Neuvoja kaivataan...autoradio alkaa soitaan ihan itsestään...missä vika
autoradio menee itsestään päälle
8
3074
Vastaukset
- Christine
Kyseessä taitaa olla uuden sukupolven tappaja-auto "Christine" :(
- hieno auto
Auto korjaisi itsensä.
- että9999999999
autossa radio alkaa soida kun käynnistää auton...
- ja mun
autos rupee radio soimaan jo kun avaa oven..
- heta
Niin ja meidänpä autossa mänöö radio päälle ihan itsestään...ei tarvii aukoo ovia eikä muutenkaan rasittaa itseään...ei tarvi eres vieressä olla...eli radio alkaa soitteleen ihan omia aikojaan auton ollessa parkkeerattuna. Niin eikä auto todellakaan ole käynnissä....
Asennettuna uusi radio/cd/mp3-soitin....no eipähän ole sitä ongelmaa, että ei soi....tai ei sammu....liekö johdotuksessa vikaa.... - Anonyymi
Mutta kun radio menee päälle, vaikka virtalukko on autosta pois.
Radio saattaa mennä päälle. vaikka autossa ei ole ketään ja virta avain on pois autosta.
Voi mennä päälle vaikka tunnin kuluttua, vaikka autossa ei ole ketään.
Uusi akku on heti tyhjänä. - Anonyymi
Siis virta avain ei ole autossa, radio menee päälle. miten voisi se radion piuhat irroittaa.
- Anonyymi
Viet autosi pätevälle asentajalle, joka vaihtaa radion käyttöjännitesyötön virtalukon oikeaan napaan josta virta katkeaa kun auto sammutetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174456
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261394Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 115951
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon19944Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 20931
- 171914