hionta

jake

Paljonko suksien pohjien hionta maksaa?

6

5524

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tpr

Hiontapaikasta ja kuviosta riippuen 10-20 euroa/pari.

• marraskuussa

maksoi Kuusamon Prismassa 17 € ja hyvin on luistanut.

• Tulisi hioa

M´Kuinka usein kauden aikana tulisi tuo hionta suorittaa, entä voiko sitä tehdä kotikonstein?

• asd

tarpeen vaatiessa hiontaan eli kun pohja on tukossa eikä messinki, rosteri eikä karhunkieli avaa pohjaa. tosin jos suksi paketti on maksanut 100€ niin tuskin sitä kannattaa pahemmin hioa, ostaa suoraan paremmat välineet.

onnistuu kotona tehtynäkin, kunhan ostat ensin omaisuuden maksavan hiontalaitteen ja opettelet käyttämään sitä.
        eli vie vain ammattilaiselle.

• hiomapaperi
        asd kirjoitti:

tarpeen vaatiessa hiontaan eli kun pohja on tukossa eikä messinki, rosteri eikä karhunkieli avaa pohjaa. tosin jos suksi paketti on maksanut 100€ niin tuskin sitä kannattaa pahemmin hioa, ostaa suoraan paremmat välineet.

onnistuu kotona tehtynäkin, kunhan ostat ensin omaisuuden maksavan hiontalaitteen ja opettelet käyttämään sitä.
        eli vie vain ammattilaiselle.

Hiomakone maksaa noin uuden keskikokoisen henkilöauton verran (väintään 30 000 euroa). Suosittelen lähintä suksihuoltoliikettä, jossa hiomakone.
        Itse en ole hiotuttanut suksiani kertaakaan vaan olen tyytynyt hiomapaperiin (nro 120) silloin kun pohjaan on ilmestynyt enemmälti naarmuja. Parhaalla parillani (Peltoset) olen hiihtänyt noin 4000 km, muutaman kerran hionut naarmut pois. Voitelun jälkeen työnnän pohjaan kelin mukaisen kuvion kuviokoneella (maksaa n. 500 euroa). Alamäkiosuuksilla, mm. Pirkan Hiihdossa, jouduin hakemaan vapaan ladun koska oli laskuissa liukkain suksi. Tahdon sanoa, että hiomapaperillakin hiotun suksen saa luistamaan kun on muuten hyvä ja hiihdettävä pari.

• jts
        hiomapaperi kirjoitti:

Hiomakone maksaa noin uuden keskikokoisen henkilöauton verran (väintään 30 000 euroa). Suosittelen lähintä suksihuoltoliikettä, jossa hiomakone.
        Itse en ole hiotuttanut suksiani kertaakaan vaan olen tyytynyt hiomapaperiin (nro 120) silloin kun pohjaan on ilmestynyt enemmälti naarmuja. Parhaalla parillani (Peltoset) olen hiihtänyt noin 4000 km, muutaman kerran hionut naarmut pois. Voitelun jälkeen työnnän pohjaan kelin mukaisen kuvion kuviokoneella (maksaa n. 500 euroa). Alamäkiosuuksilla, mm. Pirkan Hiihdossa, jouduin hakemaan vapaan ladun koska oli laskuissa liukkain suksi. Tahdon sanoa, että hiomapaperillakin hiotun suksen saa luistamaan kun on muuten hyvä ja hiihdettävä pari.

pitää paikkansa!jos jaksaa ja viittii hommaan ryhtyä..se on vaa nykypäivänä tullu noi koneet..kyllä käsinhiontaa on tehty ijät ajat!jos tietää mitä tekee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3195
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1177
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1152
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1075
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1022
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    7. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      45
      867
    8. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      857
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      831
    Aihe