mistä käytettyjä ajovarusteita?

crossari

tarvisin kengät ja kypärän vähintään...onko mitään kirppiksiä netis...?

19

3047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • endurokuski
      • endurokuski

        älä osta kypärää käytettynä! osta uus nii saat semmosen joka muotoutuu sun päähäs sopivaks ja jossa on varmasti pintajännitys tallella. satasella saa siedettävän harrasteajoon


    • Chippi

      Mulla olis tavaraa kun tuli pyörä myytyä..

      • sdgs

        186cm 80kg.. kengän numero 44-45


    • Jonska83

      mul ois myynnissä pari kesää käytössä olleet saappaat. minkä kokoinen sun jalkasi on?

      • koko ja

        hinta?


      • veke42
        koko ja kirjoitti:

        hinta?

        edullisija crossivarusteita löytyy tutustu os.
        www.kolumbus.fi/veikkolaakso


      • alottaja

        44-45.. paljollako lähtis...


    • Jonska83

      saappaan merkki on alpinestar tech 8 sisäkengällä jotka on kyllä hiukan hajalla mutta ei pahasti ja koko on 47... paljonko tarjoaisit?

      • alottaja

        ei sulla ois sauvojaki myytävänä? kevät hangille hyvät noi kengät!! =) = ) vastaako hyvin normaalien kengien numeroita vai mihin vois verrata?


      • Jonska83
        alottaja kirjoitti:

        ei sulla ois sauvojaki myytävänä? kevät hangille hyvät noi kengät!! =) = ) vastaako hyvin normaalien kengien numeroita vai mihin vois verrata?

        mitäköhän sauvoja sä tarkoitat? ne on mulla on crossisaappaat 47-48 ja muuten kengät 46-47 elikkäs hiukan isommat on noi crossisaappaat..


      • alottaja
        Jonska83 kirjoitti:

        mitäköhän sauvoja sä tarkoitat? ne on mulla on crossisaappaat 47-48 ja muuten kengät 46-47 elikkäs hiukan isommat on noi crossisaappaat..

        voiko noihin vaihtaa sisäkengiä? paljonko pyydät?


      • Jonska83
        alottaja kirjoitti:

        voiko noihin vaihtaa sisäkengiä? paljonko pyydät?

        en osaa oikeen sanoo voiko niihin vaihtaa sisäkenkiä mut maalaisjärjen mukaan pitäis pystyä... en osaa sanoo hintaa niille vielä... paljonko tarjoaisit???


      • Mikko177
        Jonska83 kirjoitti:

        en osaa oikeen sanoo voiko niihin vaihtaa sisäkenkiä mut maalaisjärjen mukaan pitäis pystyä... en osaa sanoo hintaa niille vielä... paljonko tarjoaisit???

        Mulla olis lähes käyttämätön MDS kypärä ja lasit joissa ei ole viirun viirua. Saappat olis SIDI:n hyväkuntoiset saappaat joista yksi kiinnityssolki puuttuu, muuten hienot ja hyvät ja uudehkot. Voin laittaa kuvaa myöhemmin jos kiinnostaa. Koko paketti 110€ !
        0456381610


      • alottaja
        Mikko177 kirjoitti:

        Mulla olis lähes käyttämätön MDS kypärä ja lasit joissa ei ole viirun viirua. Saappat olis SIDI:n hyväkuntoiset saappaat joista yksi kiinnityssolki puuttuu, muuten hienot ja hyvät ja uudehkot. Voin laittaa kuvaa myöhemmin jos kiinnostaa. Koko paketti 110€ !
        0456381610

        ja onko minkä kokoinen toi sun kypärä? vois kiinnostaa!! =)


      • Hei!
        Jonska83 kirjoitti:

        mitäköhän sauvoja sä tarkoitat? ne on mulla on crossisaappaat 47-48 ja muuten kengät 46-47 elikkäs hiukan isommat on noi crossisaappaat..

        Paljonko pyydät 0-100e? Ja missä ne olis


    • ...

      nimittäin mulla olis ylimääräisenä 46-kokoiset crossisaappaat, ei uudet mutta täysin ehjät. SIDI-merkkiset...

    • moö

      ööö mist saa halpoi pelikonsolei

    • Anonyymi

      Juu kyllä on..24mx ja jos satasella saat uudet esim kypärä housut paita.. että jos ei rahaa oo niin paljoa on varmaan Crossi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe