Miten opetan

koiris

Minulla on 1.5 vuotias "noutajapohjainen" narttukoira. Se osaa seurata yms. mitä siihen tottelevaisuuteen nyt kuuluukaan (mm. istu maahan paikka tänne). Tahtoisin opettaa sille saman tempun mitä Uuno Turhapuron koira teki elokuvassa...eli veti peiton isäntänsä päälle. En vain keksi miten aloittaisin opettamisen. (sänkyyn se osaa hypätä:))

2

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No, minä kyllä opetin koiran kiskomaan peiton pois nukkujan päältä. Koirani tietää, mikä on naksutin, joten käytin sitä hyväkseni. Naksautin, kun koira lähestyi sängyn tyynypäätyä ja naksua luonnollisesti seurasi itse palkka eli meidän tapauksessa nami kehuilla, kumpikaan kun ei tehoa yksinään. Pikkuhiljaa vaadin koiralta
      vähän lähempänä olemista,
      sitten peiton koskemista kuonolla,
      sitten suuhun ottaminen kunnolla,
      sitten vetämistä pois sängyltä,
      sitten vetämistä kohti sängyn vastakkaista päätyä, ei minua kohti,
      sitten kun peitto on lähes kokonaan lattialla, irtipäästäminen ja
      lopuksi koira makuulle peiton päälle.

Onnistuisikohan tuo takaperin. Aluksi kannattaa harjoitella ilman henkilöä sängyssä tai jonkun "tylsän" avustajan kanssa, voipa nukkujaa esittää nukke tai pehmolelukin. Naksutin on liki pakollinen tuollaisissa tempuissa: nopeuttaa opettamista ja helpottaa oikeiden liikeratojen oppimista.

• koiris

Kiitos vinkistä. koirani on niin ahne, että varmaan tuo makupala ja ääni yhdistettynä tehoaa. Kyllä se sieppää pehmolelujakin, joten luulen että peittokin kelpaa:)
        Olin kovin "ylpeä" itsestäni kun sain sen ahneen otuksen oppimaan istumaan ruokakupin ääressä ja varttumaan sanoja "ole hyvä".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä