on painanut mieleensä valitsemansa kortin niin kysyt mikä se kortti oli. Jos katsoja vastaa vaikka ruutu kutonen niin sellaat pakasta nopeasti tuon kortin ja näytät kortin taustaa tuolle tyypille. Siellä komeilee tussilla kirjoitettu teksti ruutu kuusi.

Miten tälläinen toimisi mitä luulette

6

6002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sakrich

eipä siinä muuta kun perus x dekillä onnistuu.. taino osta perus invisipyl dekki, ja piirtelet niitten taakse nuo...

PS. Jos et tiedä mitä nuo termit tarkoitti, osta ensiks joku aloittelijan kirja, ja sitä kautta etene, et voi heti nousta huipulle..

• Pertti

tietää. En aio alkaa korttien kanssa temppuilemaan. Kauhea harjoittelu ja kerran vuodessa jollekkin näytät tempun tai pari...

• näin...
        Pertti kirjoitti:

tietää. En aio alkaa korttien kanssa temppuilemaan. Kauhea harjoittelu ja kerran vuodessa jollekkin näytät tempun tai pari...

jos oikeesti osaa temppuja ni niitä saa kyllä näyttää päivittäin... siis jos osaa!!!!

• Pertti
        näin... kirjoitti:

jos oikeesti osaa temppuja ni niitä saa kyllä näyttää päivittäin... siis jos osaa!!!!

Odottelen kovasti kaveria lähetystyöstä. Saa luvan kertoa yhden tempun. Olen useamman kerran nähnyt saman tempun. Vapaasti saa valita kortin jonka tunkee takaisin pakkaan vielä kunnon sekoituksen kera. Ei forseerausta tai muuta paskaa... Kaveri katselee pakkaa vähän aikaa seläntakana ja kortti selviää ´jonka valitsin...

• taika-mies
        Pertti kirjoitti:

Odottelen kovasti kaveria lähetystyöstä. Saa luvan kertoa yhden tempun. Olen useamman kerran nähnyt saman tempun. Vapaasti saa valita kortin jonka tunkee takaisin pakkaan vielä kunnon sekoituksen kera. Ei forseerausta tai muuta paskaa... Kaveri katselee pakkaa vähän aikaa seläntakana ja kortti selviää ´jonka valitsin...

minulle joskus tehtiin samanlainen temppu kun en itse vielä ollut aloittanut taikuuen harjoittamista...
        mutta kaverini sanoi että sekoitus taktiikassa oli hänellä joku juttu. eli kun sekoitti oikein siirtyi kortti "automaattisesti" pakan päälle.. ei voi tietää...

• guguli
        taika-mies kirjoitti:

minulle joskus tehtiin samanlainen temppu kun en itse vielä ollut aloittanut taikuuen harjoittamista...
        mutta kaverini sanoi että sekoitus taktiikassa oli hänellä joku juttu. eli kun sekoitti oikein siirtyi kortti "automaattisesti" pakan päälle.. ei voi tietää...

temppu tapahtuu jo kortin valitsemisvaiheessa. Temputtelija tietää minkä kortin otat jo ennenkuin otat sen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      105
      5029
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      62
      4906
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3990
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3530
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2961
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2731
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2247
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      44
      1794
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      34
      1651
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1578
    Aihe