Muutama kysymys Yliopistosta...
1) Niin, ne talot on siellä Yliopistonaapurustossa vuokrattavana. Eli siis jos nyt muuttaisin asuntolasta omalla teini-ikäisellä yliopistoa käyvällä simillä tuollaiseen vuokrattavaan taloon, niin pitäisikö siitä talosta maksaa tavallisten laskujen lisäksi jokin vuokramaksukin, vai pelkkä vuokra? Ja saako siinä vuokratalossaan purkaa seiniä jne, kun siellä asuntolassa ei voinut juurikaan rakennella...
2)Ja se asuntolajuttu oli hieman outo... Kun olin "ominut" yhden niistä asuntolan huoneiden ovista omalla similläni, niin sinne alkoi ilmestymään niihin oviin toisten sim opiskelijoiden kuvia. Eli siis muuttivatko nämä opiskelijat sinne asuntolaan asumaan, vaikka en itse ollut niitä sinne laittanut asumaan?
3)Niin en ole vielä kerennyt hirveänä pelailemaan, niin että voiko ne asuntolassa tai vuokratalossa asuvat opiskelijat hankkia tavallisia töitä ja ylentyä normaalisti? Ja muistaakseni YO:n ohjevihkosessa luki jostain hanttihommista, että mitäs niillä sitten tarkoitetaan?
:)
Yo-naapurustossa talot vuokrattavana...
4
312
Vastaukset
- Gabrielle
1) Ei tarvitse maksaa muuta kuin se aloitusvuokra. Se on niinkuin sen talon hinta. Ja muistaakseni voi kyllä ihan normaalisti rakennella.. Ja kalustaa asunto täytyy ihan kokonaan, siellä on vain wc- ja keittiökalusteet sekä sänky.
2) Ne hahmot muuttivat sinne asumaan aivan kuten sinunkin hahmosi.
3) Töitä he eivät voi hankkia, vaan työskennellä yhteisötontilla tai asuntolassa kahviossa.
Hauskoja pelihetkiä!- melliex
Eli siis ne Yliopistossa opisekelvat simit voivat rakastua ja mennä kihloihin (kokeilin), mutta voivatko naimisiin tai saada lapsia?
- S.R.I.
melliex kirjoitti:
Eli siis ne Yliopistossa opisekelvat simit voivat rakastua ja mennä kihloihin (kokeilin), mutta voivatko naimisiin tai saada lapsia?
Itse kerran ostin yhteen asuntolaan parisängyn, ja pistin simini ja toisen simin siihen pelehtimään. Olivat hyvin rakastuneita mutta eipä tullut sitä "yritä saada vauva-vaihtoehtoa, joten enpä usko, että lapsia pystyy yliopistossa saamaan.
S.R.I. kirjoitti:
Itse kerran ostin yhteen asuntolaan parisängyn, ja pistin simini ja toisen simin siihen pelehtimään. Olivat hyvin rakastuneita mutta eipä tullut sitä "yritä saada vauva-vaihtoehtoa, joten enpä usko, että lapsia pystyy yliopistossa saamaan.
Ne muut simimit siellä kommuunissa ovat vaan niitä random-simejä mitä se peli ohjaa ja sillee ei ne nuku siellä kampuksella ne on vähän niinku "vieraita" mut perjaatteessa asuu siellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2303955- 1242144
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2131768Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764- 1741588
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861486- 531334
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751271- 591238
- 1191151