Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuinka moni?

Utelias

Kuinka moni on lähdössä ensi kesänä Ulleville kattoo Robbieta? Itse olen kaverin kanssa sinne suuntaamassa.. : )

9

1010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanctum

      Ainakin mä ja kolme kaveria.

      • Nipsu

        Mä myös lähdössä. Monenkohan aikaan kannattaisi lähteä jonottomaan, että pääsisi eturiviin?


      • sanctum
        Nipsu kirjoitti:

        Mä myös lähdössä. Monenkohan aikaan kannattaisi lähteä jonottomaan, että pääsisi eturiviin?

        Viime vuonna oltiin U2 keikalla Ullevilla.Mentiin pari tuntia ennen keikkaa,oltiin puolessa välissä kenttää.Hyvin näki/kuuli.Eli aamuvarhain saat mennä jos eturiviin haluat.


      • Kääk
        sanctum kirjoitti:

        Viime vuonna oltiin U2 keikalla Ullevilla.Mentiin pari tuntia ennen keikkaa,oltiin puolessa välissä kenttää.Hyvin näki/kuuli.Eli aamuvarhain saat mennä jos eturiviin haluat.

        Veikkaisin kyllä, että joutuu yöpymään Ullevin edustalla, jos eturiviin pääsystä haaveilee..


    • Grase83

      Mina lahden Wembleylle kahtena iltana...(kuhan nyt saavat sen paikan valmiiks...murr)

      • hei

        harmi kun robbie ei tuu suomeen. on muuten ihan hemmetin kova show mies. Knebworth parkin konsertti dvd ostin tammikuussa ja se todistaa sen. se on paras esiintyjä.


    • -u.t

      minäkin oon menossa, tulee olemaan huippua.!! (i used to live around here i was the boy with flash clothes..)

      • BIG Fan

        Robbie todella on paras esiintyjä ikinä. paljonkos ne liput maksaa sinne konserttiin, ois tosi makee päästä sinne.


      • Ullevi
        BIG Fan kirjoitti:

        Robbie todella on paras esiintyjä ikinä. paljonkos ne liput maksaa sinne konserttiin, ois tosi makee päästä sinne.

        Robbie Ullevin molemmat keikat on loppuunmyytyjä.. Huuto.netissä on kuitenkin lippuja saatavilla..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe