Peikot?

Mää

Käsittääkseni peikkoja on sekä hyviä että ei hyviä. Onkos näitä olemassa en nyt tarkoita mitään pikkukakkosen rölliä.

Olen kuullut että maahisia ja tonttuja sekä noitia että haltijoita sekä keijuja enkeleitä ja muuta on oikeasti olemassa ja olen itse nähnyt esim tonttuja.

Olen lukenut yhdestä kirjasta että yleensä ihmiset jotka asuvat maalla ovat alttiimpia näkemään tonttuja sun muuta. Varsinkin yksinäiset metsikköisillä alueilla asustavat ihmiset näkevät näitä juttuja helpoiten.

Saatte myös kertoa kokemuksistanne jos teillä on ja jos huvittaa.

Kuulin kerran radiosta että jotkut olisivat ottaneet valokuvia niityllä keijuista mutta tapaus ainakin halutaan mieltää huijaukseksi.

6

709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeestikin

      niitä näkee,vaan en minä muualla,kun esim. liikenteessä niitä tonttuja.

      • mmmmm

        Joo. Kyllä nuo henget ja UFOT vielä menee, mutta ei PEIKOT. Jumala.


    • peikontuntija

      Kyllä, peikkoja on sekä hyviä että ei-hyviä, kuten arvelit. Esimerkiksi Lord Of The Ringsissä ja Harry Potterissa esiintyvät suurikokoiset peikkolajikkeet kuuluvat niihin vähemmän hyviin. Rölli-peikko on taas ihan kiva ja kuuluu niihin hyviin peikkoihin.

    • mömmömummo

      "Olen kuullut että maahisia ja tonttuja sekä noitia että haltijoita sekä keijuja enkeleitä ja muuta on oikeasti olemassa ja olen itse nähnyt esim tonttuja. "

      Minäkin olen nähnyt tonttuja joulupukin!
      Pääsiäispupustakin taisin nähdä vilauksen viime pääsiäisenä.

      • Mut

        Tommoset asiat on asteikolla eri, kun sä hassu skeptinen ihmien luuletkaa.



        Mömmöt on vanha oneton tapa kusettaa tai valehdella ettei tarvitsisi selitellä mitään ns yliluonnollista olemassaolevaksi.


    • Cyberanimal

      on olemassa turmeltuneita luonnonhenkiä, jotka ovat tummia ja tuo epämieluisan olotilan metsässä liikkuessa. Niitä yleensä tapaa asutusseutujen metsissä ja uskoisin sen liittyvät häirittyyn luonnonrauhaan, ihmisten tekoihin metsäsä, saasteisiin, yms. Ne eivät halua ihmisiä metsiin ja toivovat näille pahaa. Ymmärrän ihan hyvin sen, sillä mitä muuta olemme tehnyt kuin roskanneet metsät ja kaataneet niitä, olleet piittaamattomia ja ilkeitä niitä kohtaan.

      Hyviäkin luonnonhenkiä löytyy, vaan ne ovat yleensä arempia ja harvemmassa asutusseutujen metsissä. Yleensä niitä löytyy kauemmista metsistä, jotka on annettu säilyä koskemattomana ja joissa ihmiset vain vaeltavat kunnioittaen luontoa.

      Siten on tietty äreitä ja kärttysiä luonnonhenkiä, jotka yleensä löytyvät vuorien, kallioien ja vanhojen kotitalojen luota. En nyt sanoisi niiden olevan pahoja mutta niiden luottamus on vaikea saada.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe