Elokuussa Miamiin

smith

Tarkoitus olisi lähteä Miamiin elokuussa, mutta hurrikaanikausi arvelluttaa. Onko kukaan ollut elokuussa Miamissa? Miten hurrikaanikausi näkyy siellä yleensä? Millaiset kelit ovat elokuussa siellä päin? Myrskyääkö vai onko aurinkoista? Kantsiiko edes lähteä sinne silloin?

8

1439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennustajaeukko

      sen kun tietäisi mutta minäpä katson kristallipallosta ? kyllä tulee elokuussa hirveä taiffuuni ja pyyhkäiseen loputkin floridasta mereen ? totta puhuen syksy on altista näille pyörremyrskyille ja suoisteltavaa on mennä nyt keväällä niin ei takuulla ole sitä ongelmaa ja lämmintä riittää nytkin.

      • kristallinkirkas

        katsoin omaan kristallipullooni ja sen voin varmuudella sanoa että taifuunia ei floridassa tule ikinä! hurrikaaneja silloin tällöin syksyllä esiintyy. mitä säihin muuten tulee niin kuumaa on. rannalla varpaat palaa jos ei oo kenkiä jalassa ja sitä rataa, mutta sisällä sitävastoin jäätyy kun ilmastoinnit huutaa täysillä. koita hommata vuokra-auto ilman ilmastointia niin ei tule saunaa ikävä =)


    • Fla.

      Miamissa vuoden kuumin ja kostein kuukausi. Ulkona ei jaksa mitaan tehda.

      • kestävyys

        Minulle tuo kuumuus ja kosteus on suurta nautintoa. Iho saa hyvin väriä pilvesenäkin päivänä ja vesi on yli 30c lämmintä, eli uimaan voi mennä jos siltä tuntuu.


        Muista juoda tarpeeksi niin jaksaa.


      • abc
        kestävyys kirjoitti:

        Minulle tuo kuumuus ja kosteus on suurta nautintoa. Iho saa hyvin väriä pilvesenäkin päivänä ja vesi on yli 30c lämmintä, eli uimaan voi mennä jos siltä tuntuu.


        Muista juoda tarpeeksi niin jaksaa.

        Kuumaa on Kesalla Floridassa mutta kylla siihen tottuu. Hurrikaaneja on sillin talloin. Kokemisen arvoinen kun pelottaa etta selviaako hengissa vai ei!


      • Miamifani
        abc kirjoitti:

        Kuumaa on Kesalla Floridassa mutta kylla siihen tottuu. Hurrikaaneja on sillin talloin. Kokemisen arvoinen kun pelottaa etta selviaako hengissa vai ei!

        Hurrikaanikausi alkaa kesäkuusta ja loppuu lokakuussa normaalisti. Elokuu on ehkä toiseksi paras kuukausi olla paikalla kun hurrikaani saapuu, syyskuu on paras. Normaalisti tarkoittaa 2-3 päivän huonoa säätä ja kovaa tuulta, jonka jälkeen keli on entistä parempi. Huonoimmassa tapauksessa voi hajottaa paikkoja oikein kunnolla, mutta yleensä suurimmat kärsijät ovat muualla kuin business/turisti alueilla. Hinnat ovat kesä-lokakuussa paljon edullisemmat kuin mitä high seasonilla ja huoneita löytyy helposti. Tosin ei tämä off-seasonkaan tarkoita sitä ettei paikat ole auki tai että turisteja ei ole lainkaan, päinvastoin syke on yllättävänkin kova myös kesällä. Itse olen ollut muutaman kerran juuri tuolloin ja vain kerran kohdannut kunnon myrskyn, joten uskallan koska tahansa lähteä elokuussa, vaikka tänä vuonna menemmekin jo juhannukseksi lomien takia. Mitä tulee ilmastoon, niin onhan siellä kuuma ja kostea ilma, mutta niin on Thaimaassa tms. Mä nautin siitä ja jos haluaa viileetä, löytyy ilmastointi joka paikasta missä hiukankin on kattoa ja seinää.


      • vuodesta
        Miamifani kirjoitti:

        Hurrikaanikausi alkaa kesäkuusta ja loppuu lokakuussa normaalisti. Elokuu on ehkä toiseksi paras kuukausi olla paikalla kun hurrikaani saapuu, syyskuu on paras. Normaalisti tarkoittaa 2-3 päivän huonoa säätä ja kovaa tuulta, jonka jälkeen keli on entistä parempi. Huonoimmassa tapauksessa voi hajottaa paikkoja oikein kunnolla, mutta yleensä suurimmat kärsijät ovat muualla kuin business/turisti alueilla. Hinnat ovat kesä-lokakuussa paljon edullisemmat kuin mitä high seasonilla ja huoneita löytyy helposti. Tosin ei tämä off-seasonkaan tarkoita sitä ettei paikat ole auki tai että turisteja ei ole lainkaan, päinvastoin syke on yllättävänkin kova myös kesällä. Itse olen ollut muutaman kerran juuri tuolloin ja vain kerran kohdannut kunnon myrskyn, joten uskallan koska tahansa lähteä elokuussa, vaikka tänä vuonna menemmekin jo juhannukseksi lomien takia. Mitä tulee ilmastoon, niin onhan siellä kuuma ja kostea ilma, mutta niin on Thaimaassa tms. Mä nautin siitä ja jos haluaa viileetä, löytyy ilmastointi joka paikasta missä hiukankin on kattoa ja seinää.

        Ennustetaan yhta aktiivista hurrikaanikautta, kuin viime vuosi oli. Ennusteen mukaan myrskyt keskittyvat itarannikolle.


    • Pinja

      Elokuu on ihanteellinen kuukausi miamissa. Ei takuulla tule kylmä. Aurinko paistaa ja vesi on ihanan lammintä. Lämpöä päivisin yli 35'c.
      Mitä hurrikaaneihin tulee niin niistä ei voi koskaan tietää. Mahdollisuus siihen on tietenkin mutta osuuko se kohdalle niin se on erijuttu. Itse olin elokuussa miamissa kun hurrikaani Charly pyyhkäisi vierestä. Kyllähän se pikkasen pelotti mutta turistit viedään siellä suojaan. Me emme joutuneet suojautumaan mutta mahtavan tuulen se sai aikaan ja yöllä satoi.
      Aurinkoista ja kuumaa lomaa sinulle =).

      p.s. Mene aurinkorannalle jo heti klo 8 jälkeen. Puolenpäivän aikaan olo hiekalla on jo tukalan kuumaa ja sitten voikin loppupäiväksi lähteä shoppailemaan ja nauttimaan nähtävyyksistä ja takulla ruskettuu pitkin päivää vaikket rannalla makoilisikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      158
      1561
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1235
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      199
      1086
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      987
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      852
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      852
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      56
      798
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      786
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      49
      687
    Aihe