Missä ne on ne lummukan hiekkakuopat jossa hakalan veikko ja erkki kävi ampumassa? Ja käykö ne vieläki siellä ampumassa? Kiitos vastauksista
Lummukan hiekkakuopat?
7
9353
Vastaukset
- Jöh.
on uimaranta nykyään. Lappajärveltä löytyy.
- pikku-mauri
kun lappajärvellä on se opettajan mökki missä ne käy ampumassa sotasaalis-Nagantilla!
Siellä lummukassa ne ampuu konepislalla. - iik
pikku-mauri kirjoitti:
kun lappajärvellä on se opettajan mökki missä ne käy ampumassa sotasaalis-Nagantilla!
Siellä lummukassa ne ampuu konepislalla.Kauhavalta Lappajärvellepäin löytyy Lummukan hiekkakuopat :)
- pikku-mauri
iik kirjoitti:
Kauhavalta Lappajärvellepäin löytyy Lummukan hiekkakuopat :)
Tiiätkö millon ne siellä ampuu vai ampuutko vain kesällä? Anataskohan se veikko mun koklaa sitä hienoo pyssyy? Ja se erkin 100a datsun on kans magee
- siä
pikku-mauri kirjoitti:
Tiiätkö millon ne siellä ampuu vai ampuutko vain kesällä? Anataskohan se veikko mun koklaa sitä hienoo pyssyy? Ja se erkin 100a datsun on kans magee
ojas...
Saa lainata jos tuot kans takaasi.
- Ei Lummukkalaane Luojan tähäre
Poho´jalaasishan Lummukkalaaset tekivät Järvestä
Peltua ( yrittöös hyvä kymmmenen ) ja kuinka kävi ny ei ooo Järviä eikä liiooon Pel´tua.
Perkheles menöö taas vitooks mennen tullen.
Kyllähän se tihkaasoo ko ei oo miäs paikkallaas
Raivoos menöö kitajamatta vitoooks ko ei nasarhra. Juarahan ko häri'ät ja ollahan nii
olevinaansa. Meillä ei Jumalauta pilikata Jumalaa
Se huutaaa, joka pelekää sanoo mustalaane ko juna tuli........
Paree kunnon kohomelo ko vitiselevänä sano Alahärmälääne juapoooon retku.......
Puuukotoon miäs on ko hännätöön hevoonen....sano
Kauhavalaaaaaane...............
Kyllä meni naimisekkin vituiksi.........sano ...- erkki hakala
yritä tekeetyy pohojalaaseks. PERKHELE. Se on tuo hoon päältä puhuuminen lapin murretta. Ammun kohta konepislarilla jos et sää muuten usko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791