Omistan ford mondeo farmarin vuosimallia 95. Valothan eivät ole kaikkein parhaat tässä korimallissa, joten harkinnassa on lisäpitkien asentaminen. Mistä saa tietoa, mikä on alkuperäisten ajovalojen referenssiluku, jotta tietäisi mitoittaa uusien valojen teho lailliseksi. Ja mikä tuo laillinen raja on.
Mondeo lisävalot
Referenssi
1
384
Vastaukset
- Juha
Millään en muista Mondeon referenssilukua mutta itse laitoin -94 Mondeoon Hellan FF200 lisäpitkät ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Sopivan kokoiset mutta silti tehokkaat. Siitä olen varma, että ne siihen ainakin saa laittaa.
Niiden koppa on lisäksi helppo maalata korin väriseksi jos niin haluaa. Mulla sattui olemaan saman harmaa Mondeo kuin on lisävalojen koppakin joten sopivan paremmin kuin hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884