tyttö ja setä

Jake 43

Katselin töiden jälkeen television chat-ohjelmaa, kun silmääni osui ilmoitus, jossa 18 vuotias neito kotipaikkakunnaltani haki kiimaista seksiseuraa vanhemmista sedistä.

Vaikka en kovin vanha vielä olekaan, otin tyttöön yhteyttä ja minua lykästi: kymmenen minuutin kuluttua istuin autossa kohti tytön asuntoa. Saavuin perille ja soitin ovikelloa. Tyttö tuli avaamaan ovea: hänellä oli yllään vain viininpunaiset edestäavattavat rintsikat ja mustat stringit, jotka takaalta olivat hänen persvaossaan.

Astuin sisään ja suljin oven perässäni. Tyttö oli polvillaan edessäni avaamassa housujani ennen kuin olin saanut edes kenkiä jalastani. "Vai ollaan sitä noin munankipeitä. Nyt sinulla kävi tuuri, saat kunnon kullia vaikka koko yön", sanoin. Tyttö oli saanut vyöni ja housuni auki, housut oli kintuissa ja munani kovettuneena tytön suussa. Hän imi suurta kyrpääni pitkin liikkein.

Menimme sängylle, riisuin paitani ja heitin housut huoneen nurkkaan. Avasin tytön rintsikat ja vedin stringit hänen jaloistaan. Tyttö makasi sängyllä selällään ilkosen alastomana, jalat levällään. Tyttö oli melko pitkä, normaalivartaloinen, ruskeahiuksinen ja hänen rintansa olivat pienet. Pienet, mutta sitäkin kauniimmat. Nännit olivat kovettuneet ja hyvin esillä, rinnat olivat tasakokoiset ja ehkä kauneimmat, mitkä olin ikinä nähnyt. Tunsin rakastavani tätä neitoa, hän oli kauniimpi, kuin edes villeimmissä unelmissani esiintyneet tytöt. Kasvojen ujo ja neitseellinen hymy, mutta terävien poskipäiden arvoituksellisuus tekivät tytöstä lähes Mona Lisan veroisen taideteoksen.

"Mistä tykkäät", kysyin muina miehinä. Tyttö kertoi haluavansa tulla nuolluksi ja otetuksi takaapäin. Ryhdyin touhuihin. Pillu oli kostunut jo aika tavalla, ja oli helppoa työntää pari sormea tytön sisään ja liikutella niitä edestakaisin pillussa. Kielelläni kiusasin tytön klitorista ja tyttö voihki iloisesti kiihdyttäessäni nuolemistahtia. Yhtäkkiä tytön vartalo tuntui jäykistyvän ja hän sai ensimmäisen orgasminsa. "Oi, se oli ihanaa, haluatko nyt mun sisään?", hän kysyi.

Sanomatta sanaakaan nostin pääni tytön haaroista ja tyttö kävi sängylle nelinkontin. Puristelin hänen pakaroitaan ja ohjasin kyrpäni tytön pilluun. "Varovasti sit, mä en oo koskaan ollu tälleen sillein kunnolla!", tyttö vikisi. Minulle tuli hieman syyllinen olo, jos kerran olin tytölle ensimmäinen oikea seksikumppani. Toisaalta hänen nuori ja koskematon pillu himotti minua niin paljon, että jatkoin työntöjä hiljaa ja varovaisesti. Kovensin tahtia pikku hiljaa ja pian panimmekin oikein kunnolla. Tyttö voihki suureen ääneen ja muutaman minuutin kuluttua hän purkautui mahtavan orgasmin voimasta.

Vaihdoimme asentoa ja tyttö tuli päälleni. Hän ohjasi kyrpäni pilluunsa ja alkoi hytkymään rytmikkäästi päälläni. Ihmettelin tytön taitoja, ei kukaan kokematon pystyisi moiseen suoritukseen. Nautin tytön liikkeestä todella ja minun oli vaikea pidättää orgasmiani tytön puristaessa emättimellään suurta moloani. Puristelin tytön rintoja yhdynnän lomassa ja tulin lähes varoittamatta. Tytön tiukka pillu oli tehnyt tehtävänsä ja kullini syöksi suuren lastin spermaa nuoren tytön viattomaan pilluun.

"Mul oli tosi kivaa, otetaanko joskus uusiksi?", hän kysyi. Vastasin myöntävästi ja sovimme tapaamisen jo seuraavalle päivälle.

