oisko käyttöä,jos rupeis tekemään ??
haarniska
5
1095
Vastaukset
- Vokkie
Siis mitä tarkoitat tuolla? en tiedä olisiko sinulla käyttöä haarniskalle. minulla on käyttöä haarniskalle. jos aiot myyntiin tehdä haarniskan, niin tuo kysymyksesi ei oikein selvitä vielä minkälaista haarniskaa tarkoitat jne.
-Vokkie- siis oisiko jollain käyttöä, itse en tarvii
- Vokkie
Kyllä käyttöä löytyy, niin kun sanoin jo.
Mutta et vieläkään selvittänyt minkälaista haarniskaa olet pois tarjoamassa? ja oletko antamassa vai myymässä sitä? Löytyykö siitä kuvia jostain? onko sinulla mittoja? mitkä ovat materiaalit? millaisilla menetelmillä haarniska on valmistettu? jne...
-Vokkie- Vokkie kirjoitti:
Kyllä käyttöä löytyy, niin kun sanoin jo.
Mutta et vieläkään selvittänyt minkälaista haarniskaa olet pois tarjoamassa? ja oletko antamassa vai myymässä sitä? Löytyykö siitä kuvia jostain? onko sinulla mittoja? mitkä ovat materiaalit? millaisilla menetelmillä haarniska on valmistettu? jne...
-Vokkie-kun oon aatellut ruveta tekemään niitä,että menisikö kaupaksi?
- Vokkie
tapsao kirjoitti:
kun oon aatellut ruveta tekemään niitä,että menisikö kaupaksi?
Varmasti halukkaita haarniskan ostajia löytyy. Mutta edelleen kiinnostaa. minkälaista haarniskaa ajattelit? jos tuon vielä tietäisi, niin osaisin sanoa tarkemmin. ja osaisin ehkä opastaa sinulle muutamia linkkejä joiden kautta tarjota tuotteita ja kysellä menekkiä vielä paremmin :-)
-Vokkie-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163325Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3703049Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752878Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362739Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582248- 491869
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141779- 831778
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181769- 571659