Kanadassa matkailua

sinnaliinaa

Hei!
Olen lähdössä Kanadaan ensi syksynä vuodeksi vaihtoon. Vaihtoni loppuu virallisesti huhti- ja toukokuun vaihteessa, jonka jälkeen jään maahan vielä kuukaudeksi tai kahdeksi (rahojen riittävyys, viisumi vaikuttaa) matkailemaan. Torontoon olen menossa.
Erityisen kiinnostunut olen junamatkoista Kanadassa esim. Toronto-Vancouver, Montreal ym. kiinnostavat. Edmonton tai Calgarykin voisivat olla paikkoja, joissa voisin käydä. Olisiko jollain kertoa edes jotain Kanadan junamatkoista.
Olen käynyt. www.viarail.ca- sivuilla, mutta sieltä on ollut vaikeutta löytää esimerkiksi hintoja/minkä laatuisia eri matkustuluokat ovat.

Olisiko kannattavaa lentää esim. Vancouveriin ja junailla takaisin? Kaikki ideat otetaan vastaan.

Muutenkin Kanadassa/Toronton läheisyydessä olleet kertokaa kokemuksistanne ja elämisestä Kanadassa.

Missä erityisesti kannattaisi käydä vuoden aikana?

2

748

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Torontoon

Kaikki riippuu paljon sulla on aikaa ja rahasta.
      Toronto-Vancouver on 2,5 paivan juna matka ja maksaa melkein $3000. Onhan se sellainen once in a lifetime matka, mutta kallis. Parempi on lentaa lansirannikolle. Suosittelen Vancouveria ja Rocky mountains. Edmontonissa olen kaynnyt mutta se oli melkoinen tuppukyla. Calgary on parempi. Taalla Toronton lahella kannattaa ehdottomasti kayda Niagara Putouksilla. Junalla voi sitten kayda Montrealissa ja Ottawassa.
      Itarannikko Nova Scotia on suosittu turistikohta ja sinne menoa kannattaa myos ajatella.

Voit loytaa niita junamatka hintoja kylla viarail-sivuilta. Laita vaan mika tahansa lahto- ja paluupaiva siihen etusivulle niin hinnat tulee kylla esille
      http://www.viarail.ca/en_index.html

Eri matkustusluokkia voit verrata taalta:
      http://www.viarail.ca/classes/en_serv_abor.html

sielta vasemmasta laidasta loydat eri luokat.

Tervetuloa Torontoon, viihdyt varmasti.

• lannenhunttari

osaa nakematta,eli british-colombiaa.
      lannessa on kaikki hienot asiat-- vuoret -meri - ikimetsat,,jne.
      itse torontossa asuneena,sanoisin ,ei voi verrata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      51
      1001
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      17
      896
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      802
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      737
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      674
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      619
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      166
      553
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      540
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      57
      518
    Aihe