blokkaus

riikka

haluaisin ruveta tekemään tällasta duunia sivutöikseni ja ajattelin nyt kysyä tätä kautta että tietääkö kukaan mihin kannattaisi esim. soitella jne. että sais tämäntyyppistä hommaa. minulla on alkoholipassi, mutta ei kokemusta, onko mahdollista päästä tiskin taakse? olen kirjoilla erilaisissa henkilövuokrausfirmoissa mutta niistä ei tunnu kuuluvan mitään.

help. kiitos.

19

10438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikkakunta

      missäpäin asut. PK-seudullako vai missä?

    • hrgaedr

      Minkä henkilöstövuokrauksen listoilla olet? Kannattaa sielläkin välillä käydä ihan paikan päällä kyselemässä. Blokkarit on yleensä näiden vuokrausyritysten kautta. Tiskin taakse tuskin heti pääset jos ei ole koulutusta ja kokemusta yhtään.

      • riikka

        helsingissä juu asun. oon tuolla staffpointin listoissa ainakin. miksi ne ei ota minua piru.


      • eivät ota
        riikka kirjoitti:

        helsingissä juu asun. oon tuolla staffpointin listoissa ainakin. miksi ne ei ota minua piru.

        tai soita sulle, vaan sun pitää soittaa joka päivä niiden maksulliseen numeroon (020...) ja näin ne pääsee rahastaan sua!! sit sulle maksetaan alle tes:sin yms..


      • ghkdtgj
        riikka kirjoitti:

        helsingissä juu asun. oon tuolla staffpointin listoissa ainakin. miksi ne ei ota minua piru.

        Älä nyt oikeasti missään Staffpointilla ole. Siellä harvat ja valitut saa töitä paljon ja lopuille ei jää mitään. Muutenkaan ei ainakaan täällä toimistaffpointilla mitkään asiat kunnolla. Vaihda siis paikkaa ja voi töitäkin alkaa löytymään.


      • posteljooni petzkin
        riikka kirjoitti:

        helsingissä juu asun. oon tuolla staffpointin listoissa ainakin. miksi ne ei ota minua piru.

        työvaraukset tehdään netissä staffbookin kautta johon saat tnnukset soittamalla ja kysymällä tai sitten soittamalla ihan itse sinne. ei niillä ole aikaa soitella tuhensille ihmisille joita lkistoilla on kysyäkseen kuka tänään ehtis... Ja se numero ei ole maksullinen. vuorojenjako on aina joka komas maanantai jollon viedään kermat päältä. muullonkin tipahtelee erilaisia keikkoja!! oma-alotteisuutta!!


      • maksaa ihan
        eivät ota kirjoitti:

        tai soita sulle, vaan sun pitää soittaa joka päivä niiden maksulliseen numeroon (020...) ja näin ne pääsee rahastaan sua!! sit sulle maksetaan alle tes:sin yms..

        ok palkkaa. ja ihan tessin mukkaan.

        Kannattaa olla itse aktiivinen ja kysellä


      • vielä tännekin
        riikka kirjoitti:

        helsingissä juu asun. oon tuolla staffpointin listoissa ainakin. miksi ne ei ota minua piru.

        Capital Restaurant Serviceen. Kaisaniemenkadulla toimisto.Varaa aika ja käy haastattelussa!


      • hgkfytku
        posteljooni petzkin kirjoitti:

        työvaraukset tehdään netissä staffbookin kautta johon saat tnnukset soittamalla ja kysymällä tai sitten soittamalla ihan itse sinne. ei niillä ole aikaa soitella tuhensille ihmisille joita lkistoilla on kysyäkseen kuka tänään ehtis... Ja se numero ei ole maksullinen. vuorojenjako on aina joka komas maanantai jollon viedään kermat päältä. muullonkin tipahtelee erilaisia keikkoja!! oma-alotteisuutta!!