Lähtiessäni tyttö kuiskasi korvaani: En mä oikeesti ollu neitsyt, sanoin vain niin, koska arvelin sen kiihottavan sua. Lähtiessä tyttö suuteli minua estotta suulle ja hipaisi haarojani merkitsevästi. Jäin odottamaan seuraavan päivän panosessiota...

Comments, please!

11

14930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petosta.

"Vai ollaan sitä noin munankipeitä. Nyt sinulla kävi tuuri, saat kunnon kullia vaikka koko yön",

ja sitten kuitenkin kyse oli vain muutaman minuutin pikapanosta.

• mutta jos...

...mutta jos olikin univelkaa kamalasti ja pari minuuttia tuntu koko yöltä?

en tosin jaksanu ees lukea kokonaan tota.

• tuota

"mustat stringit, jotka takaalta olivat hänen persvaossaan. "

Tässä kohden räjähdin nauramaan. Muuten ihan ok tarina, mutta liian lyhyt!

• Jake 43 olet selvästi kehittynyt tarinoinesi, tämä oli paljon parempi kuin naapurintyttö-jutut vaikka parannettavaakin oli vielä. Voisit kuvailla asioita enemmän, jostain syystä tarinasi jäävät aina kovin lyhyiksi.

• Jake 43

Välillä on mukavaa saada rakentavaakin palautetta, vieläpä kauniimman sukupuolen edustajalta. Naapurintyttö-sarja olikin tarkoitettu lähinnä teinipojille, mutta osaan kyllä kirjoittaa erittäin moninaisia kirjoitelmia, jos tarve vaatii.

• Anonyymi

Naapurin tyttö oli pääsyt neitsyydestä ja vähän ajan pästä poika kaveri lähti, jututin monesti tyttöä pihalla kun korjailin autoa tallissa. Eräänä iltana joku koputti oveen Satu ilmestyi sisään. Sanoin ei nuo oikeen remonnti vaatteet ole Päällä napapaita ja shortsit Satu nauroi mikä vikana, sanoin olet liian seksikäs Satu seisoi nännit kovina edessä sanoin vaihda tuo ilman putsari, katsoin kn pyllötti edessä pyysi apua katsoin takaa paina tuosta ja kumarruin Satu jäi auton ja minun väliin painoin kalulla pyllyä Satu ei pelästynyt nauroi vaan sanoi jatka tuosta ja pyyhin käsiä samalla painoin kok ajan sitten hyväilin pyllyä Satu ei välittänyt yhtään tiesin haluaa kyrpää availin shortseja ja laskin ne lattialla enää pikku housut Satu seisoi haarat leviällä työnnin sormet pikku housuun takaapäin Satu huokasi voi hyvä jumala Satu oli märkä kuiskasin ei tähän jumalaa tarvi vaan kyrpää kalu oli kivi kova kun asettelin pilluun Satu työntyi eteen päin kun työnnin isoa kalua sisään Satu otti tukea autosta kiljahti hitto sinä halkaiset työntelin edes taas sanoin olet tiukka Satu kuiskas tuntuukin siltä aika pian Satu värähteli ja vapisi tyrkytti pyllyä vaimakkaasti vastaan ja kiljahteli laskin sisään silloi oli jalat pettää pidin lantiosta kiinni kun vedin pois Satu kääntyi heti ja suuteli kuiskas korvaan tätä olin vailla jo monta päivää se renttu lähti kun sai aikansa saahan sulta ei tarvi poikia enää katsella.
      Kun tyttö ystävä lähti käymään kotonaan kaukana pohjoisessa Satu tuli heti antoi pillua heti kun kalu nousi nuolin useasti nuorta pillua sen pyhän aikana.
      Satu kertoi myöhemmin opin lyhyellä aikaa kaiken mitä haluan ja mitä pitää tehdä nauroi oli ihana kävellä kun tuntui että pillu ei sovi haaroihin.

Satu seurustelee mutta käy toisinaan korjaamassa pyöräänsä tai muulla syyllä aina lähtiessä halaa ja voi kuiskata saahan tulla.

• Anonyymi

Spede on taas lukenut isojen poikien lehtiä uutterasti buaahaa

• Anonyymi

Sää mää ja bää on nyt spede Buaahaa

• Anonyymi

Satua olis ihana hoidella kimpassa

• Anonyymi

Oliko hän edes 16? ;)

• Anonyymi

Se oli spede pedari niuvanniemestä buaahaa

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      180
      2150
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      175
      1791
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      170
      1662
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      109
      1470
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      24
      1453
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      105
      1155
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      161
      1076
    8. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      77
      1063
    9. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      232
      894
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      56
      890
    Aihe