haluaisin ruveta tekemään tällasta duunia sivutöikseni ja ajattelin nyt kysyä tätä kautta että tietääkö kukaan mihin kannattaisi esim. soitella jne. että sais tämäntyyppistä hommaa. minulla on alkoholipassi, mutta ei kokemusta, onko mahdollista päästä tiskin taakse? olen kirjoilla erilaisissa henkilövuokrausfirmoissa mutta niistä ei tunnu kuuluvan mitään.
help. kiitos.
blokkaus
19
10466
Vastaukset
- hrgaedr
Minkä henkilöstövuokrauksen listoilla olet? Kannattaa sielläkin välillä käydä ihan paikan päällä kyselemässä. Blokkarit on yleensä näiden vuokrausyritysten kautta. Tiskin taakse tuskin heti pääset jos ei ole koulutusta ja kokemusta yhtään.
- riikka
helsingissä juu asun. oon tuolla staffpointin listoissa ainakin. miksi ne ei ota minua piru.
- eivät ota
riikka kirjoitti:
helsingissä juu asun. oon tuolla staffpointin listoissa ainakin. miksi ne ei ota minua piru.
tai soita sulle, vaan sun pitää soittaa joka päivä niiden maksulliseen numeroon (020...) ja näin ne pääsee rahastaan sua!! sit sulle maksetaan alle tes:sin yms..
- ghkdtgj
riikka kirjoitti:
Älä nyt oikeasti missään Staffpointilla ole. Siellä harvat ja valitut saa töitä paljon ja lopuille ei jää mitään. Muutenkaan ei ainakaan täällä toimistaffpointilla mitkään asiat kunnolla. Vaihda siis paikkaa ja voi töitäkin alkaa löytymään.
- posteljooni petzkin
riikka kirjoitti:
työvaraukset tehdään netissä staffbookin kautta johon saat tnnukset soittamalla ja kysymällä tai sitten soittamalla ihan itse sinne. ei niillä ole aikaa soitella tuhensille ihmisille joita lkistoilla on kysyäkseen kuka tänään ehtis... Ja se numero ei ole maksullinen. vuorojenjako on aina joka komas maanantai jollon viedään kermat päältä. muullonkin tipahtelee erilaisia keikkoja!! oma-alotteisuutta!!
- maksaa ihan
eivät ota kirjoitti:
tai soita sulle, vaan sun pitää soittaa joka päivä niiden maksulliseen numeroon (020...) ja näin ne pääsee rahastaan sua!! sit sulle maksetaan alle tes:sin yms..
ok palkkaa. ja ihan tessin mukkaan.
Kannattaa olla itse aktiivinen ja kysellä - vielä tännekin
riikka kirjoitti:
Capital Restaurant Serviceen. Kaisaniemenkadulla toimisto.Varaa aika ja käy haastattelussa!
- hgkfytku
posteljooni petzkin kirjoitti:
työvaraukset tehdään netissä staffbookin kautta johon saat tnnukset soittamalla ja kysymällä tai sitten soittamalla ihan itse sinne. ei niillä ole aikaa soitella tuhensille ihmisille joita lkistoilla on kysyäkseen kuka tänään ehtis... Ja se numero ei ole maksullinen. vuorojenjako on aina joka komas maanantai jollon viedään kermat päältä. muullonkin tipahtelee erilaisia keikkoja!! oma-alotteisuutta!!
''työvaraukset tehdään netissä staffbookin kautta johon saat tnnukset soittamalla ja kysymällä tai sitten soittamalla ihan itse sinne. ei niillä ole aikaa soitella tuhensille ihmisille joita lkistoilla on kysyäkseen kuka tänään ehtis... Ja se numero ei ole maksullinen. vuorojenjako on aina joka komas maanantai jollon viedään kermat päältä. muullonkin tipahtelee erilaisia keikkoja!! oma-alotteisuutta!!''
Juu, tottakai niitä vuoroja sitäkin kautta 'haetaan' itselle, mutta kun kaikilla ei näy kaikki vuorot. Minulla on tarjoilijan koulutus työkokemusta enkä staffpointin nettisivuilta näe mitään muita kuin tiskaajan ja keittiöapulaisen ja plokkarin töitä. Sitä kautta en muihin hommiin jostain syystä kelpaa. Muutenkin on sekä minulla että tutuillani huonoja kokemuksia kyseisestä paikasta. Toisesta henkilöstövuokrausyrityksestä onkin sitten saanut huomattavasti parempia hommia ja mikä parasta vuoroja on tullut paljon enemmän kuin ne 5 keikkaa/vuosi staffpointin kautta. Että näin täällä! - puhelut
posteljooni petzkin kirjoitti:
maksavat: 8,21snt/min 22,9snt/min ettäs aika kallista kun kyselee itselleen töitä!!
pelkkää rahastusta se on!! - tuohon edelliseen
puhelut kirjoitti:
maksavat: 8,21snt/min 22,9snt/min ettäs aika kallista kun kyselee itselleen töitä!!
pelkkää rahastusta se on!!8,21/puhelu 22,9snt/min..
