oisko käyttöä,jos rupeis tekemään ??
haarniska
5
1055
Vastaukset
- Vokkie
Siis mitä tarkoitat tuolla? en tiedä olisiko sinulla käyttöä haarniskalle. minulla on käyttöä haarniskalle. jos aiot myyntiin tehdä haarniskan, niin tuo kysymyksesi ei oikein selvitä vielä minkälaista haarniskaa tarkoitat jne.
-Vokkie- siis oisiko jollain käyttöä, itse en tarvii
- Vokkie
Kyllä käyttöä löytyy, niin kun sanoin jo.
Mutta et vieläkään selvittänyt minkälaista haarniskaa olet pois tarjoamassa? ja oletko antamassa vai myymässä sitä? Löytyykö siitä kuvia jostain? onko sinulla mittoja? mitkä ovat materiaalit? millaisilla menetelmillä haarniska on valmistettu? jne...
-Vokkie- Vokkie kirjoitti:
Kyllä käyttöä löytyy, niin kun sanoin jo.
Mutta et vieläkään selvittänyt minkälaista haarniskaa olet pois tarjoamassa? ja oletko antamassa vai myymässä sitä? Löytyykö siitä kuvia jostain? onko sinulla mittoja? mitkä ovat materiaalit? millaisilla menetelmillä haarniska on valmistettu? jne...
-Vokkie-kun oon aatellut ruveta tekemään niitä,että menisikö kaupaksi?
- Vokkie
tapsao kirjoitti:
kun oon aatellut ruveta tekemään niitä,että menisikö kaupaksi?
Varmasti halukkaita haarniskan ostajia löytyy. Mutta edelleen kiinnostaa. minkälaista haarniskaa ajattelit? jos tuon vielä tietäisi, niin osaisin sanoa tarkemmin. ja osaisin ehkä opastaa sinulle muutamia linkkejä joiden kautta tarjota tuotteita ja kysellä menekkiä vielä paremmin :-)
-Vokkie-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575479- 934337
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752574Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s711108Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816- 28813
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779