A young man asked an old rich man in Tuupovaara how he made his money. The old guy fingered his worsted wool vest and said, "Well, son, it was 1932, the depth of the Great Depression.
I was down to my last penni. I invested that penni in an apple. I spent the entire day polishing the apple and, at the end of the day, I sold the apple for ten pennies.
The next morning, I invested those ten pennies in two apples. I spent the entire day polishing them and sold them at 5:00 PM for 20 pennies.
I continued this system for a month, by the end of which I'd accumulated a fortune of 3.50 marks.
Then my wife's father died and left us ten million marks."
Rikas tuupovaaralainen
jusa
5
1645
Vastaukset
- sokeamanta
...en oikein ymmärrä tota lontoota, niin tota voisitko kääntää tän niin ku suomeksi, ehkä on hyväkin juttu?
- Jag gillar inte
VITUSSA kirjotat juttus Lontooksi???
- Tuupovaara
EI ole Savossa....
- on Joensuussa
Tuupovaara on nykyään Joensuun kaupunginosa eikä tosiaankaan SAVOSSA vaan POHJOIS-KARJALASSA
- haa haa
on Joensuussa kirjoitti:
Tuupovaara on nykyään Joensuun kaupunginosa eikä tosiaankaan SAVOSSA vaan POHJOIS-KARJALASSA
Tuo on hyvä vitsi! Tän palstan paras!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ162997Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724