Käsittääkseni peikkoja on sekä hyviä että ei hyviä. Onkos näitä olemassa en nyt tarkoita mitään pikkukakkosen rölliä.
Olen kuullut että maahisia ja tonttuja sekä noitia että haltijoita sekä keijuja enkeleitä ja muuta on oikeasti olemassa ja olen itse nähnyt esim tonttuja.
Olen lukenut yhdestä kirjasta että yleensä ihmiset jotka asuvat maalla ovat alttiimpia näkemään tonttuja sun muuta. Varsinkin yksinäiset metsikköisillä alueilla asustavat ihmiset näkevät näitä juttuja helpoiten.
Saatte myös kertoa kokemuksistanne jos teillä on ja jos huvittaa.
Kuulin kerran radiosta että jotkut olisivat ottaneet valokuvia niityllä keijuista mutta tapaus ainakin halutaan mieltää huijaukseksi.
Peikot?
6
732
Vastaukset
- oikeestikin
niitä näkee,vaan en minä muualla,kun esim. liikenteessä niitä tonttuja.
- mmmmm
Joo. Kyllä nuo henget ja UFOT vielä menee, mutta ei PEIKOT. Jumala.
- peikontuntija
Kyllä, peikkoja on sekä hyviä että ei-hyviä, kuten arvelit. Esimerkiksi Lord Of The Ringsissä ja Harry Potterissa esiintyvät suurikokoiset peikkolajikkeet kuuluvat niihin vähemmän hyviin. Rölli-peikko on taas ihan kiva ja kuuluu niihin hyviin peikkoihin.
- mömmömummo
"Olen kuullut että maahisia ja tonttuja sekä noitia että haltijoita sekä keijuja enkeleitä ja muuta on oikeasti olemassa ja olen itse nähnyt esim tonttuja. "
Minäkin olen nähnyt tonttuja joulupukin!
Pääsiäispupustakin taisin nähdä vilauksen viime pääsiäisenä.- Mut
Tommoset asiat on asteikolla eri, kun sä hassu skeptinen ihmien luuletkaa.
Mömmöt on vanha oneton tapa kusettaa tai valehdella ettei tarvitsisi selitellä mitään ns yliluonnollista olemassaolevaksi.
- Cyberanimal
on olemassa turmeltuneita luonnonhenkiä, jotka ovat tummia ja tuo epämieluisan olotilan metsässä liikkuessa. Niitä yleensä tapaa asutusseutujen metsissä ja uskoisin sen liittyvät häirittyyn luonnonrauhaan, ihmisten tekoihin metsäsä, saasteisiin, yms. Ne eivät halua ihmisiä metsiin ja toivovat näille pahaa. Ymmärrän ihan hyvin sen, sillä mitä muuta olemme tehnyt kuin roskanneet metsät ja kaataneet niitä, olleet piittaamattomia ja ilkeitä niitä kohtaan.
Hyviäkin luonnonhenkiä löytyy, vaan ne ovat yleensä arempia ja harvemmassa asutusseutujen metsissä. Yleensä niitä löytyy kauemmista metsistä, jotka on annettu säilyä koskemattomana ja joissa ihmiset vain vaeltavat kunnioittaen luontoa.
Siten on tietty äreitä ja kärttysiä luonnonhenkiä, jotka yleensä löytyvät vuorien, kallioien ja vanhojen kotitalojen luota. En nyt sanoisi niiden olevan pahoja mutta niiden luottamus on vaikea saada.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1041844- 2221622
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591050Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311020Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K61937En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k54859Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉63808Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37807Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49795The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5792