Täällä suekvan vankilalla sais kyllä tarkastajat tulla käymään. Tietääkseni pamput ei saa tunkea sormia vankien perseeseen mutta eräs puntteja nosteleva pamppu tuntuu niin tekevän! Henkilökunta on muutenkin aivan kauheeta. Ihmisarvoa ei anneta meille vangeille minkäänlaista. Sitten vielä tässä avopuolella missä eräs mielisairas ihminen saa toimia vartijana niin kruunaa kaiken. On se muuten ihme ettei oo vielä samaa muualla sattunut kun pelsolla. Ihan itse nämä vartijat saavat näitä tilanteita aikaan!
Sukevan vankila
7
3711
Vastaukset
- voimamiespamppu
kannattaa pistä suuta vähän suppuumpaan että ei ihan mene nyt pahaksi tämä puhe.välit pitää selvittää ihan keskenään.ei ole mitään tarkastajia ja jos on niin silloin kun tulevat eiole mitän ongkelmaa.kijrallisesti kaikki ylös jos on jotain moitittavaa ja kirje vaikka riseen.
onko sukevassa millä mallilla talon tilanne onko täyttä?aiheuttaako tämä kränää?ja onko pysyny tilanteet sellseissä hyvin rauhallisena?- pikalähetys..
vartijapamppu expressinä.
kolme kappaletta black talon. Silmien väliin. - ana23
pikalähetys.. kirjoitti:
vartijapamppu expressinä.
kolme kappaletta black talon. Silmien väliin.suomentaa ton viestisi
- yksi sormi!
......................./¯/)
....................,/¯../
.................../..../
............./¯/.../¯¯·¸
..........//.../..../......./¨¯\
........((.......... ¯~/...)
.........\....................../
..........\\...\.......... _.·
............\..............(
..............\.............\ - sutki...
menettää sormen joka g:stä.
Mitä oikein luulet? Että olet turvassa kivessä?
Hyvää loppuelämää.- Anonyymi
Juu vangkin g-pistettä saattanu hieroo koljutuksen yhteydessä. Ei siin mitään pahaa oo jos tuttu ja asiallinen vangki.
- Anonyymi
Olin nuorena Sukevalla vuonna 1970. Silloin oli jouluna vankien syömälakko. Hienot jouluruuat menivät sioille.
Kuulin siihen aikaan jonkun vankilakundin muistelulaulun, jossa oli sanoja mm.:
"Mä muistan ekan leikkiauton .... Mä muistan ekan linnareissun... Mä muistan mutsin kyyneleet .. "
En saa muistiini enempää, edes melodiaa, kuin pienen pätkän. Niitä samoja asioita muistelen nyt vanhana, yli seitsemänkymppisenä.
Jos joku musiikki ihminen osaisi tämän laulun, haluaisin kuulla sen vielä ennen ikuisuuteen siirtymistäni.
Lusinut
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1834225"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?922766Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am1442276Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p8222336 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark222110- 192031
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.302007Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1371841- 851839
Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m201826