Kiitos vastauksesta kysymykseeni hävinneestä viestistä. Sanoit, ettei sitä ole poistettu, vaan siirretty "sinne, mihin se kuuluukin", mutta et kertonut minne. Olen etsinyt sitä eri palstoilta ja erilaisilla hauilla, mutta en löydä.
Viestini sisältö ei ollut kummoinenkaan, mutta olisi hauska nähdä, onko joku vastannut siihen.
Kysymys BilManille
14
1238
Vastaukset
- lassiiihhh
Tee uusi viesti. Vältä nettiketin loukkaamista.
luulen, että viestisi pitäisi näkyä siellä, jos se on kirjoitettu rekatulla merkillä.
- ii-li
En tullut edes ajatelleeksi. Siellähän ne ovat kymmenen viimeistä.
Se viestini on poistettu uskomuspalstalta, kun sen tein tahallani sellaiseksi, ettei se kuulu sinne. En halua ollenkaan lukea mitään uskontopalstoja.
- BilMan
Viestisi siirrettiin; Uskonnolliset liikkeet ja yhteisöt palstan nimikkeen alle.
Jos sitä ei nimellä hakien löydy, se on joutunut sieltä poistettavaksi.- ii-li
Otsikko kun oli "Ei mainoksia, kiitos". Olin ärtynyt siitä, etteivät scientologit noudata ovessa olevaa lappua, jossa lukee: "Ei mainoksia, kiitos".
- harmittaa
ii-li kirjoitti:
Otsikko kun oli "Ei mainoksia, kiitos". Olin ärtynyt siitä, etteivät scientologit noudata ovessa olevaa lappua, jossa lukee: "Ei mainoksia, kiitos".
postiluukkuun tulevat "Vartiotornit". Jehovalaisetkaan eivät kunnioita "Ei mainoksia" kylttiä.
- BilMan
harmittaa kirjoitti:
postiluukkuun tulevat "Vartiotornit". Jehovalaisetkaan eivät kunnioita "Ei mainoksia" kylttiä.
Suomi24 tarjoaa ko. asiassakin mahdollisuuden kirjoittaa vastineen Uskonnot palstalla.
http://www.suomi24.fi/ego/l1/http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000099&subcat=897 - Kohta 60v
harmittaa kirjoitti:
keskustellut jehovalaisten kanssa tai yleensä avannut oven heille. Minä sanoin heille pari kertaa, ettei tarvitse soittaa ovikelloa, pyydän itse kun tarvitsen hengellistä apua. "Laittakaa nyt niihin vihkoihinne, etten halua vastaanottaa teidän käyntejänne". Siitä saakka olen saanut olla rauhassa, käyvät kyllä naapurien ovien takana, mutta eivät enää häiritse meitä käynneillään.
- ii-li
Kohta 60v kirjoitti:
keskustellut jehovalaisten kanssa tai yleensä avannut oven heille. Minä sanoin heille pari kertaa, ettei tarvitse soittaa ovikelloa, pyydän itse kun tarvitsen hengellistä apua. "Laittakaa nyt niihin vihkoihinne, etten halua vastaanottaa teidän käyntejänne". Siitä saakka olen saanut olla rauhassa, käyvät kyllä naapurien ovien takana, mutta eivät enää häiritse meitä käynneillään.
Se porukka on vainonnut minua jo yli 30 vuotta. Olen kertonut noin sata kertaa suullisesti, kerran puhelimella ja kerran kirjeellä, että vihdoinkin lopettaisivat, mutta turhaan.
Kohtelias kielenkäyttö ei kertakaikkiaan tehoa. On kiusallista, että aina pitää rähjätä, ennen kuin saa viestinsä perille, eikä se nyt koske vain tuota poppoota.
Nykyisin en enää ollenkaan avaa ovea, jos ovikello soi. Pelkään saavani primitiivireaktion, jos se joukkokunta on taas oven takana. Pahinta on se, että ne ovat alkaneet kuljettaa pikkulapsia mukanaan. - Oven avaamattomuudesta on oma haittansa: Puhelinluettelo jäi saamatta, kun jätin oven avaamatta. Nyt jouduin hakemaan sen muualta. - Katleija
ii-li kirjoitti:
Se porukka on vainonnut minua jo yli 30 vuotta. Olen kertonut noin sata kertaa suullisesti, kerran puhelimella ja kerran kirjeellä, että vihdoinkin lopettaisivat, mutta turhaan.
Kohtelias kielenkäyttö ei kertakaikkiaan tehoa. On kiusallista, että aina pitää rähjätä, ennen kuin saa viestinsä perille, eikä se nyt koske vain tuota poppoota.
Nykyisin en enää ollenkaan avaa ovea, jos ovikello soi. Pelkään saavani primitiivireaktion, jos se joukkokunta on taas oven takana. Pahinta on se, että ne ovat alkaneet kuljettaa pikkulapsia mukanaan. - Oven avaamattomuudesta on oma haittansa: Puhelinluettelo jäi saamatta, kun jätin oven avaamatta. Nyt jouduin hakemaan sen muualta.Satuin kerran kotiin tullessani yht'aikaa jehovalaisten kanssa ovelleni. He olivat kierroksellaan. Sain tilaisuuden kysyä heiltä merkeistä-jotka olivat ilmestyneet oveni karmiin.
He tunnustivat, että olivat ne tehneet. Kysyin, miksi he aina uudelleen ja uudelleen tulevat vaikka eivät saa minua käännytetyksi. He sanoivat tulevansa, ellen selvästi kiellä heidän käyntiään.
Olin kai kohteliaisuudesta vaihtanut aina jonkin sanan heidän kanssaan. Nyt sanoin heille selvästi, etten halua heidän käyvän. Ja se tehosi vihdoin. - *Nelly
ii-li kirjoitti:
Nykyisin en enää ollenkaan avaa ovea, jos ovikello soi. Pelkään saavani primitiivireaktion, jos se joukkokunta on taas oven takana. Pahinta on se, että ne ovat alkaneet kuljettaa pikkulapsia mukanaan. - Oven avaamattomuudesta on oma haittansa: Puhelinluettelo jäi saamatta, kun jätin oven avaamatta. Nyt jouduin hakemaan sen muualta.Tuleekohan taas kaksin kappalein?
Vien aina toiset mökille.
Ja vanhoista otan karttasivut autoon, vien sieltä edelliset jätepaperiin. En ole kyllä siellä niitä käyttänyt, mutta varmuuden vuoksi jatkan vanhaa käytäntöäni. - ii-li
*Nelly kirjoitti:
Tuleekohan taas kaksin kappalein?
Vien aina toiset mökille.
Ja vanhoista otan karttasivut autoon, vien sieltä edelliset jätepaperiin. En ole kyllä siellä niitä käyttänyt, mutta varmuuden vuoksi jatkan vanhaa käytäntöäni.Enirolla oli jokin aika sitten jonkin puhelinyhtiön kanssa sopimus, että ne tekevät yhteisen puhelinluettelon. Eniro on sanonut sopimuksen irti.
Puhelinluettelo on isoa bisnestä. Keltasilla sivuilla jokainen sana on maksullinen, ja maksut ovat kovia. Mainosarvo on suuri, sillä mainokset pysyvät ihmisten ja yritysten pöydillä vuoden ajan. Kaikki mahdollinen liikenevä tila on myyty mainostilaksi karttoja myöten. Ainakin täällä meillä karttoihin on merkitty jonkin ison pankin konttorit. Epäilen mainonnan tehokkuutta, kun en edes muista, mikä pankki on kysymyksessä.
Minä en tiedä, mikä kaikki muissa osissa on maksullista, mutta yritysosassa on varmaan paljon sellaista, ja eikö se ole niin, että henkilöosassakin jokainen ylimääräinen rivi maksaa?
Sitten ovat vielä nämä yksittäiset Omaosat sun muut, jotka menevät ainakin minulta suoraa päätä jätepaperikeräykseen. Niiden tiedot ovat muutenkin keltaisilla sivuilla. - Koko touhu on mielestäni kamalaa luonnonvarojen haaskausta. - ii-li
Kohta 60v kirjoitti:
Ties miten monta kertaa olen sanonut tuon. Ei mitään apua. Kun kerran on ne vihot ja muut kirjanpidot, niin luulisi että sana menisi perille, mutta ei. - Täytyykin tarkistaa ovenpielet. Aikaisemmassa asunnossani vuosia sitten huomasin oven karmissa merkintöjä, mutta luulin niitä kirja- ja pölynimurikauppiaiden tekemiksi. - Jos sieltä karmista jotakin löytyy, niin lisään jatkoksi oman viestini.
- Pääsky64
ii-li kirjoitti:
Ties miten monta kertaa olen sanonut tuon. Ei mitään apua. Kun kerran on ne vihot ja muut kirjanpidot, niin luulisi että sana menisi perille, mutta ei. - Täytyykin tarkistaa ovenpielet. Aikaisemmassa asunnossani vuosia sitten huomasin oven karmissa merkintöjä, mutta luulin niitä kirja- ja pölynimurikauppiaiden tekemiksi. - Jos sieltä karmista jotakin löytyy, niin lisään jatkoksi oman viestini.
mutta aloin itse käännyttämään heitä. Eikä lempeästi vaan varmana ja sanon että näin se on.Alkakaa meidän seurakuntaan.Muuten ei ole asiaa meille.
Kukaan ei eksy vahingossakaan.Jehovalaiset ovat fanaattisia ei niihin puheet tehoa.
Ja vaarallisia kun puhuvat lapsia joukkoon.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5211640- 641186
- 62881
- 62874
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 79785
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 30707
- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701