Tässä korttitemppu

Pertti

Mitenköhän toimisi seuraava homma. Keksin kortti tempun. Ostat pakan kortteja. Kirjoitat korttien taakse valmiiksi tussilla kortin numeron ja maan. Tyyliin patavitosen taakse pata viisi.

Kun olet löytänyt sopivan uhrin otat tussin ja olet kirjoittavinaan kortin taustalle jotain. Sanot että kirjoitat ennustuksen. Nappaat pakasta puolet pois ja siirrät päällimmäisen pakanpuolikkaan sen alimmaisen pakan puolikkaan alle. Näin korttisi jossa on "ennustus" on suunnilleen pakan keskellä. Selaat kortit läpi siten että katsoja saa poimia mieleisensä kortin.
Kun katsoja on painanut mieleensä valitsemansa kortin niin kysyt mikä se kortti oli. Jos katsoja vastaa vaikka ruutu kutonen niin sellaat pakasta nopeasti tuon kortin ja näytät kortin taustaa tuolle tyypille. Siellä komeilee tussilla kirjoitettu teksti ruutu kuusi.

Miten tälläinen toimisi mitä luulette

6

5998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sakrich

eipä siinä muuta kun perus x dekillä onnistuu.. taino osta perus invisipyl dekki, ja piirtelet niitten taakse nuo...

PS. Jos et tiedä mitä nuo termit tarkoitti, osta ensiks joku aloittelijan kirja, ja sitä kautta etene, et voi heti nousta huipulle..

• Pertti

tietää. En aio alkaa korttien kanssa temppuilemaan. Kauhea harjoittelu ja kerran vuodessa jollekkin näytät tempun tai pari...

• näin...
        Pertti kirjoitti:

tietää. En aio alkaa korttien kanssa temppuilemaan. Kauhea harjoittelu ja kerran vuodessa jollekkin näytät tempun tai pari...

jos oikeesti osaa temppuja ni niitä saa kyllä näyttää päivittäin... siis jos osaa!!!!

• Pertti
        näin... kirjoitti:

jos oikeesti osaa temppuja ni niitä saa kyllä näyttää päivittäin... siis jos osaa!!!!

Odottelen kovasti kaveria lähetystyöstä. Saa luvan kertoa yhden tempun. Olen useamman kerran nähnyt saman tempun. Vapaasti saa valita kortin jonka tunkee takaisin pakkaan vielä kunnon sekoituksen kera. Ei forseerausta tai muuta paskaa... Kaveri katselee pakkaa vähän aikaa seläntakana ja kortti selviää ´jonka valitsin...

• taika-mies
        Pertti kirjoitti:

Odottelen kovasti kaveria lähetystyöstä. Saa luvan kertoa yhden tempun. Olen useamman kerran nähnyt saman tempun. Vapaasti saa valita kortin jonka tunkee takaisin pakkaan vielä kunnon sekoituksen kera. Ei forseerausta tai muuta paskaa... Kaveri katselee pakkaa vähän aikaa seläntakana ja kortti selviää ´jonka valitsin...

minulle joskus tehtiin samanlainen temppu kun en itse vielä ollut aloittanut taikuuen harjoittamista...
        mutta kaverini sanoi että sekoitus taktiikassa oli hänellä joku juttu. eli kun sekoitti oikein siirtyi kortti "automaattisesti" pakan päälle.. ei voi tietää...

• guguli
        taika-mies kirjoitti:

minulle joskus tehtiin samanlainen temppu kun en itse vielä ollut aloittanut taikuuen harjoittamista...
        mutta kaverini sanoi että sekoitus taktiikassa oli hänellä joku juttu. eli kun sekoitti oikein siirtyi kortti "automaattisesti" pakan päälle.. ei voi tietää...

temppu tapahtuu jo kortin valitsemisvaiheessa. Temputtelija tietää minkä kortin otat jo ennenkuin otat sen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4165
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2293
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      989
    4. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      861
    5. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      854
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      850
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      821
    8. 36
      776
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      775
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    Aihe