HUIJAUSTA KOKO TF

vittuuntunut

joo hommahan menee näin kun ottaa puhepaketin niin eka lasku tulee ja aattelet mielessäs ompas halpa vain 17 egee perkele etten oo aikasemmin tajunnu vaihtaa... no sit rupeekin tuleen tommosia 50-70e laskuja kun puheaika on ylittyny yms.vatun maksuja siis täysin suolausta puheminuutit ei pidä paikkaansa sit saattaa tulla lasku jossa on puheaikaa käytetty 4,4h eli 264min ja kuitenkin puhepakettiin kuuluu 500min lasku 17,90 32,00e eli 49,90 mitä VITTUA käyttömaksut 32e siis ihan vittu kusetusta ...

10

976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TP.

      Ootkos varma, ettei oo palvelunumeroita?

      Koska ne ei kuulu puhepakettiin millään operaattorilla. Puhepaketti sisältää kaikki normaalihintaiset kotimaanpuhelut. Laskussa näkyy erittely, onko ollut niitä palvelunumeroita.

      Mutta jos näyttää siltä, että ne on normaalihintaisia kotimaanpuheluita, niin kysy asiakaspalvelusta. Sieltä ne kyllä sen korjaa, jos siinä nyt on jokin vika ollut.

      • parempi ratkaisu

        Älä missään nimessä soita asiakaspalveluun, sehän maksaa!
        Sitähän se tf haluaa, tekevät virheitä, asiakas soittaa tf saa rahaa omista virheistään.
        Ota kotimainen dna ja säästät!
        Muista kuitenkin, että kaikki 010,020- alkuiset numerot maksaa maltaita, oli mikä operaattori tahansa.


      • TP.
        parempi ratkaisu kirjoitti:

        Älä missään nimessä soita asiakaspalveluun, sehän maksaa!
        Sitähän se tf haluaa, tekevät virheitä, asiakas soittaa tf saa rahaa omista virheistään.
        Ota kotimainen dna ja säästät!
        Muista kuitenkin, että kaikki 010,020- alkuiset numerot maksaa maltaita, oli mikä operaattori tahansa.

        Kyllä se jaksaa vieläkin.

        Noh, joka tapauksessa, kannattaa tarkistaa onko niitä palvelunumeroita.


    • huijausta

      Itse otin myös tf:n puhepaketin aikaa sitten ja kyllä on laskut pienentynyt. Ennen 40-60€/kk ja nyt n. 20€/kk. Oletko varma ettet soittele palvelunumeroihin tms....

      • .......

        Uskö vaan olet itse soitellut


    • assss

      yritysnumeroihin, joihin soittaminen maksaa ns. paikallispuhelinmaksun verran LANKAPUHELIMESTA. Kännykästä sellaiset maksavat lähes 30 senttiä / minuutti. Siis puhelut 010, 020, 030-alkuisiin puhelinnumeroihin. Varon itse tarkasti soittelemasta kännykällä noihin (työpaikallanikin on sellainen numero). Laskutus on pysynyt 17,90 eur/kk:ssa (en ylitä 500 minuuttia/kk, loma-ajaksi harkitsen 1000 minuutin pakettia jos loma on likimain kalenteri kk:n sisällä). --- Muut tuossa jo mainitsivat varsinaiset palvelunumerot, ne ovat vielä paljon kalliimpia. Minulla on myös lankapuhelin kotona, mutta sitä en juurikaan käytä. Työpaikaltakin voi soitella päiväsaikaan aika vapaasti kotimaan puheluita.

      • PAIKKANSA

        Tarkistappa soittosi.


    • +++++

      onko

    • sssss

      töööt

      • sedu.

        ei mitään tule


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      469
      11005
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      316
      7629
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      28
      4615
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      340
      2407
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1817
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1663
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1410
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1313
    9. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      1194
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      54
      1028
    Aihe