        ''työvaraukset tehdään netissä staffbookin kautta johon saat tnnukset soittamalla ja kysymällä tai sitten soittamalla ihan itse sinne. ei niillä ole aikaa soitella tuhensille ihmisille joita lkistoilla on kysyäkseen kuka tänään ehtis... Ja se numero ei ole maksullinen. vuorojenjako on aina joka komas maanantai jollon viedään kermat päältä. muullonkin tipahtelee erilaisia keikkoja!! oma-alotteisuutta!!''

        Juu, tottakai niitä vuoroja sitäkin kautta 'haetaan' itselle, mutta kun kaikilla ei näy kaikki vuorot. Minulla on tarjoilijan koulutus työkokemusta enkä staffpointin nettisivuilta näe mitään muita kuin tiskaajan ja keittiöapulaisen ja plokkarin töitä. Sitä kautta en muihin hommiin jostain syystä kelpaa. Muutenkin on sekä minulla että tutuillani huonoja kokemuksia kyseisestä paikasta. Toisesta henkilöstövuokrausyrityksestä onkin sitten saanut huomattavasti parempia hommia ja mikä parasta vuoroja on tullut paljon enemmän kuin ne 5 keikkaa/vuosi staffpointin kautta. Että näin täällä!


      • puhelut
        posteljooni petzkin kirjoitti:

        työvaraukset tehdään netissä staffbookin kautta johon saat tnnukset soittamalla ja kysymällä tai sitten soittamalla ihan itse sinne. ei niillä ole aikaa soitella tuhensille ihmisille joita lkistoilla on kysyäkseen kuka tänään ehtis... Ja se numero ei ole maksullinen. vuorojenjako on aina joka komas maanantai jollon viedään kermat päältä. muullonkin tipahtelee erilaisia keikkoja!! oma-alotteisuutta!!

        maksavat: 8,21snt/min 22,9snt/min ettäs aika kallista kun kyselee itselleen töitä!!
        pelkkää rahastusta se on!!


      • tuohon edelliseen
        puhelut kirjoitti:

        maksavat: 8,21snt/min 22,9snt/min ettäs aika kallista kun kyselee itselleen töitä!!
        pelkkää rahastusta se on!!

        8,21/puhelu 22,9snt/min..


      • tarjoilijatytsky
        hgkfytku kirjoitti:

        ''työvaraukset tehdään netissä staffbookin kautta johon saat tnnukset soittamalla ja kysymällä tai sitten soittamalla ihan itse sinne. ei niillä ole aikaa soitella tuhensille ihmisille joita lkistoilla on kysyäkseen kuka tänään ehtis... Ja se numero ei ole maksullinen. vuorojenjako on aina joka komas maanantai jollon viedään kermat päältä. muullonkin tipahtelee erilaisia keikkoja!! oma-alotteisuutta!!''

        Juu, tottakai niitä vuoroja sitäkin kautta 'haetaan' itselle, mutta kun kaikilla ei näy kaikki vuorot. Minulla on tarjoilijan koulutus työkokemusta enkä staffpointin nettisivuilta näe mitään muita kuin tiskaajan ja keittiöapulaisen ja plokkarin töitä. Sitä kautta en muihin hommiin jostain syystä kelpaa. Muutenkin on sekä minulla että tutuillani huonoja kokemuksia kyseisestä paikasta. Toisesta henkilöstövuokrausyrityksestä onkin sitten saanut huomattavasti parempia hommia ja mikä parasta vuoroja on tullut paljon enemmän kuin ne 5 keikkaa/vuosi staffpointin kautta. Että näin täällä!

