hullu veli

karkki

oon 14 vuotias tyttö ja veljeni 16 vuotta. kun yks kerta olin kaverillani illalla ja vanhempani viikon lomalla maistoimme kaljaa ja kotona veli haisto sen sitten se sano et jos en suostus sen kaa seksii se kertos vanhemmilleni. no mitä muutakaan saatoin. sitä kestikin pari tuntia. se oli kuvottavaa. nyt se on koko ajan haistelemassa oonko juonu. sit se aina sanoo et kuinka ihanaa se oli! hyi se mun veli kuvottaa mua! entä teitä?!

10

2879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mäpäs

      Sä kuvotat! hyi helvattu...kyl mä ennemmin kiinni jäisin dokaamisesta ku harrastaisin seksii sisarusteni kanssa.

    • kerropa

      Tarvitset kipeästi ja heti apua. Toi on kauhea teko, mitä veljesi teki, pyydä aikuiselta, koulun terveydenhoitajalta heti jutteluapua. Tollaista ei saa sisarukset tehdä toisilleen! Älä usko veljeäsi, vaan puhu rehellisesti ja heti terveydenhoitajalle koulussa! Tarvitset apua! Äläkä suostu enää tollaiseen, vaikka jäisit mistä kiinni!

    • Insesti

      Jos kirjoituksesi on totta niin tokihan jo 14 vuotiaana nykyyhteiskunnassa tiedät sen että oman perheenjäsenten kanssa seksi on samaa kuin insesti. Eli se on täysin väärin fyysisesti, moraalisesti, eettisesti ja laillisesti. Sitä ei pidä tehdä, ei pakon alla eikä vapaaehtoisesti.
      Oletko siis tosissasi?

    • Sisko myös

      On sulla ihana veli, voi kun munkin veljeni antas mulle kullii...

    • loläksdeeomgxiit.

      Provo provo provo provo.

    • likka

      Sun veljeshän on ihan hullu!! Miten sä pystyit suostuu tohon?? Sun veljes on varmasti hirveessä puutteessa kun sulta tuli ruinaa..

    • Fen.

      Hyi . Mun mielestä sun ei olisi tarvinnut suostua sellaseen. Ittellänikin on isoveli joka täytti juuri 17 mutta ei asu kotona kun se on sellanen ongelma nuori ja päälle käyvä eli on lastenkodissa. Siis nyrkein ei mitään seksiin liittyvää. Se on aina ollut mulle hyvin tärkee ja meillä onkin ihan hyvät välit. Se kyyditsee sen tyttöystävän kanssa kun veli on täällä lomalla ala-asteitten discoihin kun se muistaa aina miten tärkeitä sille oli kaikki menot kun se oli 13. Itseasiassa musta tulee täti kun ne meni kihloihin ja saa nyt vauvan. Niin minulla on kokemusta veljistä. Kun niitä siis on kaks.
      Niin sun EI olisi tarvinnut suostua sellaseen. Eiköhän ne sun vanhemmat olis ymmärtänyt että pieni kokeilu nyt nuorempana . Kai nekin on sun ikäsinä tehnyt jotain vastaavaa. Itse en olisi edes suostunut ajattelemaan mun veljenkanssa mitään niin ällöttävää.. Olisit sanonut vanhemmilles mitä se veljes sano sulle että siksi sää katoit kertomisen parempana vaihtoehtona. Aika iljettävä veli sulla. Ei pahal.

    • tepi-7

      ei tässä muuta voi sanoa. oliko ees ehkäsyä.

    • hah hah

      koko ajan tollasta veli ja sisko seksii alkaa jo ottaa päähän. kukaan täysjärkinen ei suostuis tollaseen!

      • ?????

        Voikohan tuo kirjoituksen avaajan tarina olla totta. Vähän haisee. Olikohan veli itse edes selvä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe