mikä on berberis vulgaris tiedän että kasvi mutta mihin sitä yleensä käytetään. Homeopaatti määräsi sitä päivittäin pari pelkään ottaa sitä sain tietää sen olevan myrkyllisestä kasvista tehty. Olen aika nuori vielä 14-vuotias äiti käytti mua homeopaatilla. Mutta en ole uskaltanut ottaa.
kysymys onko tietoo
3
2356
Vastaukset
- eivät ole ikinä
myrkyttäneet ihmisiä, joten voit turvallisesti ottaa lääkettä. Monet lääkeaineet on lähtöisin myrkyllisistä aineksista, mutta itse valmisteessa ei ole yhtään myrkkyä jäljellä, ainoastaan kasvin tms. VAIKUTUS.
Tätä on vaikea ymmärtää, mutta homeopatialla on hoidettu ihmisiä yli 200 vuotta eikä kukaan ole saanut myrkytystä.
Sinulle määrätty lääke auttaa sairaudessasi ja ilman muuta kannattaa ottaa ammattihenkilön määräämää:)
t. Homeopatialla itseään ja lapsiaan paljon hoitanut ja tervehtynyt nainen - sinulle...
sappi,munuaiskivet,nivelreuma,kivut,akne,virtsatieninfektiot.ym.ym.
Voit käyttää aivan turvallisesti.Itselläni tämä
aine kuuluu suosikkiaineisiin,koska nestetasapainoni munuaisten takia aina sillon tällön takkuilee.
Voithan mennä kirjastoon vähän kattelee miten
hieno maailma homeopatia on. :)
Ai niin Berberis Vulgaris on (ruosteenhappomarja)siis luonnosta otettu aine. :) - Anonyymi
Onko ruostehappomarjalla, muuta lääke / terveydellistä käyttöä, kuin homeopatiassa, miten sitä on käytetty esim. ns. kansanlääkinnässä Suomessa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418