        Itse teen Staffin kautta tarjoilijan töitä 1-6keikkaa viikossa.. Ihan kivasti palkkaa tulee ja asiat hoitunut ok. Kait se vähän riippuu ihmisestä mitä töitä saa ym ja tärkeintä on päästä ns. sisällä johonki asiakasyritykseen josta sitten töitä saa. Itselläni on just vakipaikkoja nimittäin. Että tälläista mulla =)


      • staff...
        tarjoilijatytsky kirjoitti:

        Itse teen Staffin kautta tarjoilijan töitä 1-6keikkaa viikossa.. Ihan kivasti palkkaa tulee ja asiat hoitunut ok. Kait se vähän riippuu ihmisestä mitä töitä saa ym ja tärkeintä on päästä ns. sisällä johonki asiakasyritykseen josta sitten töitä saa. Itselläni on just vakipaikkoja nimittäin. Että tälläista mulla =)

        Staffpointilla annetaan keikat aina niille tietyille tyypeille. Joko sieltä saa älyttömästi töitä tai sitten ei saa mitään. Itse en saa staffpointin kautta oikeastaan yhtään töitä, mutta sitten taas toisen henkilöstövuokrausyrityksen kautta saan ihan viikoittain useamman vuoron töitä. Että miten sitten teen erilailla toisen paikan listoilla kun sieltä en saa mitään ja toisesta tulee koko ajan lisää jos se kerta riippuu ihmisestä niin paljon? Muutenkin on vähän huonoja kokemuksia staffpointin suhteen, palvelu aika töykeää välillä ja palkoista vedetään ruokarahoja vaikkei söisi jne...


      • tarjoilijatytsky
        staff... kirjoitti:

        Staffpointilla annetaan keikat aina niille tietyille tyypeille. Joko sieltä saa älyttömästi töitä tai sitten ei saa mitään. Itse en saa staffpointin kautta oikeastaan yhtään töitä, mutta sitten taas toisen henkilöstövuokrausyrityksen kautta saan ihan viikoittain useamman vuoron töitä. Että miten sitten teen erilailla toisen paikan listoilla kun sieltä en saa mitään ja toisesta tulee koko ajan lisää jos se kerta riippuu ihmisestä niin paljon? Muutenkin on vähän huonoja kokemuksia staffpointin suhteen, palvelu aika töykeää välillä ja palkoista vedetään ruokarahoja vaikkei söisi jne...

        Olen minäkin toisessakin rekryfirmas, mutta sinne olen suoraan ilmoittanut että teen niin paljon töitä etten voi yksinkertasesti repee moneen paikkaan =) en tiedä mistä johtunee ettei toiset saa töitä.. niin se vain on.. ruokarahaa joo otetaan mutta niistä pitää todella huolehtia itse, välillä ehkä aivan liikaa. Mutta sekin riippuu asiakasyrityksestä.


    • vaan plokkaus

      Blokka tarkoittaa estämistä
      Plokka meinaa poimimista. tulee ruotsin kielisestä sanasta plocka.

    • opteamia.

      Myös useat ravintolat ilmoittelevat vapailla työmarkkinoilla.. Hakemuksia rohkeasti tyrkylle
      :-)

      • tyty**

        Ainakin varamiespalvelun kautta sain itse nopeasti töitä. Ensimmäisenä päivänä kävin viemässä paperit/haastattelussa( joka oli LYHYT) ja seuraavana aamuna oli jo duunipaikka.
        Sopii mulle.


    • ite oon ollut staffin kautta useampaan otteeseen. lähinnä keittiöalan nyt ilmoitin ettävoin tehä myös siivouspuolen. mutta nyt näyttää et keittiöhommia on ja ite oon kyl viihtynyt. ja on myös yrityksiä joissa ollu keikan ja olleet tyytyväisiä niin haluavat uudestaan.

      toki on paikkoja jotka ei ni hyviä mut se on just hyvä voit snaoa ettet tykänny olla ja uudestaa ei tarvi mennä ellet oo jo sattunu lupaan.

      ja palkkojen kans ei mitää ongelmia ja nytku sain jo tiskaajan keikan.

    • asdasd7

      mitä tarkottaa blokkaus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe