Rakkautta ilmassa.

BilMan

Täällä meidän keskuudessamme, täällä sitä leijuu; Rakkautta.

Mutta, miten sen kiinni saamme?
Kaikki ovat niin kiireisiä! Eivät ajattele edes itseään.
Elämme kertakaikkiaan ilman Rakkautta!
Mikä se voima on joka tämän saa aikaan?
Mikä ohittaa rakkauden?
Mikä?
Onko se maallinen mammona? -onko se oman itsemme tuominen estraadille?
Onko?
Onko minusta enää siihen?
Riittääkö edes aikani moiseen?

Onko se niinkuin minulla; - Rakastettu haluaisin olla; -Rakasteltavana haluaisin olla; - Rakkautta haluaisin jakaa; - Rakkautta haluaisin antaa:...
Onko minusta?
Miksi epäilen itseäni?
Ikänikö minulle tämän kaiken epäilyksen varjon toi?

Nämä Rakkauden aistit vellovat ainiaan mielessämme öin ja päivin.
Viimeksi viisi minuuttia sitten ne olivat pois mielestä,- hetkellisesti. Pesin hampaitani ja kiinnitin huomioni niiden kellastumiseen.
Näitä pikku , hetkellesiä aikoja lukuunottamatta mielessäni on tuo sanoma. Rakkaus.

Sen sanoma kertoo minulle seuraavaa.

Muista aina, että jokainen ihminen on yksilö.
Muista aina, että oma mielipiteesi ei ole ainut ja oikea muitten mielestä.
Muista aina, että mielipiteet ruokkivat rikkauden laaksossa rakkauden huipulla lepääviä tunteita..
Muista aina, että olet siinä ja elämän taival sinua haasteineen odottaa.
Muista aina, että oman rakkautesi itse sinä kukintoonsi valmistat.

Olenko jäänyt paitsioon.?
Minussa vellova tunne;- olenko tehnyt jotain väärin?- mitä jättänyt tekemättä?

Olenko?

Mutta rakkautta minussa on!


Kirjoittelemisiin.

25

2168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajomies

      Peräti 366 omituista viestiä.
      Saammeko lisää nautittavaksemme.

      • BilMan

        pilttuussasi.

        Ei aihetta enenpään.


      • turhaNtärkee
        BilMan kirjoitti:

        pilttuussasi.

        Ei aihetta enenpään.

        Mitä tarkoitat tuolla "pilttuussasi"-sanalla? Eli missä on kyseisen kirjoittajan pilttuu?


      • pilttuussaankin
        turhaNtärkee kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tuolla "pilttuussasi"-sanalla? Eli missä on kyseisen kirjoittajan pilttuu?

        Kovin suosittu on kirjoittaja pilttuussaankin.
        Lienee palstojen kestosuosikki?


    • mummo 61

      Kiitos Bilman! Tulin hyvälle tuulelle lukiessani oodia rakkaudelle. Kaunis aurinkoinen aamu ja mies, joka uskaltaa kertoa tunteistaan.
      Kohdallani sydän täynnä rakkautta, mutta kohde puuttuu!! Hyvää päivän jatkoa!

      • Pääsky64

        Rakas kun muistan sinut,
        sanon tuhat kertaa rakas.

        Kun avaan silmäni
        näen sinut kaikkialla.

        Kun suljen silmäni
        tunnen kätesi vain ympärilläni.

        Apua,auttakaa
        kuka puristaa sydäntäni suuressa kourassa.


    • Toivon että saisit muutkin pysähtymään ajatuksella lukemaan viestisi.

      Kannattaa varmaan muistaa myös, että pitää rakastaa itseään voidakseen rakastaa muita.

      Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille.

    • a-woman1

      Kiitos ajatuksia antavasta runostasi! Samanlaisia ajatuksia liikkuu mielessä varmaan meistä monellakin, sinä osasit pukea ajatuksesi kauniiseen muotoon. Rakkautta onneksi vielä on, vaikka muuten elämä tuntuu 'riisuvan' meitä vähä vähältä aikaisemmista vahvuuksistamme, rikkauksista, joita olemme surutta tuhlanneet. -Onneksi on paljon muistoja.

    • reetta2

      Tulee aivan mieli iloiseksi kun näin aamutuimaan saa lukea myönteisen tuulahduksen rakkauden keväthuumauksesta.

      Kevätauringon valo sulattaa ihmismieletkin uuteen leikkiin mukaan, aivan kuten luontokin herää valmistautumaan uuteen kevääseen ja kesään.

      Kaikilla on tuo rakkauden tunne sisimmässään sen muoto vain vaihtelee. Rakkaus lähiomaisiin, myötäeläminen heidän elämän vaiheissaan tuo lämmön ja rakkauden tunteen mieleen. Elämä jatkuu.

      "Suutari pysyköön lestissään" halu olla läheisten rakastettu riittää hyvin. Muut järisyttävät rakkauskokemukset saavat uinua lumihiutaleiden alla. Rakkautta on nauttia kevätauringon säteistä, aistia uuden kevään tuoksuja, nähdä kirsikkapuiden kukkivan alkukesän auringon loisteessa valkoisen lumivaipan lailla.

    • On, on, rakkautta ilmassa ja rinnassa!
      Ainakin itse koen niin. Tuhansien kilometrien etäisyyskään ei haittaa mitään tänä tekniikan aikakautena. Olemme yhdessä meileissä, SMS:ssä, ajatuksissa.

    • PäiviPerho

      ...että rakkaus sisältää kaikki lait?

    • lassiiihhh

      Hampaat saa kuntoon, kun pistää hampilääkärin
      asialle. Saa niin valkoiset kuin sielu sietää.
      Mutta jos ei tykkää itsestään, niin ei pysty kyllä
      olemaan muillekaan avuksi.

      • ullapulla (toisinpäin)

        rohkaseen meitä --mekin tarvitsemme tässä iässä nuorison hyväksyntää --varsinkin rakkaus asioissa.
        Tulethan toistekkin: lasiiihhh:=)


    • rakkauden sanoista

      keväällä on rakkaus voimissaan. Rakkaus ihanaa kutinaa jota ei voi raapia.Toivon ,että jokainen löytää oman rakkauden.

    • nimim. omasta päästä

      kotoisin. Minäpä osaan tehdä mm.linnunpöntön ja puutarhakeinun omasta päästä. Kun maas on hanki ja järvet jäässä,niin ihmisillä on hyvä tahto sekä maassa rauha .

    • Tunnistitko sen?

      ...kun se kiusanhenkenä
      vaani koulutiellä,
      lällätteli välitunnilla,
      heitteli pienillä kivillä?

      ...kun se viivähti
      väistelevänä katseena
      pois kääntyvässä hymykuopassa,
      silmäripsien kimalluksessa?

      ...kun se tarttui olkapäistä
      ja pyristelit irti
      vaikka oikeastaan halusit jäädä?

      ...kun se tuli ja meni,
      meni ja tuli,
      etkä edes arvannut miksi?

      ...kun lopulta hyväksyit
      tuon oudon tunteen
      jolle et nimeä keksinyt...

      ...tunnistitko sen
      valepukuiseksi rakkaudeksi?

    • Pääsky64

      melkein ällistynyt.
      Että löytyi tunteita ja vielä sieltä mistä odotin vähiten.
      Että kaikilla meillä on samanlaista pinnan alla.Tunnetta sykintää joka ei anna levätä "ennen kuin haudassa".
      Että sen uskaltaa sanoa toisille.

      Niinpä uskallan minäkin vähäisessä persoonassani.
      Kuunteli juuri radiosta Daavidin ja Batseban tarinaa.
      Todistaa sekin ettei ole tuhansissa vuosissa ihminen pystynyt muuttamaan rakkautta.
      Siksi rakkautta ei ole voitu hallita ja rakkaus on saanut olla koskemattomana.

      Meidän onneksi missä olisi meidän ihanat tunteet jos raha ja vietit olisivat saaneet omaan käyttöön Rakkauden.

      • löysit

        vähiten tunteita ?? Ei menny mun onttoon kalloon sun hörhöilys, no kait viisaamat ymmärsi sun taiteelisuutes ja "sanomas"


      • on tosi

        kiihkeää, oi namuseni


      • Pääsky64
        löysit kirjoitti:

        vähiten tunteita ?? Ei menny mun onttoon kalloon sun hörhöilys, no kait viisaamat ymmärsi sun taiteelisuutes ja "sanomas"

        puhutaan rakkaudeta eikä hörhöilystä.Tuota tarkoitin että rakkaus sanotaan usein muuksi.Vaikea sana.
        Sanoin "löysin sieltä tunteita mistä vähiten odotin"
        Kyllä se on sinun kallossasi Suomalainen mies pitää kaiken salassa.Uskaltaa vain ajatuksissa vaikka mitä tuntisi,sanoo joskus humalassa tai pimeässä.


      • oikeutettuna pääsk.
        on tosi kirjoitti:

        kiihkeää, oi namuseni

        puhumaan rakkaudesta kun miehenpuoletkin.Sattaa mennä väliin ylikin.
        Rakkaudesta pitää sanoa niin että tuntuu.
        Jos alkaa kuumottaa liikaa niin lue välillä hautajaispalstaa.


      • impi
        Pääsky64 kirjoitti:

        puhutaan rakkaudeta eikä hörhöilystä.Tuota tarkoitin että rakkaus sanotaan usein muuksi.Vaikea sana.
        Sanoin "löysin sieltä tunteita mistä vähiten odotin"
        Kyllä se on sinun kallossasi Suomalainen mies pitää kaiken salassa.Uskaltaa vain ajatuksissa vaikka mitä tuntisi,sanoo joskus humalassa tai pimeässä.

        milloin ja missä kohdataan vaikka pimeässä ja säkki päässä jne


    • Säilytä rakkaus sydämessäsi. Ilman sitä elämä on kuin puutarha ilman aurinkoa, kun kukat ovat kuolleet.Tietoisuus siitä,että rakastaa ja siitä, että on rakastettu, tuo elämään lämpöä ja rikkautta, jota mikään muu ei voi tuoda....

      On kuin itse aurinko olisi astunut sydämeeni. Minä rakastan! Minä rakastan häntä, yhtä ainoaa, ja samalla minusta tuntuu kuin rakastaisin kaikkia ihmisiä.....

      • Pääsky64

        ei katso ikää se tunne. Onko pohjoistuuli käynyt pyyhkäisemässä kaikki rakkauden nälkäiset kuoppiinsa.Kun into sammuui alkuunsa.
        On kyllä monta samansuuntaista aihetta menossa.

        Alkulause oli aika korkealentoinen ei siihen kaksimielisillä jutuilla mene kun juntti.


    • vaikeita vastata.
      Hyviä neuvoja myös sisälsi viestisi.
      Muistammeko todella, että kaikilla ihmisillä on tunteet, niiden kanssa iloitaan, myös surraan.
      Tunteiden kuoltua, on vain tyhjää, mikään ei kosketa, ei pysty rakastamaan, ei liioin vihaamaan, on vain.
      Rakkaudettomuus on puute, jota ei mikään korvaa.

      Uskon vahvasti,että myös sinä, joskus, jollakin tapaa löydät etsimäsi,löydät rakkauden ja kohteen.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11111
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3103
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      215
      2962
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1746
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      52
      1672
    9. 85
      1648
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe