valtran reuhka

korjailija...

mikähän on kun nostolaite ei nosta kuin pakkonoston katkaisijasta eli siitä mistä vetokoukku kun laukaistaan ni pitää nosstaa sit että se lukittuu,vika ilmeni yks kaks tosin ajoin matka ajoa noin 50 km ja sit linkosin noin 20 km eli oisko mahdollista et öljyt ois lämmenyt liikaa ja vaahtoutuneet mut toisaalta kun pakko kytkimestä sit nostaa eli jos sammuttaa traktorin ja kuittaa keinukytkimellä nostolaitteen niin ei nosta...taitaa olla reuhka mikä reuhka toi valmet niin tää on 6400 sit ja sähkönostolaite ennen ei kyl oo tehny tota.

11

5016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MB-320s

      LAUSE :D !!

    • Fendt hölmö

      Onko sulla varmasti nostolaitteen säädöt oikein ettei se ac rajota nostokorkeutta.

      • korjailija...

        kaikki ja kokeilu vaikka mitä,välillä piti painaa traktorin alta lohkosta karaa suoraan et nosti nostolaitteen ylös,oiskohan magneettiventtiilissä vika,pitää vähän syventyä aamulla tohon paremmin.


    • sulakkeet ja seuraavaksi kokeile varmasti toimivalla uudella keinukatkaisijalla,
      missä muuten linkosit onko mahdollista että olisi joku johto irronnut koneen alta.

      • Paalinpyörittäjä

        Autocontrol kytkin hajalla se on kulutustavaraa, oon kerran vaihtanu 3700 ajettuun 6400een, mutta kollegalla samanlaisessa jo neljäs menossa!
        Jos nostolaitejousitus on päällä asennossa, niin koukku ei lukitu! Itte hyödynnän lyhyissä siirroissa sitä ominaisuutta, niin ei tartte kiskoo lukitusvipua aina.


      • Anonyymi
        Paalinpyörittäjä kirjoitti:

        Autocontrol kytkin hajalla se on kulutustavaraa, oon kerran vaihtanu 3700 ajettuun 6400een, mutta kollegalla samanlaisessa jo neljäs menossa!
        Jos nostolaitejousitus on päällä asennossa, niin koukku ei lukitu! Itte hyödynnän lyhyissä siirroissa sitä ominaisuutta, niin ei tartte kiskoo lukitusvipua aina.

        Sen voin kokemuksesta sanoa,että Valtran nostolaite on todella haavoittuvainen,ei uskois Suomessa tehty,ja varaosat maksaa maltaita.
        Asentoanturi,nostokynkät ja poikittaisakeli aivan järetömissä hinnoissa..
        Jotku kehuu käyttövarma kampe,sitä se ei todellakaan ole.
        Täytynee harkita merkin vaihtoa todella.
        Valtralta osat maksaa aivan järjetömästi,eikä hinnoissa muka ole "löysää".


    • arii

      valroissaa oo vika koodausta? vois palk´jon valasta asiaa et missä vika

      • korjailija...

        kun vähän viitsi etsiä,elikkä vetovarsien yläpuolella olevat nostokynkät ja niiden poikkiakseli jossa on boorit niin siihen akseliin tulee tunnistin anturi kopin altapäin se on se anturi joka antaa käskyn nostolaitteen asennosta jos tämä akseli jossa kynkät on kiinni, pääty ruuvit irtoavat tai löyhtyvät niin akseli pääsee liikkumaan päiksekkäin toisin sanoen sivusuunnassa ja saattaa vioittaa näin tämän anturin.


      • Fercu
        korjailija... kirjoitti:

        kun vähän viitsi etsiä,elikkä vetovarsien yläpuolella olevat nostokynkät ja niiden poikkiakseli jossa on boorit niin siihen akseliin tulee tunnistin anturi kopin altapäin se on se anturi joka antaa käskyn nostolaitteen asennosta jos tämä akseli jossa kynkät on kiinni, pääty ruuvit irtoavat tai löyhtyvät niin akseli pääsee liikkumaan päiksekkäin toisin sanoen sivusuunnassa ja saattaa vioittaa näin tämän anturin.

        Mulla on mf samallaane vika, laskoo muttei nosta muutaku keltasista napiista. pitääpä tarkistaa samat anturit. samat firman sähköt niis mun mielestä o?==?


      • Fiatagri
        korjailija... kirjoitti:

        kun vähän viitsi etsiä,elikkä vetovarsien yläpuolella olevat nostokynkät ja niiden poikkiakseli jossa on boorit niin siihen akseliin tulee tunnistin anturi kopin altapäin se on se anturi joka antaa käskyn nostolaitteen asennosta jos tämä akseli jossa kynkät on kiinni, pääty ruuvit irtoavat tai löyhtyvät niin akseli pääsee liikkumaan päiksekkäin toisin sanoen sivusuunnassa ja saattaa vioittaa näin tämän anturin.

        Valtra 6400 näytää olevan se asentoanturi tosi ikävä vaihdettava huonossa paikassa,ja hyvin häiriöaltis näytää olevan jos vähänkin kynkät päsevat liikuun sivusuunnassa niin heti menee asentoanturi kieroon.Ja näinolle se estää nostolaiteen toimivuuden...


    • kaikkea sattuu

      Mielen kiintoista, oma kohtainen kokemus vaikka päin vastainen, jäi kyntäessä aurat ylös veto varret ylä asentoon eikä millään alas, mielen kiintoista ottaa aurat irti. muistaakseni vika sähkö johdoissa pitkän etsinnän jälkeen, että semmoinen tapaus!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe