Taikatemppu savolaisittain:
Tehhäänkö taekatemppu?? ...Männään miun kämpille, naiaan ja aamul ku mie herrään, ni sie ootkin hävinnä!
johhoot
calle..
3
3418
Vastaukset
- kyrpä
No mihin s ois voenu hävitä, olihan sillä aenahi se pillu, ku kerran sinä sitä naetkin.
- mulkku
Viisitoista senttiä elinvoimaista kyrpää, siinä
kestämistä vaikka koko yöksi. Yritä kestää.
- kyrpä
Eilen minä nussin enimmäisen kerran, sitä minä nyt tässä muistelen.Jokohan minusta mies nyt tullee,tiedä sitä nyt minä en. Kullinpäässä kutina
hirveä on tässä ,joikaan minä kohta kuin lapinmies
vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20511867- 298218
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596273Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1725194- 524955
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai504508Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164408- 1193906
- 823395
- 531927