tarvisin kengät ja kypärän vähintään...onko mitään kirppiksiä netis...?
mistä käytettyjä ajovarusteita?
19
3069
Vastaukset
- endurokuski
http://www.offroadpro.net tuolla mp-pörssissä on aika usein jotakain ajokamppeita
- endurokuski
älä osta kypärää käytettynä! osta uus nii saat semmosen joka muotoutuu sun päähäs sopivaks ja jossa on varmasti pintajännitys tallella. satasella saa siedettävän harrasteajoon
- Chippi
Mulla olis tavaraa kun tuli pyörä myytyä..
- sdgs
186cm 80kg.. kengän numero 44-45
- Jonska83
mul ois myynnissä pari kesää käytössä olleet saappaat. minkä kokoinen sun jalkasi on?
- koko ja
hinta?
- veke42
koko ja kirjoitti:
hinta?
edullisija crossivarusteita löytyy tutustu os.
www.kolumbus.fi/veikkolaakso - alottaja
44-45.. paljollako lähtis...
- Jonska83
saappaan merkki on alpinestar tech 8 sisäkengällä jotka on kyllä hiukan hajalla mutta ei pahasti ja koko on 47... paljonko tarjoaisit?
- alottaja
ei sulla ois sauvojaki myytävänä? kevät hangille hyvät noi kengät!! =) = ) vastaako hyvin normaalien kengien numeroita vai mihin vois verrata?
- Jonska83
alottaja kirjoitti:
ei sulla ois sauvojaki myytävänä? kevät hangille hyvät noi kengät!! =) = ) vastaako hyvin normaalien kengien numeroita vai mihin vois verrata?
mitäköhän sauvoja sä tarkoitat? ne on mulla on crossisaappaat 47-48 ja muuten kengät 46-47 elikkäs hiukan isommat on noi crossisaappaat..
- alottaja
Jonska83 kirjoitti:
mitäköhän sauvoja sä tarkoitat? ne on mulla on crossisaappaat 47-48 ja muuten kengät 46-47 elikkäs hiukan isommat on noi crossisaappaat..
voiko noihin vaihtaa sisäkengiä? paljonko pyydät?
- Jonska83
alottaja kirjoitti:
voiko noihin vaihtaa sisäkengiä? paljonko pyydät?
en osaa oikeen sanoo voiko niihin vaihtaa sisäkenkiä mut maalaisjärjen mukaan pitäis pystyä... en osaa sanoo hintaa niille vielä... paljonko tarjoaisit???
- Mikko177
Jonska83 kirjoitti:
en osaa oikeen sanoo voiko niihin vaihtaa sisäkenkiä mut maalaisjärjen mukaan pitäis pystyä... en osaa sanoo hintaa niille vielä... paljonko tarjoaisit???
Mulla olis lähes käyttämätön MDS kypärä ja lasit joissa ei ole viirun viirua. Saappat olis SIDI:n hyväkuntoiset saappaat joista yksi kiinnityssolki puuttuu, muuten hienot ja hyvät ja uudehkot. Voin laittaa kuvaa myöhemmin jos kiinnostaa. Koko paketti 110€ !
0456381610 - alottaja
Mikko177 kirjoitti:
Mulla olis lähes käyttämätön MDS kypärä ja lasit joissa ei ole viirun viirua. Saappat olis SIDI:n hyväkuntoiset saappaat joista yksi kiinnityssolki puuttuu, muuten hienot ja hyvät ja uudehkot. Voin laittaa kuvaa myöhemmin jos kiinnostaa. Koko paketti 110€ !
0456381610ja onko minkä kokoinen toi sun kypärä? vois kiinnostaa!! =)
- Hei!
Jonska83 kirjoitti:
Paljonko pyydät 0-100e? Ja missä ne olis
- ...
nimittäin mulla olis ylimääräisenä 46-kokoiset crossisaappaat, ei uudet mutta täysin ehjät. SIDI-merkkiset...
- moö
ööö mist saa halpoi pelikonsolei
- Anonyymi
Juu kyllä on..24mx ja jos satasella saat uudet esim kypärä housut paita.. että jos ei rahaa oo niin paljoa on varmaan Crossi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983