nii siis elikkäs mitä eroo on salmarilla ja salmiakkikossulla?? miten maistuu parhaalta? raakana vai sekotettuna...?
Vastaukset 10
- trinzezza
niil ei varsinaista eroa ole, mutta salmiakkikossu on muistaakseni vahvempaa ku salmari... ja maistuu paremmalta...salmiakkisnapsi on kyl viel parempaa
- =)
Ei niissä ole mitään eroa ne on sama asia se on vaan lyhenne salmiakkikossusta se salmari...että näin..ja yleensä juodaan raakana!!!
- stupido
jaahas, mä luulin et ne oli toisinpäin(et salmari ois vahvempaa), mutta tulihan tääkin nyt si selväks... :)
- stupido
vielä lisää, eli paljon niissä on prosentteja?
(muuten, monet tosiaan luulevat, että salmari on salmiakkikossun lempinimi, mutta kun ei ole... mä tilasin kaverilta salmaria niin se osti mulle salmiakkikossua... no ei se mitää, tulee paremmat kännit:) et sillee)- tietäjä
eli salmari on yksinkertaisesti LYHENNE salmiakki koskenkorvasta joka on 32% vahvaa.
muita salmiakkipitoisia juomia (alkossa) on snapsisalmari joka on 19 tai 20% ja lisäksi Viinax salmiakki joka on myös n. 20%. Muista en sitten tiedäkkään (/muista). - ukkeli
tietäjä kirjoitti:
eli salmari on yksinkertaisesti LYHENNE salmiakki koskenkorvasta joka on 32% vahvaa.
muita salmiakkipitoisia juomia (alkossa) on snapsisalmari joka on 19 tai 20% ja lisäksi Viinax salmiakki joka on myös n. 20%. Muista en sitten tiedäkkään (/muista).sen lisäksi Koskenkorva Black Cat on tietääkseni samaa ainetta kuin salmiakkikoskenkorva, mutta laimeammassa muodossa (21%)..
- !!
salmari on lyhenne sanasta salmiakkikoskenkorva!
- salmiakkikoskenkorva
Alkuperäisessä on enemmän prosentteja.
- onkin
Niin se joo.
- onkin
Parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201388Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3291313- 1041087
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105981
- 106930
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22777- 69631
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5627