- tarjoilijatytsky
hgkfytku kirjoitti:
''työvaraukset tehdään netissä staffbookin kautta johon saat tnnukset soittamalla ja kysymällä tai sitten soittamalla ihan itse sinne. ei niillä ole aikaa soitella tuhensille ihmisille joita lkistoilla on kysyäkseen kuka tänään ehtis... Ja se numero ei ole maksullinen. vuorojenjako on aina joka komas maanantai jollon viedään kermat päältä. muullonkin tipahtelee erilaisia keikkoja!! oma-alotteisuutta!!''
Juu, tottakai niitä vuoroja sitäkin kautta 'haetaan' itselle, mutta kun kaikilla ei näy kaikki vuorot. Minulla on tarjoilijan koulutus työkokemusta enkä staffpointin nettisivuilta näe mitään muita kuin tiskaajan ja keittiöapulaisen ja plokkarin töitä. Sitä kautta en muihin hommiin jostain syystä kelpaa. Muutenkin on sekä minulla että tutuillani huonoja kokemuksia kyseisestä paikasta. Toisesta henkilöstövuokrausyrityksestä onkin sitten saanut huomattavasti parempia hommia ja mikä parasta vuoroja on tullut paljon enemmän kuin ne 5 keikkaa/vuosi staffpointin kautta. Että näin täällä!Itse teen Staffin kautta tarjoilijan töitä 1-6keikkaa viikossa.. Ihan kivasti palkkaa tulee ja asiat hoitunut ok. Kait se vähän riippuu ihmisestä mitä töitä saa ym ja tärkeintä on päästä ns. sisällä johonki asiakasyritykseen josta sitten töitä saa. Itselläni on just vakipaikkoja nimittäin. Että tälläista mulla =)
- staff...
tarjoilijatytsky kirjoitti:
Itse teen Staffin kautta tarjoilijan töitä 1-6keikkaa viikossa.. Ihan kivasti palkkaa tulee ja asiat hoitunut ok. Kait se vähän riippuu ihmisestä mitä töitä saa ym ja tärkeintä on päästä ns. sisällä johonki asiakasyritykseen josta sitten töitä saa. Itselläni on just vakipaikkoja nimittäin. Että tälläista mulla =)
Staffpointilla annetaan keikat aina niille tietyille tyypeille. Joko sieltä saa älyttömästi töitä tai sitten ei saa mitään. Itse en saa staffpointin kautta oikeastaan yhtään töitä, mutta sitten taas toisen henkilöstövuokrausyrityksen kautta saan ihan viikoittain useamman vuoron töitä. Että miten sitten teen erilailla toisen paikan listoilla kun sieltä en saa mitään ja toisesta tulee koko ajan lisää jos se kerta riippuu ihmisestä niin paljon? Muutenkin on vähän huonoja kokemuksia staffpointin suhteen, palvelu aika töykeää välillä ja palkoista vedetään ruokarahoja vaikkei söisi jne...
- tarjoilijatytsky
staff... kirjoitti:
Staffpointilla annetaan keikat aina niille tietyille tyypeille. Joko sieltä saa älyttömästi töitä tai sitten ei saa mitään. Itse en saa staffpointin kautta oikeastaan yhtään töitä, mutta sitten taas toisen henkilöstövuokrausyrityksen kautta saan ihan viikoittain useamman vuoron töitä. Että miten sitten teen erilailla toisen paikan listoilla kun sieltä en saa mitään ja toisesta tulee koko ajan lisää jos se kerta riippuu ihmisestä niin paljon? Muutenkin on vähän huonoja kokemuksia staffpointin suhteen, palvelu aika töykeää välillä ja palkoista vedetään ruokarahoja vaikkei söisi jne...
Olen minäkin toisessakin rekryfirmas, mutta sinne olen suoraan ilmoittanut että teen niin paljon töitä etten voi yksinkertasesti repee moneen paikkaan =) en tiedä mistä johtunee ettei toiset saa töitä.. niin se vain on.. ruokarahaa joo otetaan mutta niistä pitää todella huolehtia itse, välillä ehkä aivan liikaa. Mutta sekin riippuu asiakasyrityksestä.
- vaan plokkaus
Blokka tarkoittaa estämistä
Plokka meinaa poimimista. tulee ruotsin kielisestä sanasta plocka. - opteamia.
Myös useat ravintolat ilmoittelevat vapailla työmarkkinoilla.. Hakemuksia rohkeasti tyrkylle
:-)- tyty**
Ainakin varamiespalvelun kautta sain itse nopeasti töitä. Ensimmäisenä päivänä kävin viemässä paperit/haastattelussa( joka oli LYHYT) ja seuraavana aamuna oli jo duunipaikka.
Sopii mulle.
ite oon ollut staffin kautta useampaan otteeseen. lähinnä keittiöalan nyt ilmoitin ettävoin tehä myös siivouspuolen. mutta nyt näyttää et keittiöhommia on ja ite oon kyl viihtynyt. ja on myös yrityksiä joissa ollu keikan ja olleet tyytyväisiä niin haluavat uudestaan.
toki on paikkoja jotka ei ni hyviä mut se on just hyvä voit snaoa ettet tykänny olla ja uudestaa ei tarvi mennä ellet oo jo sattunu lupaan.
ja palkkojen kans ei mitää ongelmia ja nytku sain jo tiskaajan keikan.- asdasd7
mitä tarkottaa blokkaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818