Mulla on puinen maalista hiottu vanha puusohva (sivusta vedettävä). Se tulee keittiöön ruokailupöydän sohvaksi. Kaverina sille on neljä valkoiseksi maalattua vanhaa tuolia sekä puinen tuoli joka hiottu maalista pois.
Eli millä mun kannattas käsitellä nuot tuoli ja sohva? Haluaisin ne säilyvän aika lailla puunvärisinä. Joku vaha?
Miten käsittelen sivusta vedettävän puusohvan
keltsu
3
729
Vastaukset
- bee
...tai pellavaöljyllä. Kokeiltu on ja hieno tuli.
- helppohoitoinen?
Vaha on minun mieleeni myös, mutta sen huonoja puolia on hoito - vahattua pintaa on vaikeampi pitää puhtaana. Lisäki vaha tulee "uusia" useammin.
Lakka taas antaa kalusteelle paksumman "kulutuspinnan", joka kiiltää ja on helppo pitää puhtaana. Mutta toisaalta "peittää" puun luonnollisuuden.
- KIVA
KIVA kalustelakka(=tuotteen nimi), sitä saa sävytettynä kaikkiin mahdollisiin sävyihin, todella helppo levittää, kuivuu nopeasti, on vesiliukoinen. Lopputulokseen olen aina itse ollut tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351