Kuinka moni on lähdössä ensi kesänä Ulleville kattoo Robbieta? Itse olen kaverin kanssa sinne suuntaamassa.. : )
Vastaukset 9
- sanctum
Ainakin mä ja kolme kaveria.
- Nipsu
Mä myös lähdössä. Monenkohan aikaan kannattaisi lähteä jonottomaan, että pääsisi eturiviin?
- sanctum
Nipsu kirjoitti:
Mä myös lähdössä. Monenkohan aikaan kannattaisi lähteä jonottomaan, että pääsisi eturiviin?
Viime vuonna oltiin U2 keikalla Ullevilla.Mentiin pari tuntia ennen keikkaa,oltiin puolessa välissä kenttää.Hyvin näki/kuuli.Eli aamuvarhain saat mennä jos eturiviin haluat.
- Kääk
sanctum kirjoitti:
Viime vuonna oltiin U2 keikalla Ullevilla.Mentiin pari tuntia ennen keikkaa,oltiin puolessa välissä kenttää.Hyvin näki/kuuli.Eli aamuvarhain saat mennä jos eturiviin haluat.
Veikkaisin kyllä, että joutuu yöpymään Ullevin edustalla, jos eturiviin pääsystä haaveilee..
- Grase83
Mina lahden Wembleylle kahtena iltana...(kuhan nyt saavat sen paikan valmiiks...murr)
- hei
harmi kun robbie ei tuu suomeen. on muuten ihan hemmetin kova show mies. Knebworth parkin konsertti dvd ostin tammikuussa ja se todistaa sen. se on paras esiintyjä.
- -u.t
minäkin oon menossa, tulee olemaan huippua.!! (i used to live around here i was the boy with flash clothes..)
- BIG Fan
Robbie todella on paras esiintyjä ikinä. paljonkos ne liput maksaa sinne konserttiin, ois tosi makee päästä sinne.
- Ullevi
BIG Fan kirjoitti:
Robbie todella on paras esiintyjä ikinä. paljonkos ne liput maksaa sinne konserttiin, ois tosi makee päästä sinne.
Robbie Ullevin molemmat keikat on loppuunmyytyjä.. Huuto.netissä on kuitenkin lippuja saatavilla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si84822On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus43682Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12658- 50609
- 65581
- 77524
Nyt on nyt
Turha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausl49451- 33444
- 42404
Saat mut hymyileen suuresti, ja odotan koska saan antaa sulle haleja ja pusuja ihan oikeasti
En tiedä mikä sussa on, mut sun koko olemus ja ilmeet, ja persoona ja ulkonäkö saa mut vaan hyvälle tuulelle. Oot vaan s14389Martina avautuu
Martina on päässyt kertomaan Feminassa konkurssistaan. On viettänyt monia unettomia öitä. On elänyt ikäänkuin painekatti120388Kadutko mies?
Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.29369Hyvästi Iisalmen Citymarket.
Nyt riitti huolimaton kassatoiminta!Nyt sattuu joka toisella käynnillä samaa,joko laskutettu samasta tuotteesta liian mo18362- 52358
Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?
Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.h119353- 56347
- 26346
- 59343
Mitä järkeä kiusata ihmisiä palstalla
Luuleeko ne kiusaajat oikeasti, että joku tosissaan ajattelisi niiden haukkujen olevan itselle? Hukkaan menee kiusaajill89338Kaivatun haluaminen
seksuaalisesti herättää syvältä selkärangasta esiin villieläimellisiä vaistoja sekä haluja peittäen sivistyneen ihmisenä27334